Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нещо странно почна да прави Фиатката преди малко...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Нещо странно почна да прави Фиатката преди малко...

    Съжалявам, ако вече е дискутирано, но търсих и не мога да намеря нещо подобно. Даже съм сигурен, че някъде има тема, в която даже съм писал, но не мога да я открия.Колата започна към 3000 оборота да ’губи мощност’. Не знам как да го определя, но до 3к колата си дърпа нормално, а вече към 3 само оборотомера се вдига, а колата се ослушва. Изключваме варианта да превърта гуми в движение и на 3000 оборота :D Миналата зима имах подобни проблеми, но в ниските обороти (и със старите зимни гуми), докато лятото нямах, което ми навява мислите за зависимост със външната температура....
    In JTD I believe, in Nm I trust !

    #2
    Аз залагам левия си халоген, че е съединител...
    FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
    Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

    Коментар


      #3
      на коя скорост го прави че сега времето е студено и на много места пътят е замръзнал и има вероятност гумите да превъртат
      Bravo 1.9d 97г

      Коментар


        #4
        1-2-3 общо взето, градско каране. Не трябва ли да превъртят в по-ниските ?
        In JTD I believe, in Nm I trust !

        Коментар


          #5
          Изведнъж ли го направи?Как е димът? Има ли го? Няма ли го? Да се е увеличил или намалил? 1. Отвори капака,форсирай и се ослушвай за изпускане на въздух от въздуховода в близост до смукателният колектор. 2. Извади куплунга на дебитомера и пробвай колата.
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            #6
            Изведнъж, да. Към 5 я докарах от гаража и нямаше проблеми освен светеща лампа за горивото, което поправих на ОМВ с обикновен дизел. След няколко часа трябваше да изляза и започна това да го прави. Пушека не можах да забележа, но това ще стане утре.
            In JTD I believe, in Nm I trust !

            Коментар


              #7
              Колегата bgaf е прав че може и съединителя ти да си е отишъл,но трябва да обърнеш внимание на динамиката с която оборотомера расте и има ли някаква пропорционалност с ускорението на колата.Но си мисля че ако е съединител постепенно ще напомни за себе си.
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                #8
                Колеги ,а да попитам има ли възможност при съединителя да попадне някаква течност вода например по някакъв начин и тя да е причината за това рязко вдигане на оборотите както при износен съединител.Знам че там е затворено но нали има тапа на маховика та оттам да е влезнало нещо.

                Коментар


                  #9
                  След един ден ще си заложа и десния халоген, че е съединител...И съединител най-лесно буксува на голяма предавка...Защото той предава въртящ момент...Те тоя въртящ момент на малки обороти и скорости е малък...На средните обороти е най-голям (зависи от модела на двигателя) и в най-големите обороти започва пак да пада...Пробвай на 5-та скорост с около 50 км/ч да натиснеш докрай педала за газта и гледай оборотомера...
                  FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
                  Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

                  Коментар


                    #10
                    Пробвай дали е съединител,като запалиш колата,опъваш ръчната,слагаш 1-ва скорост и леко пускаш съединителя докато тръгне да отделя,ако колата започне да се мъчи да гасне не е от него,но ако пускаш педала и тя продължава да работи си е баш съединител.
                    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                    Коментар


                      #11
                      кола

                      Ако е мокро що да не въртят на светофара например и това където колегата iakvvu е писал друго няма съединителя е после
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        bgaf написа:
                        Пробвай на 5-та скорост с около 50 км/ч да натиснеш докрай педала за газта и гледай оборотомера...
                        Пробвах - колата си се ослушва в ниските и набира бавно.
                        ivailo raichev написа:
                        Пробвай дали е съединител,като запалиш колата,опъваш ръчната,слагаш 1-ва скорост и леко пускаш съединителя докато тръгне да отделя,ако колата започне да се мъчи да гасне не е от него,но ако пускаш педала и тя продължава да работи си е баш съединител.
                        И това го пробвах - почва да се мъчи и да тресе. Стана ми жал и не я докарах до пълно угасване.
                        iakvvu написа:
                        Изведнъж ли го направи?Как е димът? Има ли го? Няма ли го? Да се е увеличил или намалил?1. Отвори капака,форсирай и се ослушвай за изпускане на въздух от въздуховода в близост до смукателният колектор.2. Извади куплунга на дебитомера и пробвай колата.
                        Димът си е същия. Сега като тръгнах към работа белееше малко - конденз ? Но го изкара и при настъпване си изкарва малко по-черничък и плътен облак дим. Иначе забелязах и някои своеволия на оборотите. Понякога в движение и на празен ход оборотите се вдигат до 1000, като след малко си падат до 850. Или обратното - падато до 650 (г/д) и след като спре колата се нормализират.
                        In JTD I believe, in Nm I trust !

                        Коментар


                          #13
                          На едно Волво S60 по същия начин започна да се държи, само че там много лесно го установихме, защото двигателя е много мощен - D5, петцилиндров дизел, 163 к.с. и 30+ кг въртящ момент...При подаване на газ на 4-та или 5-та скорост, се получаваше като придърпване, защото в един момент съединителя приплъзва и буксува, а после като отнемеш малко газта зацепва и върти...На градско каране на 1-ва, 2-ра, 3-та не ги правеше тези неща...Въпроса е, че почна изведнъж да изпуска...
                          FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
                          Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

                          Коментар


                            #14
                            При това положение си губя левия халоген...Десния още не го бях заложил...Сега остава да търсиш проблема на друго място...Аз бях дотук, нека колегите да помагат оттук нататък.P.S.//Дай някакъв адрес да ти го пратя тоя халоген...
                            FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
                            Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

                            Коментар


                              #15
                              Колеги, а какво ще кажете за задръстен горивен филтър ? Сменян е преди около година - към 10 хиляди км. Малко са му, но знае ли се...
                              In JTD I believe, in Nm I trust !

                              Коментар

                              Working...
                              X