Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Уно - Пали много трудно!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Уно - Пали много трудно!

    Здравейте, колеги.Имам много странен проблем с мойта унцийка или по точно казано, когато колата не е палена да речем един ден или повече, неще да запали. С много помпане на педала на газта, и може би 30 завъртания на стартера понякога пали. Проблема се появи преди около месец (два), като в началото палеше на третото завъртане, после да речем на десетото и так с времето започна да пали все по-трудно, като сега това е почти невъзможно. Стартера си върти, бензиновата помпа я бях сменил, но понеже не беше оригинална (за 1.1 Fire, а за Уно 1.0), колата едвам вървеше. Затова си върнах старата и най-вероятно проблема не от нея! Свещите не съм ги гледал, но предполагам, че не са чак толкова зле. Колата е Fiat Uno 1.1 Fire 90’.Моля ви помогнете или дайте поне някаква насока.Благодаря предварително..
    Fiat Uno 1.1 Fire

    #2
    по принцип проблемите може да са много но пък съм и почти сигурен че бензиновата помпа на 1,0 и 1,1 са еднакви така че не я изключвай и нея като вариант
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #3
      И според мен най вероятно е от помпата но все пак можеш да провериш, като е седяла повече време виж дали качва изобщо бензин, или си провери свещите щото и те са вариант
      Луд фен!!!

      Коментар


        #4
        Благодаря. Сега отивам да ги погледна.
        Fiat Uno 1.1 Fire

        Коментар


          #5
          Проверих помпата и определено не е от нея, защото помпа бензин като за световно. Свещите също ги гледах и все още има хляб в тях, пък и едава ли е от тях при положени, че като запали си работи като по часовник! Сега съм се насочил към карбуратора, като постоянно ми се върти из главата, че проблема може да е пак от тези тоци (да не прави добър контакт някъде), направо ми се плаче от тази италианска бънгия...
          Fiat Uno 1.1 Fire

          Коментар


            #6
            брато това уно си пали и от половин оборот, не съм много спец по тези настройки ама дане би пък да се дави колата, старото ни типо ако настъпиш леко педала на газта и нещеше да запали, само въртиш ключа без нищо да натискаш и колата си пали не съм много сигурен ама според мен или нещо тоците ти не са наред или имаш твърде богата горивна смес. Фиат винаги пали от четвърт. :D :D
            СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
            бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
            сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
            ИТАЛФЕСТ 2007

            Коментар


              #7
              Да, преди да се скапе палеше много добре (че дори се хвалех колко добре пали), но сега неще. Най-странното, е че онзи ден слизам при колата подготвен с две торби ключове (за ремонт) и с готовност да въртя пет часа и пак да не запали, а то какво стана: качвам се врътвам един път (по продължително) неще, инстинкивно натиснам педала на газта (докрай) и го отпускам, след което врътвам пак и о чудо запали все едно нищо не е било.. Днес опитвах как ли не - със смукач, без смукач, с газ, без газ и още 50 начина и не става, вадих свещи, кабели, маркучи и нищо.Преди време съм сменял комутатор, като симптомите бяха: гасне и пали когато си иска (буквално), случвало ми се да ми угасне посредата на супер оживено кръстовище, направо ужас.
              Fiat Uno 1.1 Fire

              Коментар


                #8
                Проверили датчика на коляновия вал
                http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                FIAT Punto 99' 1.7 TD

                Коментар


                  #9
                  Именно - датчика на коляновия вал! На един приятел за 3 години му се наложи да го сменя 2 пъти.
                  Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                  Коментар


                    #10
                    Какъв е този датчик, къде точно се намира и трудно ли се сменя (дали ще мога сам да си го сменя)?
                    Fiat Uno 1.1 Fire

                    Коментар


                      #11
                      spark написа:
                      Именно - датчика на коляновия вал! На един приятел за 3 години му се наложи да го сменя 2 пъти.
                      на колегата колата е карбуратор до колкото разбрах и не мисля че има такъв датчик на кол вал, на това уно има датчик в делкото който понякога прави мизерии особено ако от разпред вал пропуска масло и влиза в делкотоне подценявай важноста на свещите ,провери докато въртиш дали отива ток до свеща поне да се разбере дали проблема е електрически или нещо карба се бъзика
                      TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                      UNO 1.0 FIRE

                      Коментар


                        #12
                        stef написа:
                        spark написа:
                        Именно - датчика на коляновия вал! На един приятел за 3 години му се наложи да го сменя 2 пъти.
                        на колегата колата е карбуратор до колкото разбрах и не мисля че има такъв датчик на кол вал, на това уно има датчик в делкото който понякога прави мизерии особено ако от разпред вал пропуска масло и влиза в делкотоне подценявай важноста на свещите ,провери докато въртиш дали отива ток до свеща поне да се разбере дали проблема е електрически или нещо карба се бъзика
                        Ако е 45 FIRE няма как да е карбуратор Ако наистина е карбуратор и не е FIRE, то тогава проблема наистина може да е в дистрибутора
                        http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                        Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                        FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                        FIAT Punto 99' 1.7 TD

                        Коментар


                          #13
                          Утре ще сменя свещите и кабелите с нови, а някой случайно да знае добър майстор, който да погледне карбуратора и евентуално да го почисти?
                          Fiat Uno 1.1 Fire

                          Коментар


                            #14
                            гледам гледам какво пишат колегите и да ти кажа провери тази капачка на делкото, може там да е ключа има и доста логикам освен това от там зависи правилното подаване на искрата в точния момент, така че или е делкото(ел проблем) или нещо съвсем друго, но първо отстрани този момент(в смисъл да си сигурен дали е от тоците, и провери всички маси)сега и една друга случка който може пък да помогне никога не се знае.......значи преди време една кола ей така не ще и неще да запали както си трябва с голям зор, проверихме всичко и накрая се оказа че едно мъркуче дето по принцип е за картерните газове се откачило и смучи яко въздух от там и карбуратора прави много бедна смес в следствие не ще да пали, та провери си всички вакуми и маркучета дето влизат и излизат от карбуратора, може и да е само сцепено и пак да смуче въздух.на мен на темпрата миналата седмица ми направи този номер на един вакум се сцепило маркучето и смуче въздух а аз се чудя какво и стана на колата изведнъж...... а то едно сцепено маркуче
                            СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                            бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                            сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                            ИТАЛФЕСТ 2007

                            Коментар


                              #15
                              Dodo 155 написа:
                              stef написа:
                              spark написа:
                              Именно - датчика на коляновия вал! На един приятел за 3 години му се наложи да го сменя 2 пъти.
                              на колегата колата е карбуратор до колкото разбрах и не мисля че има такъв датчик на кол вал, на това уно има датчик в делкото който понякога прави мизерии особено ако от разпред вал пропуска масло и влиза в делкотоне подценявай важноста на свещите ,провери докато въртиш дали отива ток до свеща поне да се разбере дали проблема е електрически или нещо карба се бъзика
                              Ако е 45 FIRE няма как да е карбуратор Ако наистина е карбуратор и не е FIRE, то тогава проблема наистина може да е в дистрибутора
                              ами има начин да е 45 FIRE и да е карбуратор защото моята е точно такава
                              TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                              UNO 1.0 FIRE

                              Коментар

                              Working...
                              X