Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Запушени дюзи или...?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    u_bo написа:
    WhitePower написа:
    u_bo написа:
    до автора на темата - грешен ти е раздела, затова и получаваш все грешни съвети.Не набивай пари в добавки и ултразвук - НЯМА да се оправи.
    не си прав , явно не си от опитните , запушени дюзи могат да се оправят само във вана , ако и там не се оправят за кофата всичко останало е внушение ,
    проблема не му е от запушени дюзи, ти не си от "опитните при проблеми с АГУ" колко км минати с CNG или LPG имаш?при мен не са много - около 200 000 с няколко различни автомобила , но само с АГУ.
    240000 км с БРЦ сикуент , около 150000 с обикновенна с испарител ловато . около 30000 с българската газова БМС нямам опит с газовоте системи за това си имам и софтуера и кабела сам ди настройвам колата ако караш на гас дюзите толкова се спичат че в много случай и ваната не помага
    Power Under Pressure

    Коментар


      #32
      vasil.georgiev написа:
      Днес или утре ще я закачим на диагностиката и ако няма други проблеми, тогава остава да са дюзите.
      Според мен направи първо това, както беше решил.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #33
        точно така. свалят се дюзите, чистене, стенд, ако има някоя която пак не работи както трябва в кофата, друго решение няма, добавките са залъгалка, пък и да не говорим че излиза по евтино и в много много пъти по ефикасно едно почистване отколкото да набиваш едно 100 лева за бензин

        Коментар


          #34
          Да кажа и аз за спичането на дюзите. Миналата година, около Коледа, ми изгоря бензиновата помпа, заради което започнах да карам само на газ. Поради стечение на редица обстоятелства, оправих колата чак август тази година. За съжаление не ми хрумна да засека колко километра съм минал без един оборот на бензин, най-малкото изобщо не смятах да отлагам толкова, но за осем месеца хич не са малко. След като смених помпата, не без изненада установих, че колата работи без абсолютно никакви забележки - оборотите заковаха веднага след паленето (беше загряла), нямаше придърпване, забиване на муцуна, загуба на мощност, ненормална миризма от ауспуха. Единствения проблем беше, че маркуча към бензиновата рейка протече, и се наложи да го сменя. До тогава бях противник на спирането на помпата, но след този случай вече не съм сигурен. И въпреки, че моя двигател е съвсем различен от този на автора на темата, смятам, че проблема му не е от запушени инжектори, а от лоша адаптация.

          Коментар


            #35
            лошата адаптация също е доста вертоятна причина, мисля че съм писал още в самото начало и аз за това

            Коментар


              #36
              Не намесвайта 1.8 16V двигателя тук. Той няма проблемите на 1.6 16V с дюзите, които са меко казано ’пословични’ не само в бг. Това му е слабо място, както и адаптацията.
              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

              Коментар


                #37
                Вчера почетох доста във газ/метан раздела и вече почвам да се чудя дали са дюзите или тази адаптация. Може би е вариант първо да се нулира компютъра и да се кара известно време на бензин, за да може да се адаптира. Поне това разбрах от цялото четене. А относно самото нулиране, откачва се акумулатора за известно време и после като се закачи се кара на бензин. Ако нещо не съм разбрал или съм го разбрал грешно, моля да ме ориентирате, защото съм лаик.
                Fiat Brava ELX 1.6 16V 1998 г.

                Коментар


                  #38
                  Колега върви си очисти дюзите!! Виждам, че караш на метан. На алфата ги очистих преди 3 дена и О ЧУДО! Пали от първия път, почти няма забиване и други такива.

                  Коментар


                    #39
                    колега това с акумулатора може да стане, ама може и да не стане, трябва диагностика ,виж ми първия пост в темата, имаш ли емулатор на дюзите и симулатор или реле на ламбдата, ако си с симулатор да го сменят с реле; казваш че не вдига повече от 90, което според мен по-скоро води нещата към затлачени дюзи ама все пак закачи и на диагностика преди да ги сваляш

                    Коментар


                      #40
                      След смяна на стари дюзи с нови трябва ли да се прави адаптация?

                      Коментар


                        #41
                        Airfan написа:
                        След смяна на стари дюзи с нови трябва ли да се прави адаптация?
                        Логично е да...

                        Коментар


                          #42
                          achov написа:
                          Airfan написа:
                          След смяна на стари дюзи с нови трябва ли да се прави адаптация?
                          Логично е да...
                          Това как се прави при Пунто Мк2 1.2 60 к.с.?

                          Коментар


                            #43
                            нетрябва адаптация. ако е от дюзи сама ще се оправи

                            Коментар


                              #44
                              Хайде и аз малко да се забъркам в темата.Преди 2 години дюзите ми бяха много зле и ги смених(2ра употреба от двигател,които не е виждал газ).Закупих ги от човек от форума,забравих кои беше колегата.Както и да е.Сега пак ми бяха задръстени до положение,в което колата ми не палеше и не вървеше на бензин изобщо.Това стана след палене предимно на газ лятото.След 100на лева бензин и ето тая присадка на CASITE в момента си пали и върви на бензин без никакви проблеми.Само 7лв е.Преди да сменя дюзите(преди 2 години)бях пробвал тва лики и моли и редекс червения.От редекса има някъв ефект но минимален и трябва да се убиеш да караш на бензин,затова се навих да ги сменя.Съвсем случаино попаднах на тая добавка и реших да пробвам и ефекта е поразителен.Е това се отнася за човек които не му се занимава със сваляне и чистене или смяна разбира се,което е най-добре в случая .Добавката се продава в бензиностанциите на петрол. Успех. :D :D
                              Прикачени файлове
                              FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                              Коментар

                              Working...
                              X