Здравейте, колеги! Карам Брава 1.6 16V 103 коня на метан. Работата е там, че баща ми не кара не бензин (само пали на него) и явно дюзите сериозно са се запушили. На бензин колата работи като трактор (може би на 3 или 2 цилиндъра, не ги разбирам много), тресе сериозно и не може да ускори, забива нос на всяка предавка и дори натиснал газта до ламарината едва се движи. Повече от 90 км не може да развие. На метан няма такива проблеми и си върви без проблем (може би съвсем леко спадане на оборотите на свободна в последно време). Взех добавка Редекс и налях 20 литра бензин (казаха ми да е по-концентрирана), но засега ефект никакъв. Някакви други варианти и идеи? Възможно ли е да е друго, а не дюзи? Благодаря предварително!П.П. Чистене на дюзи с ултразвук май ще е следващото, което ще се прави, макар и за този нетод да има доста скептични.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Запушени дюзи или...?
Collapse
X
-
nedialk00
дюзите са зацапани доста, щом не вдига повече от 90, ако е от грешки в кома от ламбда сондата и съответно скапана адаптация, след 3000 оборота се наема и си ускорявама ама разхода е 15/100 :D смъквай рейката и давай да ти ги чистят на стенд ще се оправи
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:Може и така да е А ако прокараш поне 30 минути само на бензин не се ли оправяFiat Brava ELX 1.6 16V 1998 г.
Коментар
-
Мой съвет....може други да не са съгласни с мен... по-добре изгори бензина с добавката да не стои в резервоара . А иначе първо диагностика , да не излезе, че има нещо друго, и чак след това чистене на дюзи и др. Аз карам също само на метан. Само паля на бензин и за последно съм карал около 130-40 км. на бензин по неволя в Гърция. Колата дийде с метан от Италия и е на доста километри - 230 000 по километраж ама едва ли са истински. Не вярвам да са и правили някакви почиствания жабарите. Върви си идеално на бензин.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
veselin10 написа:Мой съвет....може други да не са съгласни с мен... по-добре изгори бензина с добавката да не стои в резервоара . А иначе първо диагностика , да не излезе, че има нещо друго, и чак след това чистене на дюзи и др. Аз карам също само на метан. Само паля на бензин и за последно съм карал около 130-40 км. на бензин по неволя в Гърция. Колата дийде с метан от Италия и е на доста километри - 230 000 по километраж ама едва ли са истински. Не вярвам да са и правили някакви почиствания жабарите. Върви си идеално на бензин.Fiat Brava ELX 1.6 16V 1998 г.
Коментар
-
Пробвай с Политрон GDFC , ако разбира се няма друг проблем. Редекса нищо не помага. И аз преди години съм пробвал на разни коли - не става. Помага само при съвсем забележими проблеми, но при сериозно зацапване не съм видял файда. Ако само зацапването е проблема, GDFC-то ще го отстрани. Не само това, ако го отстрани, ти гарантирам, че при редовна употреба, никога няма да се появи.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Аз го купувам от вносителя в София. В Пазарджик май нямат магазин. Но в Пловдив имат. Ето виж.http://www.polytron.bg/index.php?opt...Другото е да ти взема и пратя. Само, че другата седмица. Последният автомобил, с газова, който оправих с това нещо, бе карбураторна Сиера - не държеше вообще ниски обороти. Сега няма проблем.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Хора с тези добавки е голям ХХХ като измие резервоара и като подкара биклуците напред , се запушва филтъра ,ако не се смени филтъра той изпуска и целия буклук в инжекторитекато чистих на едно браво инжекторите , като ги свалих мале мале , като на морето , кофички от биклук илизаха само като ги тръснеш а във ваната само дето змии и гущери не излязаха от тяхPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:Хора с тези добавки е голям ХХХ като измие резервоара и като подкара биклуците напред , се запушва филтъра ,ако не се смени филтъра той изпуска и целия буклук в инжекторитеPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Аз го купувам от вносителя в София. В Пазарджик май нямат магазин. Но в Пловдив имат. Ето виж.http://www.polytron.bg/index.php?opt...Другото е да ти взема и пратя. Само, че другата седмица. Последният автомобил, с газова, който оправих с това нещо, бе карбураторна Сиера - не държеше вообще ниски обороти. Сега няма проблем.Fiat Brava ELX 1.6 16V 1998 г.
Коментар
-
Задължително двойна доза, та и малко отгоре. Т.е. 2-3ml/L.Филтъра след това. Може да почне да припушва малко, това ще от мръсотията която ще разтвори и изгори, да не се притесниш. При всички положения, това е идеална защита за клапани, помпи и вообще цялата горна част на двг, защото Политрон не дава на водата да стигне до метала. Пиши като има резултат. И все пак, дано проблема е само замърсяване.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Задължително двойна доза, та и малко отгоре. Т.е. 2-3ml/L.Филтъра след това. Може да почне да припушва малко, това ще от мръсотията която ще разтвори и изгори, да не се притесниш. При всички положения, това е идеална защита за клапани, помпи и вообще цялата горна част на двг, защото Политрон не дава на водата да стигне до метала. Пиши като има резултат. И все пак, дано проблема е само замърсяване.Fiat Brava ELX 1.6 16V 1998 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар