Здравейте, колеги.Имам много странен проблем с мойта унцийка или по точно казано, когато колата не е палена да речем един ден или повече, неще да запали. С много помпане на педала на газта, и може би 30 завъртания на стартера понякога пали. Проблема се появи преди около месец (два), като в началото палеше на третото завъртане, после да речем на десетото и так с времето започна да пали все по-трудно, като сега това е почти невъзможно. Стартера си върти, бензиновата помпа я бях сменил, но понеже не беше оригинална (за 1.1 Fire, а за Уно 1.0), колата едвам вървеше. Затова си върнах старата и най-вероятно проблема не от нея! Свещите не съм ги гледал, но предполагам, че не са чак толкова зле. Колата е Fiat Uno 1.1 Fire 90’.Моля ви помогнете или дайте поне някаква насока.Благодаря предварително..
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Уно - Пали много трудно!
Collapse
X
-
Проверих помпата и определено не е от нея, защото помпа бензин като за световно. Свещите също ги гледах и все още има хляб в тях, пък и едава ли е от тях при положени, че като запали си работи като по часовник! Сега съм се насочил към карбуратора, като постоянно ми се върти из главата, че проблема може да е пак от тези тоци (да не прави добър контакт някъде), направо ми се плаче от тази италианска бънгия...Fiat Uno 1.1 Fire
Коментар
-
брато това уно си пали и от половин оборот, не съм много спец по тези настройки ама дане би пък да се дави колата, старото ни типо ако настъпиш леко педала на газта и нещеше да запали, само въртиш ключа без нищо да натискаш и колата си пали не съм много сигурен ама според мен или нещо тоците ти не са наред или имаш твърде богата горивна смес. Фиат винаги пали от четвърт. :D :DСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Да, преди да се скапе палеше много добре (че дори се хвалех колко добре пали), но сега неще. Най-странното, е че онзи ден слизам при колата подготвен с две торби ключове (за ремонт) и с готовност да въртя пет часа и пак да не запали, а то какво стана: качвам се врътвам един път (по продължително) неще, инстинкивно натиснам педала на газта (докрай) и го отпускам, след което врътвам пак и о чудо запали все едно нищо не е било.. Днес опитвах как ли не - със смукач, без смукач, с газ, без газ и още 50 начина и не става, вадих свещи, кабели, маркучи и нищо.Преди време съм сменял комутатор, като симптомите бяха: гасне и пали когато си иска (буквално), случвало ми се да ми угасне посредата на супер оживено кръстовище, направо ужас.Fiat Uno 1.1 Fire
Коментар
-
Проверили датчика на коляновия валhttp://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
spark написа:Именно - датчика на коляновия вал! На един приятел за 3 години му се наложи да го сменя 2 пъти.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
stef написа:spark написа:Именно - датчика на коляновия вал! На един приятел за 3 години му се наложи да го сменя 2 пъти.http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
гледам гледам какво пишат колегите и да ти кажа провери тази капачка на делкото, може там да е ключа има и доста логикам освен това от там зависи правилното подаване на искрата в точния момент, така че или е делкото(ел проблем) или нещо съвсем друго, но първо отстрани този момент(в смисъл да си сигурен дали е от тоците, и провери всички маси)сега и една друга случка който може пък да помогне никога не се знае.......значи преди време една кола ей така не ще и неще да запали както си трябва с голям зор, проверихме всичко и накрая се оказа че едно мъркуче дето по принцип е за картерните газове се откачило и смучи яко въздух от там и карбуратора прави много бедна смес в следствие не ще да пали, та провери си всички вакуми и маркучета дето влизат и излизат от карбуратора, може и да е само сцепено и пак да смуче въздух.на мен на темпрата миналата седмица ми направи този номер на един вакум се сцепило маркучето и смуче въздух а аз се чудя какво и стана на колата изведнъж...... а то едно сцепено маркучеСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Dodo 155 написа:stef написа:spark написа:Именно - датчика на коляновия вал! На един приятел за 3 години му се наложи да го сменя 2 пъти.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар