Нищо ви няма и на двамата. Като сте заврели телефоните в мотора много ясно, че ще се чуват разни шумове и ще мели орехи. Радост за сервизите На първият колега може и ауспухът да похлопва. Да не е нов я, сигурно са прогнили гърнетата и връзките му. Пък на другият кой знае каква пластмаса почуква в метал... чудо голямо. Карайте си и хич да не ви пука. От метър на затворен капак ако няма тропане всичко е ОК.
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
днес измерихме с майстора 8 на 4те цилиндъра при загрял двг, но каза че уреда му със сигурност не показва правилно и е повече, но важното е че стойностите бяха абсолютно еднакви на 4те, а за шума даже не го и чу :D
Нищо ви няма и на двамата. Като сте заврели телефоните в мотора много ясно, че ще се чуват разни шумове и ще мели орехи. Радост за сервизите На първият колега може и ауспухът да похлопва. Да не е нов я, сигурно са прогнили гърнетата и връзките му. Пък на другият кой знае каква пластмаса почуква в метал... чудо голямо. Карайте си и хич да не ви пука. От метър на затворен капак ако няма тропане всичко е ОК.
Ооо, на мен ама изобщо не ми пука.Един хубавец 1.6 след основен ремонт, чака с нетърпиниe, я авария, я малко свободно време :PПросто споделям, ако мога да помогна на Недялко. Иначе моя мотор се чува, че тропа от 5-6-7 метра при затворен капак.Аз и от 20 ще го чуя де, но да не издребняваме.
nedialk00 написа:
днес измерихме с майстора 8 на 4те цилиндъра при загрял двг, но каза че уреда му със сигурност не показва правилно и е повече, но важното е че стойностите бяха абсолютно еднакви на 4те, а за шума даже не го и чу :D
Коментар