Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съскане при отваряне капачката на резервоара, брава - защо?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Slavi_Lancia написа:
    Смяната на помпата няма нищо общо с тва, а "маистора" ти може да продава мартенички по добре от тва да праи коли
    на бас, че майстора му изобщо не е сменил помпата, а му е взел пари за помпа+смяна.просто е пробил малка дупка в капачката на резервоара и е изкарал 150 - 200 лв. за 5 минути

    Коментар


      #17
      Е, какво се оказа, че на всички ви съска така ли? Значи си е нормално, все още не се чувствам убеден нещо Има един отвор под гърлото на капачката в основата, там ли да бутам с тел
      кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
      кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!

      Коментар


        #18
        Никъде недей да буташ, разликите в налягането са с екологична цел - да не мирише на гориво. Чак при превишаване на допустимото налягане, изпуска от клапана.
        Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

        Коментар


          #19
          Както винаги отговора на въпроса трябва ли или не трябва да съска от капачката на резервоара остава 50/50
          Fiat 1.4 12V
          Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
          Да си втори значи да си първи сред загубилите.
          Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

          Коментар


            #20
            На които не му съска начи му издиша от някъде, което не значи че е нормално
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              #21
              съскане

              u_bo написа:
              Slavi_Lancia написа:
              Смяната на помпата няма нищо общо с тва, а "маистора" ти може да продава мартенички по добре от тва да праи коли
              на бас, че майстора му изобщо не е сменил помпата, а му е взел пари за помпа+смяна.просто е пробил малка дупка в капачката на резервоара и е изкарал 150 - 200 лв. за 5 минути
              1.Помпата ми я смени,защото бях там през цялото време на разглобяване и сглобяване.А като ми свали старата с нея ходих по авточастите да купя новата.2.Що не пробваш да пробиеш дупка в капачката,снимай и пусни патента да видим за кво става въпрос.3.Човека сподели ,че не трябва да има съскане според него и нищо повече.Факт е ,че с новата го няма съскането.Причината за смяната не е съскането ,а колата не палеше-помпата правеше налягане около 1 бар. И май доста се отдалечихме от темата на човека.Така не му помагаме.Според мен нетрябва да има съскане.

              Коментар


                #22
                Аз бих се притеснил ако го няма съскането .А колегата дето за 2 маркуча да се откачат ходи на майстор да не кара другите да си дупчат капачките ,а да иде при майстора си да му прави такива врътки.Защото капачката си има одушник .
                FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

                Коментар


                  #23
                  и моята съска откакто съм я взел (3,5 г.) не ми е правило някакви проблеми.
                  браво 1,6/90 - 09 г.

                  Коментар


                    #24
                    Re: съскане

                    sasho_35 написа:
                    u_bo написа:
                    Slavi_Lancia написа:
                    Смяната на помпата няма нищо общо с тва, а "маистора" ти може да продава мартенички по добре от тва да праи коли
                    на бас, че майстора му изобщо не е сменил помпата, а му е взел пари за помпа+смяна.просто е пробил малка дупка в капачката на резервоара и е изкарал 150 - 200 лв. за 5 минути
                    1.Помпата ми я смени,защото бях там през цялото време на разглобяване и сглобяване.А като ми свали старата с нея ходих по авточастите да купя новата.2.Що не пробваш да пробиеш дупка в капачката,снимай и пусни патента да видим за кво става въпрос.3.Човека сподели ,че не трябва да има съскане според него и нищо повече.Факт е ,че с новата го няма съскането.Причината за смяната не е съскането ,а колата не палеше-помпата правеше налягане около 1 бар. И май доста се отдалечихме от темата на човека.Така не му помагаме.Според мен нетрябва да има съскане.
                    не ти казва лъжа човека.. на уното преди доста години направо се вакумираше и не искаше да дръпне бензин и точно така направих една малка дупчица на капачката и след това никога не е имало проблем Също така на мареа ТД 100 като се запуши това колата почва да плете като дракстер и да не иска да работи въобще равномерно за това и на нея съм направил дупчица и проблемите се решиха да ти съска от резервоара няма нищо нормално говори единствено за запушен отдушник !
                    Fabbrica Italiana Automobili Torino
                    F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                    F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                    F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                    Коментар


                      #25
                      Чакаите, недеи да бъркате съскане с вакум, макар че звука е един и същ, но има разлика както споменахте по горе ако клапана на капачката при определен вакум не отваря може да има проблеми. Аз обаче въпреки че казвам че издишването е нормално не мога да си обясня от къде се взема тва налягане в резервоара А на колегата след смяна на помпата не му съска сигур щот винтовата тапа отгоре на резервоара вече не е оплътнена както преди На бравото ми правеше впечатление че без капачка на резервоара бачкаше мноо гадно, като завия капачката веднага сменяше звука Тва ме подсеща да пробвам нещо на ланчата
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                      Коментар


                        #26
                        Slavi_Lancia написа:
                        Аз обаче въпреки че казвам че издишването е нормално не мога да си обясня от къде се взема тва налягане в резервоара.
                        "Издишването" може и да е "вдишване" . Като налеете някакво количество бензин и в последствие колата го изразходи, нали обема на бензина трябва да се компенсира с нещо, иначе резервоара ще се смачка. Този клапан на капачката действа в двете посоки и при нужда или вкарва въздух на мястото на изразходеното гориво, или изпуска бензинови пари, за не гръмне резервоара, ако налагането в него е прекалено високо, когато колата е нагрята от слънцето примерно. И понеже все пак говорим за клапан, то той се задейства при определено налягане. Затова когато отворим капачката, почти винаги се чува цсъъъъъттттт - налягането се доизравнява.
                        Alfa 159 SW 2.4 Ti
                        Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                        "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                        Коментар


                          #27
                          Съгласих се с тебе, само дето клапана за налягане маи не е тоя в капачката щото тои нямам как да деиства в две посоки разглобявал съм я и тои е просто клапа с пружинка която се отваря само на вътре към резервоара, явно клапана за налягане е някъде другаде, този които чувам чат пат лятно време да издава странни звуци
                          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                          Коментар


                            #28
                            Re: Съскане при отваряне капачката на резервоара, брава - за

                            VALIO_RACING написа:
                            Здравейте, колеги. Забелязвам, че като отварям резервоара се получава съскане и то не малко. Мен ми прилича на вакум, а не изпускане на налягане, по-скоро засмуква въздух при отваряне. В нашия форум не можах да намеря информация за нещо подобно - в някои форуми гледам, че един пише, че е нормално, друг, че не е нормално и някаква клапа за рециркулация имало запушена?! Как е на нашите фиати? На други коли, дето съм карал не са съскали така По едно време, като беше топло преди два месеца си мислех, че като запаля в купето има мирис на бензин, сега не го усещам, да не би да са свързани двата проблема, ако са проблеми въобще
                            Виж сега, има две системи.1. Във капачката на резервоара има клапан, който пропуска от вън на вътре. При този род система, в резервоара никога няма вакуум, никога няма налягане. Когато чуваш съскане, или ти е повреден клапана в капачката или вентилацията на резервоара. В резервоара не бива да има вакуум, защото се прецаква помпата доста бързо, в някои случаи спира и автомобила от дълбок вакуум. Виждал съм и сгънати резервоари.2. Във капачката на резервоара има клапан, който пропуска отвътре на вън. Тези системи винаги работят с вакуум в резервоара, не много дълбок. Тук има така нареченият елемент - канистер, което не е съвсем правлино да се каже. Това е един ел. клапан, управляван от ЕКУ на база данните от вакуумен датчик. През този ел клапан, се изсмукват парите от резервоара, за изгаряне. Клапанът в капачката е само предпазен, ако по някаква причина се появи налягане в резервоара, да изпусне в атмосферата. Коя система е при теб не знам, но лесно ще се ориентираш и ще знаеш как да постъпиш.
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              #29
                              Ама всички си говорите тука някакви щуротии.Общо взето цялата вентилация на резервоара не се управлява от капачката, а се управлява от клапан, който е монтиран върху резервоара.Той управлява кога да отвори, ако в резервоара възникне налягане над атмосферното, то излишното налягане (под формата на бензинови пари) не се изпуска в атмосферата, а се предава към въглеродния филтър, монтиран под десния калник. Също той ако "засече" вакуум, той отваря, за да изравни налягането в атмосферата и резервоара. По спомен самия клапан отваря при разлика от рода на 0.1атм спрямо атмосферното такова.Също е и негова задача да предпази изтичането на гориво ако случайно колата се обърне с главата надолу.Дефакто всички тези функции са задача на този клапан, а не на капачката.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар


                                #30
                                Клапани - млапани объркахте ме и мене, ся тряя ли да фъшка или не тряя Клапан на капачката имам ама дали имам система да отвежда газовете в колектора малко се съмнявам, ще проверя!
                                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                                Коментар

                                Working...
                                X