Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

шум от мотора на брава 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ама, че съвпадение и моят ремък беше на около 30К, когато почна да се чува въпросният шум.Сега остава да кажеш, че си монтирал Dayco с INA комплект Хайде, дано някой се изкаже, че да знам дали се очертава да търся скоро глава за 1.6, понеже не смятам да пипам там, точно сега през зимата :D

    Коментар


      #17
      точно дайко с ина са ... само че това не е ролка, а зъбно колело

      Коментар


        #18
        nedialk00 написа:
        точно дайко с ина са ...
        До преди да гледам последните клипове, можех да се обзаложа, че обтяжната играе, но явно не е в това проблема. Относно мърдането на ремъка - мился, че не е нормално...Не можах да се ориентирам от къде идва това щракане, което се чува в един от клиповете...

        Коментар


          #19
          ами от зъбното колело се чува номер 9 на снимката
          Прикачени файлове

          Коментар


            #20
            това дето му викаш зъбно колело е водната помпа. Дали е от нея тропането на мотора, не знам. Ремъка ти изглежда добре опънат на клипа, снимал си обтяжната ролка и там се вижда едно изрязано и вътре една дупчица- те като съвападат, значи е ок. Рядко се среща така добре изпънат ангренаж, някъде бях пускал тема как се доизпъва след известен брой км и как точно това се наглася. Май в ахм-ауто форума, ако ти е зор, потърси. Водната помпа, че е за смяна е ясно, въпроса е да не сложиш нова водна помпа на свършил мотор. Аз си пазя моята старата, мога да ти я дам за теста ако искаш
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #21
              Страх ме е да споря, че като срещна трудност все до pakumba опирам, но това зъбно колело(klip 2 brava ), май не е водната помпа...Водната помпа, до колкото помня, беше вързана с пистов ремък.Като се прибера ще сваля това зъбно колело от един свален двигател(до последно работил, без странни звуци) и ще го погледна в какво състояние е.

              Коментар


                #22
                точно водната помпа е на пистовия ремък на алтернатора, http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1 и аз съм допирал доста пъти до него, ама незнам, по-скоро маслена помпа да е това

                Коментар


                  #23
                  на маслената помпа е - http://axm-auto.com/image_display.ph...9_46758903.jpg

                  Коментар


                    #24
                    nedialk00 написа:
                    на маслената помпа е - http://axm-auto.com/image_display.ph...9_46758903.jpg
                    Чудесно!В крайна сметка шумът идва от луфта на лагерчетата на валчето, закачено към въпросното колело.Значи смяната на мотора при мен, най-после наближи

                    Коментар


                      #25
                      Зъбното колело е маслената помпа.Водната помпа е зацепена с ремъка на сервото което пък от своя страна е зацепено от ремъка на динамото.
                      FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                      Коментар


                        #26
                        добре де те са две лагерчета, като махна картера, дали няма да мога да го оправя без да се разглабя двигателяя...

                        Коментар


                          #27
                          nedialk00 написа:
                          добре де те са две лагерчета, като махна картера, дали няма да мога да го оправя без да се разглабя двигателяя...
                          Утре ще махна картера и ще снимам, да видим, какво е положението вътре....

                          Коментар


                            #28
                            то ако трява да се цепи мотора ще е еб**ти идиотщината честно

                            Коментар


                              #29
                              Чукането ти изобщо не е от тая ролка колега....Ако е от нея ще ти го прави и на студен и на топъл двигател.Ако тая ролка мърда ще ти играе и ремъка а при високи обороти представи си какви вибрации ще има....когато ремъка е зацепен и опънат правилно при въртене тая ролка се върти само в едно положение без да играе в наляво и надясно...и следователно не чука така както ти я мърдаш ръчно...Ако ти се играе разглобявай,но според мен няма смисъл туи като както ти казах това чукане е от луфт долу на вала(бутален болт според мен) :D :D
                              FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                              Коментар


                                #30
                                е стига де, пак ме отчая :D, прав си за това което си написал, ама незнам надявам се да се окаже от нея все пак

                                Коментар

                                Working...
                                X