Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Уно - Пали много трудно!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    до колкото знам съм виждал FIRE моторите са карбуратори,даже и типо има такъв мотор

    Коментар


      #17
      абе хора стига се дъвкахте има или няма такава кола, не разваляйте темата на човека, целта е да му помогнем, не да се караме помежду си какви коли се произвеждат
      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
      бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
      сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
      ИТАЛФЕСТ 2007

      Коментар


        #18
        :D :D :D Проблема е решен !!! :D :D :D След смяна на свещи и кабели колата пали като луда , едвам съм врътнал и тя вече работи, при това по тихо и равномерно!Колегата stef беше прав. Аз си мислех, че свeщите са добре, а то какво се оказа:Благодаря Ви много за съветите, всички имате по една от мен.
        Fiat Uno 1.1 Fire

        Коментар


          #19
          За кратко ми беше радостта! Днес сутринта си запали без проблем - това добре. Преди малко се качвам врътвам и пак неще, пробвах няколко пъти и, а да запали ама неще. При следващото завъртане стана нещо много странно т. е. колата припали леко и угасна (предния капак беше отворен) след което около двигателя се получи димна завеса и замириса на изгоряло масло. Бързо отидох да видя какво става и след като махнах кутията на въздушния филтър излезе още повече дим от карбуратора. Явно там е попаднало масло и се е запалило или нещо такова . Та сега на дневен ред е карбуратора. Моля ако някой знае къде могат да го погледнат и излекуват нека сподели...А и да не забравя направи ми впечатление, че на няколко пъти припалва леко след като върна ключа!!! И все пак накрая запали като хората и успях да се прибера..
          Fiat Uno 1.1 Fire

          Коментар


            #20
            колега защо свещите ти са на такова дередже?????какво е това масло около тях то ясно защо са мазни би трябвало да са сифкаво-кафеникави, а то тези свещи изобщо не са работили, или имаш някакви сегменти фчупени или някой клапан дето не е наред.......извади новите свещи и ако и те така изглеждат пиши пак, да видим какво ще се окаже, как ти е гарнитурата на капака на клапаните, губиш ли масло?, всеки случай колата има проблем, и той май няма да е електрически, като гледам старите свещи............но извади новите свещи първо да видим как са
            СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
            бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
            сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
            ИТАЛФЕСТ 2007

            Коментар


              #21
              не претендирам 100% че е това, но според мен колегата се нуждае от центровка на запалването и мисля един добър майстор на ЕЛКОН за 20лв ще му спести главоболията
              TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
              UNO 1.0 FIRE

              Коментар


                #22
                о да тези неща са задължителни, но да видим и новите свещи все пак на какво са станали
                СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                ИТАЛФЕСТ 2007

                Коментар


                  #23
                  капака на клапаните няма нищо общонаправи си центровка на запалването-лесно еделкото от тези с комутатора ли е (седи на него) бърникал ли си по карбураторътангренажа пипан ли е

                  Коментар


                    #24
                    pugsy написа:
                    капака на клапаните няма нищо общонаправи си центровка на запалването-лесно еделкото от тези с комутатора ли е (седи на него) бърникал ли си по карбураторътангренажа пипан ли е
                    Да делкото е с комутатор. По карбуратора не е пипано от сто години и ангренажа не е пипан, но делкото е пипано - сваляно е и след това на око е поставяно ... Утре мисля да отида в един сервиз да видиме какво ще ми кажат там.П.П. Маслото е за смяна...
                    Fiat Uno 1.1 Fire

                    Коментар


                      #25
                      Днес ходих при майстор и ето какво се случи там: Първо погледна карбуратора и каза, че е перфектен, разбира се го почисти с някакъв препарат - сега свети (не е от него проблема). После се захвана с делкото. Оказа се, че предверението е много голямо или нещо такова и го настрой както трябва да е. След тази настойка колата заработи определено по-добре. Провери разни други неща и в заключение каза, че най-вероятно проблема е от бензиновата помпа или по-точно от някакво клапанче което връща бензина обратно в резервоара. Иначе помпата си качва бензин. Сега колата трябва да постои малко за да изстине и ще я пробвам, ако пак не запали ще сменя помпата и да се надяваме, че всичко ще е наред.
                      Fiat Uno 1.1 Fire

