Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

сваляне на картер фиат брава 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    сваляне на картер фиат брава 1.6

    колеги някой смъквал ли е картера ? онзи ден го оглеждах и така като видях има два болта който са на кофти място само (до скоростната кутия) и няма как да се бръкне от никъде да се развие, обаче пред тях има някаква предпазна ламарина, която мисля че може да се махне и да се отвори достъпа, някой да го е правил ?

    #2
    да правил съм го.маха се една малка ламарина.достъпа е отново малко труден,но ако имаш малка гидория няма да имаш ядове

    Коментар


      #3
      И удължени еврейски звезди (ако не греша).
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #4
        и Фнимавай после каква гарнитура слагаш и как я слагаш,че 3 пъти съм го свалял за 2 години заради тея гарнитури.... :D :D
        FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

        Коментар


          #5

          Коментар


            #6
            Този картер не е ли без гарнитура? Доколкото знам, на 1.6 и 1.8 с по 16 клапана картерите са без гарнитура, само силикон и стягане.
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              #7
              ...

              Съвет от мен.Изчисти двете повърхности добре и ги обезмасли, купи си силикон на Victor Reinz и си го направи.Гаранция няма да имаш никога повече ядове с нещото наречено картерПоздрави
              Fiat Brava 1.6 16V 90HP
              Fiat Brava 1.2 16V 80HP
              Fiat Bravo 1.2 16V 80HP

              Коментар


                #8
                Или не сте виждали какво представлява капакът или си говорите ей така просто да напишете нещо. ... Не заблуждаваите колегата.Капака е метален и си трябва гарнитура от където и да го погледнеш.Продава се в магазините като за предпочитане е коркова.Силикон задължително се слага.С обезмасляването на капака съм съгласен,но двигателя не знам как ще го обезмаслите.Той си капе нон стоп.Единствения вариянт да се обезмасли и повърхноста от към двигателя е да се изчака маслото да изкапе всичкото(това за 2 часа не ми се отдаде изобщо)Най вероятно е да стои цяла вечер за да изкапе. :D :D Правил съм го 3 пъти,като причината за предните 2 случая са "майстори" ,които ми препоръчаха гумени гарнитури уж за по добри.Голяма грешка.От 1 година си карам с корковата и нямам грам теч.
                FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                Коментар


                  #9
                  Говорим за картер, не за капак на главата/клапаните/валовете
                  "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                  Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                  Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                  Коментар


                    #10
                    ...

                    Прав е колегата за окапването на маслото, защото то се окапва по стените на блока постоянно. Трябва да се изчака една вечер да се изкапе и след това да се избърше добре и да се обезмасли. Аз моята я оставих цяла нощ и на сутринта си я направих, но не съм слагал гарнитура. Винаги когато правя въпросната гимнастика изхвърлям гарнитурата и слагам Reinz силикон. Досега не съм имал ядове.Ефекта от този силикон е че после картера може да се наложи да го вадите с кирка
                    Fiat Brava 1.6 16V 90HP
                    Fiat Brava 1.2 16V 80HP
                    Fiat Bravo 1.2 16V 80HP

                    Коментар


                      #11
                      Именно колега "synthy"за картер се говори тук в тая тема. :D И болтовете са обикновенна 10ка.Сваля се абсолютно елементарно.Казвам го,защото лично си правя колата.На майстори спрях да я карам от доста години.И специално на 1,6 съм станал спец.Разглобявал съм я на части колата. Двигателя и скоростна кутия,окачване, ремъци ролки.......каквото се сетиш.Кътните и зъбки знам. :D :D :D Успех на колегата" nedialk00".Повече няма какво да добавя.Надявам се да съм бил полезен.
                      FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                      Коментар


                        #12
                        ОК, галинчо. Аз съм се заблудил тогава И понеже карам подобна кочинка, си запазвам правото (никога не съм го имал де...) да те тормозя понякога относно нея
                        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                        Коментар


                          #13
                          Когато и с каквото мога помагам :D :D :D
                          FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                          Коментар


                            #14
                            оправих се аз вече ама лошото е, че скоро време ще трябва да се отваря двигателя и от отгоре, че се разхлопа нещо напоследък.. ще пусна едно клипче как се чува, то още е слаб шума, ама ще се засили неизбежно е

                            Коментар


                              #15
                              http://www.youtube.com/watch?v=BVdIk...ature=youtu.be ето и клипчето, нещо претраква, но немога да разбера какво е, като подавам газ няма страни шумове, само на празен ход, ама ми се струва че е позагубила мощност, трябва да отида някъде да ми измерят компресията

                              Коментар

                              Working...
                              X