Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

показания на датчици Bravo 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    показания на датчици Bravo 1.6

    днес замерих съпротивленията на ЕСТ (датчик за температурата на охладителя) и IAT (датчик за температурата на входящия въздух) датчиците, при температура ~ 27,0 градуса. показанията бяха съответно:* IAT - 2655 ома;* ЕСТ - 1845 ома;в аутодатата дава и на двата еднакви величини при еднакви температури съответно 4000 ома при 20.0 градуса и 2000 ома при 40.0 градуса. как ви се струват?Причината да ги замеря е един стар проблем( http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...E5%F1%E5%ED%E5 ), който не ми пречи, но от време на време се амбицирам да го отстраня...
    "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
    (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

    #2
    Не знам какво е IAT и ECT, но и аз мерих светлосиния датчик, който е на термостата в събота. При температура от 23-24 градуса навън ми показа 1170-1180 ома. Не знам и мултицета колко е верен, защото е от тея по 10 лева Къде се намира другия датчик, който си мерил да го мерна и него?Да ти кажа и при мен оборотите са същите, като е студена (20 градуса лятото) и някой път играят от 2000 до 1000 няколко пъти, някой път пък пак като е студена (не е карана денонощие) заковават на 1500 и плавно падат надолу. Ето какво съм сменил и ефект - НИКАКЪВ:- въздушен и горивен филтър- 2 вида свещи- кабели- термостат- комп. диагностика в два сервиза единия оторизиран за ФиатСега я мъча с добавка за почистване на инжектора, но едва ли ще се оправи.Имам един познат с 1.6 и вчера говорихме накратко, че и при него играели оборотите и ми каза, че бил махнал някакъв датчик, който бил закачен на скоба след колекторните тръби. Така и не разбрах какво е махал, там освен ламбда сондата какво друго има не знам. Било датчик за автоматичния смукач Спорихме малко дали е ламбда сондата това и уж не било. Някой ако знае какъв датчик се намира там да каже. Може да го разкача за малко да пробвам...
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #3
      на мотора 1,6 ЕСТ е точно синия датчик на термостата, обче аутотдатата ми е в работата и за 1,4 не знам какви са нормалните стойности. кажи му на приятеля ти с мотор 1.6 , че няма дачик за "смукач" - ЕЦУто кара двигателя да работи базирайки се на данните получени от тези и още датчици. ако му играят оборотите на празен ход, по-вероятно причината да е в клапата за празен ход...
      "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
      (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

      Коментар


        #4
        Къде е тая клапа? Датчиците ни определено са наред, защото при мен показва все едно около 35-37 градуса (1180 ома), а колата беше на слънце и датчика показва според работи добре. За 1.4, 1.6 и т.н. показанията на датчика са еднакви. При мен оборотите играят само, когато колата не е карана да кажем над 10 часа и играят първите 3-4 минути. Ето за синия датчик нормалните показания:
        Прикачени файлове
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #5
          ХМ в аутодатата на 1,6 показанията са следните: 0 гр. 10000 ома, 20 гр. 4000 ома, 40 гр. 2000 ома. а в сървиз мануала са такива, каквито ти даваш, a и отделно от това моите при една и съща температура дават различно съпротивление, което не е нормално със сигурност. та това предизвиква у мен въпроса, кое е истината?!? - показанията в аутодата или в сървиз менюъла и дали някой от датчиците ми е за смяна....
          "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
          (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

          Коментар


            #6
            между другото в аутодатата дават за 1.4 (които за разлика от данните на 1.6 съвпадат, горе-долу с тези от сервизното) следните данни за ЕСТ датчика: ебати, кои данни са верни (за 1.6 мотора) ?!?
            Прикачени файлове
            "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
            (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

            Коментар


              #7
              някой няма ли да ме осветли за нормалните показания на датчиците и дали показанията на моите се вместват в нормите....
              "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
              (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

              Коментар


                #8
                Наред ти е датчика. Ти кажи тая клапа къде да я издирвам?
                Прикачени файлове
                Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                Коментар


                  #9
                  човече, кой датчик ми е наред , аз замерих два, които трябва да показват еднакво, а те показват доста различни стойности - логично е да се предположи, че някой от тях е прецакан, затова се опитвам да разбера нормалните стойности и чакам отговори насочени по тази тема.За твоя въпрос те съветвам да си пуснеш друга тема (в момента не съм на моя комп и не мога да ти помогна - там са ми нещата), не че ми е неприятно да пишеш в тази, но тя все пак е за друг проблем, а и за друг двигател...
                  "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                  (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                  Коментар

                  Working...
                  X