                      Коментар


                        #26
                        Така ето до къде я докарах... Естествено смених и бензиновата помпа с нова. След смяната колата запали веднага, но след като поработи угасна и остана на контакт. Врътнах и тя пак си запали и продължи да си работи нормално докато не я изгасих (след като загря до нормална работна температура). След около 2 часа се качих на колата и изминах около 40км извънградско без никакви проблеми (това сутринта). Вечерта (след като вече беше изстинала) я запалих без проблем и тръгнах да се прибирам ..... от тук запозна ходенето по мъките .... колата пак угасна и остана на контакт. Как ли не пробвах да я запаля - и нищо (лошото беше че бях на 40км от дома!!). Бутах като луд до едно нанадолнище белкем запали на скорост, но уви нещя, после едни хора като ме видяха, че бутам, решиха да ми помогнат и те бутаха, но като разбраха, че няма да стане номера се отказаха. Сега съм я заебал на едно място и се чудя какво да я правя (как съм се прибрал (без колата) само аз си знам!!!)... МОЛЯ дайте съвет... Не ми се ще да подвеждам хората, които ще искат да ми помогнат, но подобен проблем ми правеше преди време и един познат я оправи, като каза, че е сменил комутатор ли беше или нещо там в делкото... та сега незнам дали не е пак от него..
                        Fiat Uno 1.1 Fire

                        Коментар


                          #27
                          UnoMan написа:
                          Така ето до къде я докарах... Естествено смених и бензиновата помпа с нова. След смяната колата запали веднага, но след като поработи угасна и остана на контакт. Врътнах и тя пак си запали и продължи да си работи нормално докато не я изгасих (след като загря до нормална работна температура). След около 2 часа се качих на колата и изминах около 40км извънградско без никакви проблеми (това сутринта). Вечерта (след като вече беше изстинала) я запалих без проблем и тръгнах да се прибирам ..... от тук запозна ходенето по мъките .... колата пак угасна и остана на контакт. Как ли не пробвах да я запаля - и нищо (лошото беше че бях на 40км от дома!!). Бутах като луд до едно нанадолнище белкем запали на скорост, но уви нещя, после едни хора като ме видяха, че бутам, решиха да ми помогнат и те бутаха, но като разбраха, че няма да стане номера се отказаха. Сега съм я заебал на едно място и се чудя какво да я правя (как съм се прибрал (без колата) само аз си знам!!!)... МОЛЯ дайте съвет... Не ми се ще да подвеждам хората, които ще искат да ми помогнат, но подобен проблем ми правеше преди време и един познат я оправи, като каза, че е сменил комутатор ли беше или нещо там в делкото... та сега незнам дали не е пак от него..
                          гледам че сам си си дал отговор на проблема или комутатор или датчика в делкото аз имах същия проблем и го реших с делко +комутатор втора употреба за 25лв в последствие се оказа че проблема е бил в датчика в делкото
                          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                          UNO 1.0 FIRE

                          Коментар


                            #28
                            тюх мамка му и уно, дано скоро да свършат мъките, и дано да е само тоците, ама като гледам натам отива.....все пак провери ли новите свещи, на какво състояние са?, че тази кола ту пали от раз и после пак не работи, върти някакви номерца ама ....дано скоро да се оправи, все пак тази кола си е със супер моторче и тези монтори палят от четвърт, просто така е при фиат ама без проблеми....ох дано скоро да свърши всичко това и колата пак да си те радва, аз лично бих я продал и си взел някоя такава нововнос, дето не прави магарии
                            СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                            бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                            сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                            ИТАЛФЕСТ 2007

                            Коментар


                              #29
                              прибра ли си колатаможеш ли да направиш една снимка на делкото,че не зацепвам от кои е

                              Коментар


                                #30
                                pugsy написа:
                                прибра ли си колатаможеш ли да направиш една снимка на делкото,че не зацепвам от кои е
                                Все още не съм я прибрал, защото съм страшно зает напоследък, пък и явно проблемната част ептем се е скапала и докато не сменя или цялото делко или датчика или комутатора няма смисъл да ходя да я мъча. Когато се добера до колата ще снимам делкото.
                                stef написа:
                                гледам че сам си си дал отговор на проблема или комутатор или датчика в делкото аз имах същия проблем и го реших с делко +комутатор втора употреба за 25лв в последствие се оказа че проблема е бил в датчика в делкото
                                Моля, Те кажи нещо повече за този датчик. Къде точно се намира, за какво служи и най-вече какво да кажа на пичовете в Т&Н Кар? Комутатора мисля, че беше към 50 и нещо лв. До колкото си спомням този датчик отваря нещо в делкото, когато колата позагрее или съм се объркал тотално?
                                Fiat Uno 1.1 Fire

                                Коментар

                                Working...
                                X