Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

сваляне на картер фиат брава 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Synthy написа:
    Този картер не е ли без гарнитура? Доколкото знам, на 1.6 и 1.8 с по 16 клапана картерите са без гарнитура, само силикон и стягане.
    За 1,6 не знам, но 1,8 със сигурност от завода излиза със силикон. Ако някъде видите гарнитура за този мотор, да знаете, че не е оригинална. Не , че е лошо с гарнитура, но и без нея, при добре поставен силикон, след необходимата подготовка, си е екстра.
    Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
    Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
    Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

    Коментар


      #17
      при мен беше само със силикон, но не гарантирам дали преди това не е свалян

      Коментар


        #18
        Re: ...

        dqnkov написа:
        Ефекта от този силикон е че после картера може да се наложи да го вадите с кирка
        Не се налага ползването на кирка спокойно.Правил съм го неведнъж.
        ivel написа:
        да правил съм го.маха се една малка ламарина.достъпа е отново малко труден,но ако имаш малка гидория няма да имаш ядове
        Малко гедоре не върши работа ,а отвертка тип еврейска звезда и то по-здрава за да се стяга с тръбен ключ поне при ТД 100 е така.не вярвам при 1,6 да е по-различно.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #19
          При ТД100 капака на картера не е ли алуминиев????
          FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

          Коментар


            #20
            Какъв е този капак на картера, за който говорите? Аз като лежах под колата с този двигател, никакви капаци няма. Картера си е най-долу, под него няма нищо.
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              #21
              На ТД-100 картера е алуминиев, поне на мойта е такъв-мареа ТД-100 98г.

              Коментар


                #22
                Най-вероятно от там идва спора те зя тея гарнитури.На 1,6 16в капака на картера е железен(ламарина)метал,а не алуминиев и не мога да си го представя изобщо без гарнитура.... :D тъй като дупките на болтовете са малко вдлъбнати(от стягането) и капака е груб.А за без гарнитура съм съгласен ако е алуминиев. :D :D
                FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                Коментар


                  #23
                  Еми моят е алуминиев, на 1.6 103кс. Затова и казах, че най-вероятно е без гарнитура. Има ли изобщо такъв двг. с железен картер ?? На едноваловият мотор е с железен, ама на този специално си е алуминий.
                  "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                  Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                  Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                  Коментар


                    #24
                    Моя е метален.Незнам na колегата nedialk00 какъв е.Да каже,че и аз съм озадачен....хихихи :D
                    FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                    Коментар


                      #25
                      метален беше моя

                      Коментар


                        #26
                        galinchooo написа:
                        Най-вероятно от там идва спора те зя тея гарнитури.На 1,6 16в капака на картера е железен(ламарина)метал,а не алуминиев и не мога да си го представя изобщо без гарнитура.... :D тъй като дупките на болтовете са малко вдлъбнати(от стягането) и капака е груб.А за без гарнитура съм съгласен ако е алуминиев. :D :D
                        Какво искаш да кажеш с това "КАПАКА на картера"???

                        Коментар


                          #27
                          значи на бравата картера поне при мен беше с гарнитура.на тд 100 и на jtd са без гарнитура(със силикон)картера на 1,6 16 в се смъква с малка гидория с камък 10.това по спомен.има два болта които се смъкват по-трудно-от към маховика,но с удължение и чупещо рамо става

                          Коментар


                            #28
                            nedialk00 написа:
                            метален беше моя
                            Извинявам се, но алуминия и желязото доколкото си спомням от Менделеевата таблица са метали.
                            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                            Коментар


                              #29
                              Всички са алуминеви/браво/а марея, но съществува вариант за 1.6 да се замени с железен от Алфа 1.4 пасва като уши само трябваше леко да се пипне вътре планката
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар


                                #30
                                пълни глупости-всички картери на 1,6 са метални-не алуминиеви.а на колегата да задам въпроса как вика на металния картер т.е не алуминиевия за който говорим.може би стоманен

                                Коментар

                                Working...
                                X