Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Запушени дюзи или...?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Danchojn написа:
    Сипи го преди бензина!
    Да, това вече го знам.
    Fiat Brava ELX 1.6 16V 1998 г.

    Коментар


      #17
      Danchojn написа:
      WhitePower написа:
      Хора с тези добавки е голям ХХХ като измие резервоара и като подкара биклуците напред , се запушва филтъра ,ако не се смени филтъра той изпуска и целия буклук в инжекторите
      Да масово добавките правят точно този бъркоч, защото са слаби и стигат горе долу да размекнат мръсотията. Но не и GDFC - то на Политрон. Отварял съм филтри работили с него - нищо. А помпите изглеждат прекрасно.
      Което не е ли признак че не работи въобще ???замисли се сам , ако не чисти няма как да затлачи филтъра , но ако чисти ще затлачи филтъра защото разтваря мръсотиятаЛогично нали ?ъ
      Power Under Pressure

      Коментар


        #18
        Не, с Политрон мръсотията се разгражда и изгаря. Иначе се влиза във филма, който описа.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #19
          Danchojn написа:
          Не, с Политрон мръсотията се разгражда и изгаря. Иначе се влиза във филма, който описа.
          Разгражда на какво ????от мръсотия на какво се разгражда с добавката ????много реклами гледате ми се струва и никой не си е правил експеримента наживо да види нещата едни от най силните мото чистители се слагат за махнат гнястта от дючите , но те не могат да разградят мръсотията , а сам я отделят от елемента и то под натиска на ултразвукът , а тука приказки от 1001 нощ ми приказвате Ми ако беше толко добра тази добавка - да свалам дюзите , топя ги в политрона и нема се занимавам с да си ги къпя във ваната Нали или да сменям филтрии....
          Power Under Pressure

          Коментар


            #20
            Да то тоя Политрън е някакъв вълшебен продукт като го сложиш и мръсотията и боклуците се изпаряват без да минават през филтъра,същевременно филтъра ако и бил мръсен се изчиства и не се налага да го сменяш.Пък те по сервизите са тъпи и си губят времето да ги свалят и чистят на ултразвук дюзите.
            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
            FIAT БРАВО 1.2 16v
            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

            Коментар


              #21
              Единият колега няма никакъв опит с Политрон, но говори...............без коментар.Другият колега смята сервизите за малоумни, да не вземат някой лев, като свалят, качват и чистят дюзи.На никой не го набивам в главата. Направих едно просто предложение. Не е редно, само от суета и незнание да ме нападате. А определено нищичко не знаете за продукта. Аз днес обаче, излекувах още един автомобил с него - дизелов - за 35км. Вие ако щете.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #22
                Не е зле да провериш и налягането,което прави бензиновата помпа преди да тръгнеш да чистиш дюзи на 1.6 16v 100hp трябва да прави 3 бара
                FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
                Единствено в България "селянин" е обидна дума.

                Коментар


                  #23
                  до автора на темата - грешен ти е раздела, затова и получаваш все грешни съвети.Не набивай пари в добавки и ултразвук - НЯМА да се оправи.Ако ти се чете - потърси мои мнения и на Slavi_lancia, както и на няколко от другите редовни в газовия раздел.там има "решение" на проблема ти
                  veselin10 написа:
                  Мой съвет....може други да не са съгласни с мен... по-добре изгори бензина с добавката да не стои в резервоара . А иначе първо диагностика , да не излезе, че има нещо друго, и чак след това чистене на дюзи и др. Аз карам също само на метан. Само паля на бензин и за последно съм карал около 130-40 км. на бензин по неволя в Гърция. Колата дийде с метан от Италия и е на доста километри - 230 000 по километраж ама едва ли са истински. Не вярвам да са и правили някакви почиствания жабарите. Върви си идеално на бензин.
                  колега - автора е с 1.6 , а ти си с 1.8 - единственото общо между тях е , че пише ФИАТ на емблемата на колата.1.8 е класа над 1.6 по много показатели, не само мощност и Nm

                  Коментар


                    #24
                    u_bo написа:
                    до автора на темата - грешен ти е раздела, затова и получаваш все грешни съвети.Не набивай пари в добавки и ултразвук - НЯМА да се оправи.
                    не си прав , явно не си от опитните , запушени дюзи могат да се оправят само във вана , ако и там не се оправят за кофата всичко останало е внушение ,
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #25
                      Danchojn написа:
                      Единият колега няма никакъв опит с Политрон, но говори...............без коментар.Другият колега смята сервизите за малоумни, да не вземат някой лев, като свалят, качват и чистят дюзи.На никой не го набивам в главата. Направих едно просто предложение. Не е редно, само от суета и незнание да ме нападате. А определено нищичко не знаете за продукта. Аз днес обаче, излекувах още един автомобил с него - дизелов - за 35км. Вие ако щете.
                      Нищо лично, ама само като им отворих сайта на тия политрон, отвсякъде лъха на лъжи и измама. Сектретни военни технологии, сложили US знамето за фон, некви бутала и снимки на хеликоптери показани в другия край на сайта. Не изглежда като сайт на сериозна компания. По скоро прилича на реклама на универсален модификатор по телешоп И без пари да ми дават нещо тяхно не бих си го сипал в колата.
                      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                      FIAT БРАВО 1.2 16v
                      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                      Коментар


                        #26
                        200км без масло, пред публика това лято, без щети за мотора - Голяма Измама Може да не ти се вярва но GDFC-то има по-добри фрикционни качества от някои масла.Но да не ос****е повече темата.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #27
                          Danchojn написа:
                          200км без масло, пред публика това лято, без щети за мотора - Голяма Измама Може да не ти се вярва но GDFC-то има по-добри фрикционни качества от някои масла.Но да не ос****е повече темата.
                          аа тези добавки дето се слагат в маслото са измислени още преди ти да си бил роден но това не значи че можеш да караш без масло то е само докато изчезне поkритието и Лично аз ползвам такива от по 100лева бройката не си мисли ,че говоря наизуст има неща и неща , едното е реално да добавките за инжектори премахват част от боклука но вредата им е че оделятцялата гнас от резервоара и но навират в филтъра , а филтъра чисти боклука да не стига до инжекторите така че след такава добавка се сменя бензиновия филтър и мак ако инжектора преплюване можеда го оправи и трябва принодително премахване на буклука через ултразвук
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            #28
                            WhitePower написа:
                            u_bo написа:
                            до автора на темата - грешен ти е раздела, затова и получаваш все грешни съвети.Не набивай пари в добавки и ултразвук - НЯМА да се оправи.
                            не си прав , явно не си от опитните , запушени дюзи могат да се оправят само във вана , ако и там не се оправят за кофата всичко останало е внушение ,
                            проблема не му е от запушени дюзи, ти не си от "опитните при проблеми с АГУ" колко км минати с CNG или LPG имаш?при мен не са много - около 200 000 с няколко различни автомобила , но само с АГУ.

                            Коментар


                              #29
                              WhitePower написа:
                              не си мисли ,че говоря наизуст има неща и неща , едното е реално да добавките за инжектори премахват част от боклука но вредата им е че оделятцялата гнас от резервоара и но навират в филтъра , а филтъра чисти боклука да не стига до инжекторите така че след такава добавка се сменя бензиновия филтър и мак ако инжектора преплюване можеда го оправи и трябва принодително премахване на буклука через ултразвук
                              Уважавам опита ти и не го оспорвам. Но аз съм виждал филтър след въпросният продукт. Ясно, е че с камъни няма да се пребори. Ясно, е че ако в резервоара има тиня за ринене с лопата ще трябва време. Продукта, не отлепя а разтваря.Все повече си мисля, че колегата U_bo е прав. Нека колегата с проблема се изкаже.
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар


                                #30
                                u_bo написа:
                                до автора на темата - грешен ти е раздела, затова и получаваш все грешни съвети.Не набивай пари в добавки и ултразвук - НЯМА да се оправи.Ако ти се чете - потърси мои мнения и на Slavi_lancia, както и на няколко от другите редовни в газовия раздел.там има "решение" на проблема ти
                                Колега, ако бъдеш така добър да ме насочиш към конкретна тема от газ/метан раздела ще съм ти много благодарен. Може дори да споделиш какъв е проблема според теб и да ми дадеш съвет какво да правя. Виждам, че имаш опит.
                                Fiat Brava ELX 1.6 16V 1998 г.

                                Коментар

                                Working...
                                X