Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се различава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как се различава

    Привет на всички до края на седмицата ще ходя да си купувам кола и съм си избрал да бъде брава преди известно време четох много форума по тази тема (брава) и знам,че трябва да не бъде внос от италия,а поне от германия.Затова искам да ви помоля да ми кажете как да я разпозная от къде е.благодаря предварително.

    #2
    Re: Как се различава

    ^Style^Dude^ написа:
    Привет на всички до края на седмицата ще ходя да си купувам кола и съм си избрал да бъде брава преди известно време четох много форума по тази тема (брава) и знам,че трябва да не бъде внос от италия,а поне от германия.Затова искам да ви помоля да ми кажете как да я разпозная от къде е.благодаря предварително.
    ами то в документите на колата пише от къде е но според мен не е важно това а как се е грижил предишния собственик за нея от италия също има доста читави бройки и са с повече екстри /от германия с клима е доста по трудно да намериш/ а и ако не ти я докара твой човек а е вземеш от автокъща със сигурност е от италия
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #3
      Re: Как се различава

      stef написа:
      ^Style^Dude^ написа:
      Привет на всички до края на седмицата ще ходя да си купувам кола и съм си избрал да бъде брава преди известно време четох много форума по тази тема (брава) и знам,че трябва да не бъде внос от италия,а поне от германия.Затова искам да ви помоля да ми кажете как да я разпозная от къде е.благодаря предварително.
      ами то в документите на колата пише от къде е но според мен не е важно това а как се е грижил предишния собственик за нея от италия също има доста читави бройки и са с повече екстри /от германия с клима е доста по трудно да намериш/ а и ако не ти я докара твой човек а е вземеш от автокъща със сигурност е от италия
      благодаря много,а да попитам относно ключовете знам,че са 2 сини и 1 червен или обратното не съм много сигурен има ли начин в автокъщата да са направили копие на ключовете или не е възможно.Благодаря предварително и за отговора на този мой въпрос.

      Коментар


        #4
        Ми шанс винаги има за всичко...трябва да внимаваш от коя къща си взимаш колата.По-добре е, ако имаш познат, който да ти докара автомобила...само не разбрах какво против колите, които са внесени от Италия?Аз лично даже ги предпочитам защото:1.При всички случаи са с повече екстри, отколкото тези от Германия2.В Германия зимите са много по-сурови, отколкото в Италия, а това много добре знаеш до какво води.
        == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

        На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

        Коментар


          #5
          Слав написа:
          Ми шанс винаги има за всичко...трябва да внимаваш от коя къща си взимаш колата.По-добре е, ако имаш познат, който да ти докара автомобила...само не разбрах какво против колите, които са внесени от Италия?Аз лично даже ги предпочитам защото:1.При всички случаи са с повече екстри, отколкото тези от Германия2.В Германия зимите са много по-сурови, отколкото в Италия, а това много добре знаеш до какво води.
          Не аз нищо против колите от италия нямам даже преди да прочета това,че е по-добре да не са внос от италия мислех да вземам италянска но след като прочетох тук в форума се разубедих все пак вие имате брави и знаете как са нещата аз съм просто един бъдещ собственик на тази прекрасна кола почи все се опитваше да ме разубеди от италянските коли казваха ми вземи си опел много издържали това онова,но аз си исках бравата даже като питах един приятел за бравата какво мисли той каза ммм брава добър избор викам му почти секи ме съветва да взема опел и той хм... опел недей взема,защото след години всяка кола става опел :D това,че баща ми кара немско (бмв) получавах съвети за немското а и понеже съм начинаещ шофьoр просто защото съм на 18 и тукъщо изкарах книжка.Много дълъг пост ама да кажа как са нещатата надявам се нямате против .1.4 брава като за мен (начинаещия) ще ми свърши ли работа,защото тук много не ги харесват и аз си бях изградил подобно мнение,но като видях един приятел как тръгна и как я пришпори си промених мнението,но незнам затова и питам вас .

          Коментар


            #6
            според мен 1,6 е най удачния вариант златната среда така да се каже :D
            TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
            UNO 1.0 FIRE

            Коментар


              #7
              брава като за мен (начинаещия) ще ми свърши ли работа,защото тук много не ги харесват и аз си бях изградил подобно мнение,но като видях един приятел как тръгна и как я пришпори си промених мнението,но незнам затова и питам вас .
              Ako нямаш пари да я караш на бензин 1.4 12v най лесни и най малко капризни за газови уредби. :P

