Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съскане при отваряне капачката на резервоара, брава - защо?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    VALIO_RACING написа:
    Това цъкане от канистъра защо го има само зимата, сега лятото не чувам да цъка Да си цъка, както иска, карам и това е :D
    И при мен е така странно...зимата загрее ли над 50 градуса двигателя и започва да цъка.Сега го няма.Иначе и зиме и лете от капачката си фъска,ама не знам дали е навън или навътре.
    Fiat 1.4 12V
    Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
    Да си втори значи да си първи сред загубилите.
    Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

    Коментар


      #47
      Я и аз да се включа. Винаги ми е било интересно какяво е това в калника което тропа при обороти около 1500. Бях чел за тоя филтър ама сега поне ми стана ясно точно какво е. Големи благодарности за което Иначе както казах и при мен не цъка. Май направо си хлопа. Едно глухо такова и само при определени обороти. за зимата съм сигурен но още утре ще пробвам и сега дали се чува. В тия жеги предимно на отворени стълка карам и не съм се заслупвал.
      Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
      182A4.000 IAW49F
      LPG - Lovato EasyFast
      ----------------------------
      "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

      Коментар


        #48
        След дългите смислени и несмислени обяснения да обобщим. При отваряне на капачката винаги трябва да има определено количество вакум , той е контролиран с какво подналягане да бъде от системата за отвеждане на бензинови пари към всмукателния колектор. Всички предложения за разпробиване на капачката и подобни глупости водят до унищожаване на една добре измислена система действаща почити безотказно. Винаги е подобре да имате определен вакум в резервара от колкото налягане получено от топлинно разширяване на горивото при престой , особенно в тези жеги. Системата е направена така зада може винаги в резервара да има подналягане , при който няма това вече е проблем-някаква повреда. Съвет , колеги първо научете устройството на вашия автомобил и тогава ако е необходимо престъпвайте към някакви действия.Експериментите и разни самоделни изпълнения по горивозахранващата система са опасни особедно в тези жеги. Някой се чудил.....защо му съскало ...дали надувало или смучело несериозно четете и пак четете не разчитайте на този казал.....друг слушал че МОЖЕ да е от еди какво си и подобни налучквания. Ако имате налягане при отваряне на капачката това е проблем , освен при дълъг престои на място и външни температури движеши се в покачване.
        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

        Коментар


          #49
          Само да допълня,когато работи мотора ,той изтегля бенз пари от резервоара и се получава някакво подналягане,но при престой,особено по-дълъг вече има налягане.В началото някой писа че горивото се връщало в резервоара(за карбуратори) ,това е проблем с клапанчетата на помпата
          FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

          Коментар


            #50
            Здравей колега , смени си клапана за бензинови пари на резервоара и ще се оправи.Аз имах същия проблем!

            Коментар


              #51
              Колеги ще използвам темата да не правя нова - имам пунто бензин, от тръбата която е към резервлара, точно след капачката - отгорната страна излиза едно "маркуче", някой може ли да ми каже къде отива че при мен се триеше в гумата а на него има скоба. Свалях гумата но невидях къде може да отиде.
              FIAT Bravo 1.9 JTD GT 105ps

              Коментар


                #52
                Здравейте,

                да попитам и аз за налягането в резервоара при отвиване на капачката. Точно така, съска навън.
                Днес си направих труда да откача двете бързи връзки в двигателния отсег за да проверя за запушвания по трасето на бензиновите изпарения по пътя им към всмукателния колектор.
                Установих, че в точка едно (
                Т.1) преди въглеродния филтър при надуване на тръбичката с компресор се чува съскане около гърловината на резервоара. При закачане на връзката и откачане в точка две (Т.2) и надуване, не се чува съскане отзад. Това ме навежда на мисълта, дали филтъра не е запушен,нормално ли е? Този канистър, въглероден филтър в десния калник/подкалник/доо дясната врата, запушва ли се по принцип и все такива интересни въпроси около него. Как работи, какво представлява, начин за проверка на изправност...
                Другата ми светкавична мисъл беше, да го байпасна и да свържа тръбичките директно, без него.
                То все ще има негативи, предвид че бензиновите изпарения ще си се засмукват директно и ще са повече от предвиденето, но нищо не ми пречи да пробвам за седмица-две.
                Някой правил ли е тази манипулация? Някакви други непредвидени позитиви/негативи? Всякакви отзиви са добре дошли.
                Поздрави!
                Click image for larger version

Name:	T.1 & T.2.jpg
Views:	1
Size:	124,9 KB
ID:	2094727
                Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
                Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

                Коментар


                  #53
                  Имаш клапан на канистъра,който се управлява от ЕКУ,за това не ти пропуска въздух когато надуваш от Т.2.
                  Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
                  ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

                  Коментар


                    #54
                    При моята брава 1,8 съскане няма и мисля че това трябва да е така защото клапана на капачката пропуска само отвън навътре-тоест при вакуум от спадането на нивото на горивото ИЛИ от отваряне на електромагнитния клапан на канистъра той отваря и влиза свеж въздух вътре. Ако системата е същата то най-вероятно магнетвентила на канистъра не работи и в последствие в зависимост от налягането и клапана на самия резервоар е задържал. Аз това разбирам от това което видях по моята брава. Сега обаче се замислих и тази мисъл ако е вярна е притеснителна-добре канистъра да кажем сработва засмукват се изпаренията. Гасиш колата всичко 6 обаче защото канистъра е изсмукал изпаренията е навлязъл свеж въздух през капачката. Влизаш вкарваш ключа въртиш дефектира горивната помпа дава искра в резервоара където има прекрасна смес кислород гориво иии смятам успявате да разберете какво искам да кажа :D Предполагам италианците са го мислили ама на мен ми звучи притеснително :D
                    Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

                    Коментар


                      #55
                      не бой се, вадил съм няколко помпи стопени на топка, вадил съм и такива с разтопени кабели, нищо не става.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #56
                        Ама в крайна сметка липсата на съскане е добре нали така? Или пропускам нещо?
                        Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

                        Коментар


                          #57
                          липсата на съскане е добре ако колата ти беше 93 год. и е с механична помпа. но в случая имаш потопяема помпа в резервоара и тя трябва да работи при определено налягане за да работи коректно. именно за това е и канистър клапана а нямаш просто отдушник.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #58
                            Ясно предполагам след клапана имам скъсване на маркуч защото понякога се появява силна миризма на бензин и след известно време изчезва предполагам след като затвори и налягането е спаднало
                            Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

                            Коментар


                              #59
                              S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                              ...но в случая имаш потопяема помпа в резервоара и тя трябва да работи при определено налягане за да работи коректно. ...
                              Да не казваш, че ако колата работи и аз отворя капачката на резервоара, "определеното налягане" ще се промени и помпата няма да работи коректно? Или аз не съм разбрал нещо...
                              Все си мислих, ще помпата вдига 7 бара, сваля се на 5 (от регулатор в самата помпа, не в кошницата) и накрая на 3 бара от външен регулатор (в кошницата или на рейката). Така казва поне теорията. А там не съм срещал нещо за определено налягане в резервоара, необходимо за коректната работа на помпата.
                              Stop giving directions, just say "Follow me."
                              Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                              Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                              Коментар


                                #60
                                казвам че резервоара трябва да е затворен.
                                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                                Коментар

                                Working...
                                X