Искам да попитам колегите дали някой е имал като моя проблем ..... Колата ми е Фиат Уно 1.1 бензин - гас ! Колата я имам от 1 година ... Предната зима нямаше никакви проблеми с паленето сутрин на газ. А от 1-2 месеца ми прави някакви чалъми.. Та проблема е следния ... Както си карам на газ изведнъж колата дига градуси, перката се включва , а след няма и минута температурата си пада пак на 90 градуса а колата не държи обороти и гасне .. След което ест не иска да пали... Отварям капака а под изпарителя като развия едно нещо което прилича на болче от там тече втечнена газ! Първоначално мислех,че проблема е в газовата ми уредба.. Консултирах се при 2-ма специалисти и двамата казаха ,че това не е свързано с газовата уредба! Отидох на ремот при майстор.. Той ми каза , че не е от гарнитурата понеже кат отвори капачката на радиатора не изхвърлч водата... Мислеше ,че е от термостата ... Смених вече 3 термостата а номера още си го прави.. Друг майстор ми каза , че има въздушен стълб и от там е проблема... Обезвъздушавах колата всеки ден .. но уви нищо ново ... Смених няколко майстора всеки казва различно .. Не знам вече какво да правя .... Един казва,че в газовата е проблема... Друг казва ,че самата газова не е свързана както трябва... Трети термостата ... Или въздушен стълб ... Нямам си на идея вече какво е ... Най интересното е , че когато е студено ми го прави този номер ... Иначе си патувам с колата и когато пусна парното си духа топло .... Минавам 300 километра и тогава ми прави номера .. а първата година и нямаше нищо... Много бих се радвал ако някои ми каже от какво може да се получава всичко това ... Или някой ако е имал същия проблем да каже как го е отстранил ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Уно 1.1 1989г. Голям проблем !!!
Collapse
X
-
Ами да ти кажа честно колега не съм го мирисал понеже като ми направи този номер не мога да отворя капачката тъй като е загряла колата и като тръгва да отварям капачката излиза антифриза , но ми направи впечатление , че се образува гъста кафява утайка над антифриза ... Възможно ли е да е запушена някое съединение? Има си иначе парно ... А единия майстор ми спомена , че едновременно бута антифриза през двата кръга (големия и малкия).. И от това не може да циркулира водата(антифриза) и за това не минава топлия антифриз през изпраителя и не преобразува газта от течна в заообразна ... Нямам си на идея ..
Коментар
-
Ако ти е пробита дебелата мембрана на изпарителя, вкарва газ в антифриза и нямаш добра циркулация. Осван ако изпарителя ти е БРЦ. Корави ли са ти маркучите? Как е свързан изпарителя? Снимай и покажи.Затвори газта от бутилката и покарай на бензин, виж дали ще го прави.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
За мембраната нямам представа ... Не му разбирам .... А Колега, какво искаш да кажеш с ’’Осван ако изпарителя ти е БРЦ. " Иначе маркучите не са корави... Топли са ... А изпрарителя ми е свързан за маркуча който е от термостата към парното... Пробвах колата няколко седмици на Бензин ... Карам я ... Колата си върви без никакви проблеми ... Пробмеите ми ги прави само на газ !!!
Коментар
-
Сменяй му мебрани и клапанчета. И ще се оправи.Ако мислиш, че сам ще се справиш:http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=22&t=77673Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар