Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с електро усилвателя след каране по трева.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с електро усилвателя след каране по трева.

    Проблема възникна доста странно- за да заобиколя задръстването карах по тревата.Малко след това като се върнах обратно на пътя светна лампата с волана, обаче серво усилвателя работи.Като угася и запаля угасва и като покарам малко светва.Така закачих я на диагностика на волана и показа грешка C1006 - Torque sensor A problem is detected in the sensor(s) or the power steering motor assembly, as indicated by the code. Check the system fuses and the connectors and wiring for opens, short and weak connections. If the wiring is in good condition and the problem can be directly pointed to an internal component, it may be necessary to renew the entire servo motor assembly, since repairs are usually not possibleТова пише като описание на грешката в ФЕС.
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Ето и лоф файла какво се случва докато въртя волана на място от крайно ляво до крайно дясно.Файла е .CSV трябва да се преименува за да се отвори.Къде е този сензор който дава грешка?
    Прикачени файлове
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    Коментар


      #3
      Проблемът е открит в сензора (ите) или комплект сервоусилвател на волана мотор, както е посочено от кода. Проверете системата предпазители и конектори и кабели за къси и слаби връзки. Ако окабеляването е в добро състояние и проблемът може да бъде пряко насочен към вътрешен компонент............Имаш сензор,компютър и елетромотор.Грешката е най-вероятно или в сензора(намиращ се на кормилната ос или в мотора.Ако е в мотора то сервото направо ще откаже и волана ще ти стане твърд.Така че вероятно проблема е в сензора или поне така мисля.Провери си всички букси,които влизат в кюмпа под волана.Ако всичко е наред с буксите най-добре я закарай в сервиз.
      FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

      Коментар


        #4
        кола

        Това на новото PUNTO 1.3 16v MULTIJET ли е честито много лошо има доста да се рови ако си в София ела да е видим има едни пластини където правят проблем такава диагностика е много обща ама ако е датчик е повече даване на пари Сервото е поне 3 вида
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Ако е тва малко по новото(с големите фарове) има един колега тук в форума( insman ),които продава комплект всичко ако ти потрябват части.Мисля че продава всичко за към 250-280лв(мотор,датчик и компа).То е почти същото като на мк2(с нормалните фарове) ,само че ел.мотора е без релета.Това мога да ти дам като информация.Надявам се да съм ти бил полезен.Ако те интересува имам и телефона му.
          FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

          Коментар


            #6
            Ето тва е.
            Прикачени файлове
            FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

            Коментар


              #7
              За ето такова пунто
              Прикачени файлове
              FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

              Коментар


                #8
                Да точно такова ми е пунтото като от снимката, 1.3 мултиджет е., и усилвателя изглежда също като на снимката. Свалих кората и извадих и вкарах всички букси наново.Да уточня- в момента въпреки грешката сервото работи,волана е лек обаче като включа сити и не става още по лек- тоест сити- то не не включва.Някой има ли информация този сензор къде точно стои? Или поне как изглежда. До колкото разбирам не е в компютъра и е нещо механично което показва колко силно натискам волана.При угасена кола на контакт като въртя показва 28 Нм, а при запалена кола около 4 при максимален натиск. Следователно работи щом показва тези стойности си мисля??Ако се наложи ще го сменям но нека поне да откаже да работи съвсем
                http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                FIAT БРАВО 1.2 16v
                ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                Коментар


                  #9
                  Сензора(датчика) ти се намира на място където трябва да разглобиш половината кола за да стигнеш до него. :D Сваля се всичко.Ето къде се намира...
                  Прикачени файлове
                  FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    Освен датчика ако не е датчика другото се прави .Има и 3 вида трябва да се види твоето какво е
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Оправи се, след като му изкарах и вкарах 2 те букси в десния край на таблото с бушоните, и го почукнах леко по еку-то на електроусилвателя.Явно проблема е бил че от подскачането на колата по поляната някоя клема е прекъснала.
                      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                      FIAT БРАВО 1.2 16v
                      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                      Коментар


                        #12
                        FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                        Коментар


                          #13
                          кола

                          по му им няма кабели а едни пластини уж залепени с тинол и там се отлепва а иначе и буксата прави проблем че е на долу а почисти ли е
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            Вчера точно на същото място като предния път като минах и светна скапаната лампа. При качване на дясно на по висок бордюр нещо и става на тая кола.Ясно е че не е изгорял самия датчик защото 2 седмици карах без да светне, обаче като се кача на тоя тротоар и нещо се случва...
                            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                            FIAT БРАВО 1.2 16v
                            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                            Коментар


                              #15
                              infineon написа:
                              Вчера точно на същото място като предния път като минах и светна скапаната лампа. При качване на дясно на по висок бордюр нещо и става на тая кола.Ясно е че не е изгорял самия датчик защото 2 седмици карах без да светне, обаче като се кача на тоя тротоар и нещо се случва...
                              Ми спри да се качваш на тоя шиб@н тротоар Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                              Fiat 1.4 12V
                              Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                              Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                              Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                              Коментар

                              Working...
                              X