Съжалявам, ако вече е дискутирано, но търсих и не мога да намеря нещо подобно. Даже съм сигурен, че някъде има тема, в която даже съм писал, но не мога да я открия.Колата започна към 3000 оборота да ’губи мощност’. Не знам как да го определя, но до 3к колата си дърпа нормално, а вече към 3 само оборотомера се вдига, а колата се ослушва. Изключваме варианта да превърта гуми в движение и на 3000 оборота :D Миналата зима имах подобни проблеми, но в ниските обороти (и със старите зимни гуми), докато лятото нямах, което ми навява мислите за зависимост със външната температура....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нещо странно почна да прави Фиатката преди малко...
Collapse
X
-
Изведнъж ли го направи?Как е димът? Има ли го? Няма ли го? Да се е увеличил или намалил? 1. Отвори капака,форсирай и се ослушвай за изпускане на въздух от въздуховода в близост до смукателният колектор. 2. Извади куплунга на дебитомера и пробвай колата.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Колегата bgaf е прав че може и съединителя ти да си е отишъл,но трябва да обърнеш внимание на динамиката с която оборотомера расте и има ли някаква пропорционалност с ускорението на колата.Но си мисля че ако е съединител постепенно ще напомни за себе си.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
След един ден ще си заложа и десния халоген, че е съединител...И съединител най-лесно буксува на голяма предавка...Защото той предава въртящ момент...Те тоя въртящ момент на малки обороти и скорости е малък...На средните обороти е най-голям (зависи от модела на двигателя) и в най-големите обороти започва пак да пада...Пробвай на 5-та скорост с около 50 км/ч да натиснеш докрай педала за газта и гледай оборотомера...FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
Коментар
-
Пробвай дали е съединител,като запалиш колата,опъваш ръчната,слагаш 1-ва скорост и леко пускаш съединителя докато тръгне да отделя,ако колата започне да се мъчи да гасне не е от него,но ако пускаш педала и тя продължава да работи си е баш съединител.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
bgaf написа:Пробвай на 5-та скорост с около 50 км/ч да натиснеш докрай педала за газта и гледай оборотомера...ivailo raichev написа:Пробвай дали е съединител,като запалиш колата,опъваш ръчната,слагаш 1-ва скорост и леко пускаш съединителя докато тръгне да отделя,ако колата започне да се мъчи да гасне не е от него,но ако пускаш педала и тя продължава да работи си е баш съединител.iakvvu написа:Изведнъж ли го направи?Как е димът? Има ли го? Няма ли го? Да се е увеличил или намалил?1. Отвори капака,форсирай и се ослушвай за изпускане на въздух от въздуховода в близост до смукателният колектор.2. Извади куплунга на дебитомера и пробвай колата.
Коментар
-
На едно Волво S60 по същия начин започна да се държи, само че там много лесно го установихме, защото двигателя е много мощен - D5, петцилиндров дизел, 163 к.с. и 30+ кг въртящ момент...При подаване на газ на 4-та или 5-та скорост, се получаваше като придърпване, защото в един момент съединителя приплъзва и буксува, а после като отнемеш малко газта зацепва и върти...На градско каране на 1-ва, 2-ра, 3-та не ги правеше тези неща...Въпроса е, че почна изведнъж да изпуска...FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
Коментар
-
При това положение си губя левия халоген...Десния още не го бях заложил...Сега остава да търсиш проблема на друго място...Аз бях дотук, нека колегите да помагат оттук нататък.P.S.//Дай някакъв адрес да ти го пратя тоя халоген...FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар