Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Запушени дюзи или...?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Запушени дюзи или...?

    Здравейте, колеги! Карам Брава 1.6 16V 103 коня на метан. Работата е там, че баща ми не кара не бензин (само пали на него) и явно дюзите сериозно са се запушили. На бензин колата работи като трактор (може би на 3 или 2 цилиндъра, не ги разбирам много), тресе сериозно и не може да ускори, забива нос на всяка предавка и дори натиснал газта до ламарината едва се движи. Повече от 90 км не може да развие. На метан няма такива проблеми и си върви без проблем (може би съвсем леко спадане на оборотите на свободна в последно време). Взех добавка Редекс и налях 20 литра бензин (казаха ми да е по-концентрирана), но засега ефект никакъв. Някакви други варианти и идеи? Възможно ли е да е друго, а не дюзи? Благодаря предварително!П.П. Чистене на дюзи с ултразвук май ще е следващото, което ще се прави, макар и за този нетод да има доста скептични.
    Fiat Brava ELX 1.6 16V 1998 г.

    #2
    кола

    Може и така да е А ако прокараш поне 30 минути само на бензин не се ли оправя
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      дюзите са зацапани доста, щом не вдига повече от 90, ако е от грешки в кома от ламбда сондата и съответно скапана адаптация, след 3000 оборота се наема и си ускорявама ама разхода е 15/100 :D смъквай рейката и давай да ти ги чистят на стенд ще се оправи

      Коментар


        #4
        Re: кола

        kluchar написа:
        Може и така да е А ако прокараш поне 30 минути само на бензин не се ли оправя
        Снощи маршрута Пазарджик-Пловдив и обратно го направих с идеята да покарам на бензин с добавката, за да може да отпуши нещо. Баща ми днес също е карал на бензин (по същия маршрут), но засега ефект няма. След работа ми се наложи да покарам малко градско, но не смея да пусна на бензин, че не мога да тръгна и най-много да стане белята с някой. Пуснах я на бензин само на място да работи и пак същата работа. Чудя се дали да продължавам с добавка и каране на бензин (още 1-2 зареждания) или направо да я карам на майстор. Баща ми мисли да я закачи на елкон в събота, за да видим какво ще отчете и да я закара на някакъв сервиз. Ще съм благодарен, ако някой ми препоръча добър сервиз в Пазарджик/Пловдив за метанови уредби и за чистене на дюзи. Отново благодаря!
        Fiat Brava ELX 1.6 16V 1998 г.

        Коментар


          #5
          Мой съвет....може други да не са съгласни с мен... по-добре изгори бензина с добавката да не стои в резервоара . А иначе първо диагностика , да не излезе, че има нещо друго, и чак след това чистене на дюзи и др. Аз карам също само на метан. Само паля на бензин и за последно съм карал около 130-40 км. на бензин по неволя в Гърция. Колата дийде с метан от Италия и е на доста километри - 230 000 по километраж ама едва ли са истински. Не вярвам да са и правили някакви почиствания жабарите. Върви си идеално на бензин.
          Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
          Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
          Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

          Коментар


            #6
            veselin10 написа:
            Мой съвет....може други да не са съгласни с мен... по-добре изгори бензина с добавката да не стои в резервоара . А иначе първо диагностика , да не излезе, че има нещо друго, и чак след това чистене на дюзи и др. Аз карам също само на метан. Само паля на бензин и за последно съм карал около 130-40 км. на бензин по неволя в Гърция. Колата дийде с метан от Италия и е на доста километри - 230 000 по километраж ама едва ли са истински. Не вярвам да са и правили някакви почиствания жабарите. Върви си идеално на бензин.
            Бензина ще се изгори, това е ясно. Даже мисля да сипя още 20-тина литра с още една доза Редекс. Все пак в събота ще я закачим на диагностика. Иначе и нашия фиат е с метанова уредба от Италия (ланди ренцо) и вече гони 290 000 км (доста от които навъртяхме ние). Сега като се замисля в началото на година докато се прибирах от Пловдив ми свърши метана и трябваше да карам на бензин, тогава усетих, че пак забива нос и не върви. Карах я 2-3 седмици само на бензин и се оправи, но тогава не беше толкова зле положението. Ще видим какво ще каже диагностиката и ако няма друго ще се чистят дюзите с ултразвук (освен ако добавката не оправи нещата дотогва).
            Fiat Brava ELX 1.6 16V 1998 г.

            Коментар


              #7
              Пробвай с Политрон GDFC , ако разбира се няма друг проблем. Редекса нищо не помага. И аз преди години съм пробвал на разни коли - не става. Помага само при съвсем забележими проблеми, но при сериозно зацапване не съм видял файда. Ако само зацапването е проблема, GDFC-то ще го отстрани. Не само това, ако го отстрани, ти гарантирам, че при редовна употреба, никога няма да се появи.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #8
                Danchojn написа:
                Пробвай с Политрон GDFC....
                Колега, я кажи откъде мога да се сдобия с този Polytron GDFC. На ОМВ (там зареждам метан и бензин) не съм се заглеждал, но може би го няма. Срещнах Редекс, СТП и някакви други, докато купувах редекса.
                Fiat Brava ELX 1.6 16V 1998 г.

                Коментар


                  #9
                  Аз го купувам от вносителя в София. В Пазарджик май нямат магазин. Но в Пловдив имат. Ето виж.http://www.polytron.bg/index.php?opt...Другото е да ти взема и пратя. Само, че другата седмица. Последният автомобил, с газова, който оправих с това нещо, бе карбураторна Сиера - не държеше вообще ниски обороти. Сега няма проблем.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #10
                    Хора с тези добавки е голям ХХХ като измие резервоара и като подкара биклуците напред , се запушва филтъра ,ако не се смени филтъра той изпуска и целия буклук в инжекторитекато чистих на едно браво инжекторите , като ги свалих мале мале , като на морето , кофички от биклук илизаха само като ги тръснеш а във ваната само дето змии и гущери не излязаха от тях
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #11
                      WhitePower написа:
                      Хора с тези добавки е голям ХХХ като измие резервоара и като подкара биклуците напред , се запушва филтъра ,ако не се смени филтъра той изпуска и целия буклук в инжекторите
                      Да масово добавките правят точно този бъркоч, защото са слаби и стигат горе долу да размекнат мръсотията. Но не и GDFC - то на Политрон. Отварял съм филтри работили с него - нищо. А помпите изглеждат прекрасно.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #12
                        Danchojn написа:
                        Аз го купувам от вносителя в София. В Пазарджик май нямат магазин. Но в Пловдив имат. Ето виж.http://www.polytron.bg/index.php?opt...Другото е да ти взема и пратя. Само, че другата седмица. Последният автомобил, с газова, който оправих с това нещо, бе карбураторна Сиера - не държеше вообще ниски обороти. Сега няма проблем.
                        Мерси, колега. Баща ми всеки ден пътува до Пловдив, защото бачка там, пък и аз всяка седмица ходя. Направо на място ще си вземем тази добавка. Как ще препоръчаш да се дозира, по предписание или в по-концентрирани дози? Гледам, че една тубичка е за бая бензин, та затова питам в какви пропорции да наливам и съответно колко бензин да сложа? А горивния филтър предполагам е добре да се смени, ама въпроса е кога, преди добавката или след нея?
                        Fiat Brava ELX 1.6 16V 1998 г.

                        Коментар


                          #13
                          Задължително двойна доза, та и малко отгоре. Т.е. 2-3ml/L.Филтъра след това. Може да почне да припушва малко, това ще от мръсотията която ще разтвори и изгори, да не се притесниш. При всички положения, това е идеална защита за клапани, помпи и вообще цялата горна част на двг, защото Политрон не дава на водата да стигне до метала. Пиши като има резултат. И все пак, дано проблема е само замърсяване.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #14
                            Danchojn написа:
                            Задължително двойна доза, та и малко отгоре. Т.е. 2-3ml/L.Филтъра след това. Може да почне да припушва малко, това ще от мръсотията която ще разтвори и изгори, да не се притесниш. При всички положения, това е идеална защита за клапани, помпи и вообще цялата горна част на двг, защото Политрон не дава на водата да стигне до метала. Пиши като има резултат. И все пак, дано проблема е само замърсяване.
                            Днес или утре ще я закачим на диагностиката и ако няма други проблеми, тогава остава да са дюзите. Взимам си един Политрон, наливам 20-тина литра бензин (не знам дали ще е достатъчно) с двойна доза добавка и се надявам да има ефект. При всички положения ще споделя резултата, за да може и другите да знаят какво да правят при подобен проблем.
                            Fiat Brava ELX 1.6 16V 1998 г.

                            Коментар


                              #15
                              Сипи го преди бензина!
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар

                              Working...
                              X