              Коментар


                #8
                Недей взимай 1.4, а това за Италия и Германия са пълни глупости... Вземи си някой читав екземпляр от Италия и това е... А как да го избереш ли. Аз си имам моя методика на избиране и досега работи на 100 процента. Първо си харесвам колата отвън. Оглеждам я за несъответствия на боята(дали детайлите са един цвят), гледам за разминавка между тях , дали си пасват броня към калници и тн... След това влизам вътре и почвам да оглеждам всичко - салон, врати, екстри, ел стъкла, огледала всичко трябва да работи... Дори и климатика...(на сегашната кола уцелих пълен късмет, сервизиран и напълнен климатик с чисто нов ремък :P ) Салона не трябва да има и драскотинка. Същото важи и за волана. По това си давам сметка как се е отнасял собственика към колата. Ако е бил мърляч и е занемарявал колата вътре, то има голяма вероятност и под предния капак да няма никой. След това паля двигателя и го оставям да качи температура. Ако ми хареса как работи, правя пробен тест. Колата се кара задължително поне 10 20 километра. На високи скорости също, да се види дали не "шуми" отнякъде, дали не "носи" на една страна... След това ако от автокъщата са съгласни се отива на диагностика - мерене на компресия, и ако всичко е ОК, значи това е твоята кола

                Коментар


                  #9
                  Благодаря много за отговорите да за 1.6 знам,че е така да се каже оптималният варянт .1.4 12v ще се взема в най-краен случей,защото държа да е брава в краен случей марея но си искам брава :D ,а и цените на различните места вървят различно такаче то на място ще си покаже ,а да попитам вярно ли на 2-ра (скорост) вдига 100-така или са митове?

                  Коментар


                    #10
                    ^Style^Dude^ написа:
                    Благодаря много за отговорите да за 1.6 знам,че е така да се каже оптималният варянт .1.4 12v ще се взема в най-краен случей,защото държа да е брава в краен случей марея но си искам брава :D ,а и цените на различните места вървят различно такаче то на място ще си покаже ,а да попитам вярно ли на 2-ра (скорост) вдига 100-така или са митове?
                    Че навремето с Жигулата-комби на баща ми вдигах 90 на втора!
                    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                    Коментар


                      #11
                      Nino написа:
                      ^Style^Dude^ написа:
                      Благодаря много за отговорите да за 1.6 знам,че е така да се каже оптималният варянт .1.4 12v ще се взема в най-краен случей,защото държа да е брава в краен случей марея но си искам брава :D ,а и цените на различните места вървят различно такаче то на място ще си покаже ,а да попитам вярно ли на 2-ра (скорост) вдига 100-така или са митове?
                      Че навремето с Жигулата-комби на баща ми вдигах 90 на втора!
                      хах бих казал от собствен опит,че повече от 40 на 2-ра не може :P

                      Коментар


                        #12
                        На 2ра - 90 ... Но за да ти ускорава повече, като гледам, че си лудак, това е по-добре, че не са супер дълги скоростите. Иначе и моя съвет е 1.6.. Ако ще я юркаш, с тоя мотор нямаш грижи. Преди малко наказах един пич с mazda mx-5.. Но все пак като си още неопитен, внимавай.. Ай успех с избора
                        FIAT BRAVO 1.6 16V

                        Коментар


                          #13
                          divaka написа:
                          На 2ра - 90 ... Но за да ти ускорава повече, като гледам, че си лудак, това е по-добре, че не са супер дълги скоростите. Иначе и моя съвет е 1.6.. Ако ще я юркаш, с тоя мотор нямаш грижи. Преди малко наказах един пич с mazda mx-5.. Но все пак като си още неопитен, внимавай.. Ай успех с избора
                          Благодаря много ще внимавам edit: нали тестовете и огледа важат от темата "какво да гледаме при покупка на Брава"

                          Коментар


                            #14
                            ^Style^Dude^ написа:
                            Че навремето с Жигулата-комби на баща ми вдигах 90 на втора!
                            хах бих казал от собствен опит,че повече от 40 на 2-ра не може :P[/quote]Може, може...!!! Когато Жигулата на бащата беше с 12-13 години по-млада, а аз бях млад аджамия шофьор - съм и правил на 1 - 60 км.ч. Сега като се замисляяяя..... Леле милата...
                            VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                            VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                            VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                            VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                            Нека Силата на бъде с Нас...

                            Коментар


                              #15
                              kiro_of_the_day написа:
                              ^Style^Dude^ написа:
                              Че навремето с Жигулата-комби на баща ми вдигах 90 на втора!
                              хах бих казал от собствен опит,че повече от 40 на 2-ра не може :P
                              Може, може...!!! Когато Жигулата на бащата беше с 12-13 години по-млада, а аз бях млад аджамия шофьор - съм и правил на 1 - 60 км.ч. Сега като се замисляяяя..... Леле милата...[/quote]e нз аз като се учих на едната кола на баща ми (жигулата,а не бмв-то) като дъгнех 2-ра и газта на макс пвече от 40 не иска :P е то е нормално все пак е доста стара но знам ли.... .БТВ:днес (преди малко) видях една брава (видях много брави),но на тази спецялно забелязах,че 3-тия стоп не свети,а само 2-та бях чел нещо в форума за това но ако не работи лесно ли се поправя?edit:задължително ли след като я купя трябва да й сменям консумативите (ремък,ролки,накладки и т.н.)?

                              Коментар

                              Working...
                              X