Здравейте на всички ! От съвсем скоро(2 дни) съм собственик на 4ри врато Пунто КР 80к.с.. :D По принцип трябваше да е Стило, но... Вече се сблъсках с проблема с тежкия волан и тепърва ми предстои обслужване на автомобила и вкарването му във вид , който ще позволи в бъдеще да се превърне в един чудесен проект. Ще съм благодарен за вашето инфо и съвети , как да обслужа колата, какви ремъци, ролки масла и т.н. и каква профилактика е нужна също, като почистване на колектори, кулер, ЕГР и т.н. ? След като всичко е изрядно, вече ще се търсят варианти за леко засилване на мотора, като едни 20-30 к.с. отгоре, мисля няма да са излишни...Знам, човек, който да направи читав ремап, като мисля да го съчетая с една подобрена генерация и каквото позволява още, като за съжаление според инфото ми към момента, възможностите не са големи.... Турбинката не е VTG, нали ? Не можах също да намеря много инфо на какво налягане работи...Иначе съм много доволен от комбинацията купе- мотор , като се надявам доста време да изкараме съвместно и безаварийно. Та, това е то...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто МК2 1.9JTD - от A do Я ...
Collapse
X
-
първо да ти е честитоШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
-
tattoos написа:Мерси, а я кажете добра марка ремъци и ролки, водна помпа сменя ли се, а термостата къде се намира ? Намерил съм волан Абарт с кормилния прът, усилвателя и еку-то с номер 6670 . Дали ще стане ?Fiat PUNTO 1,9jtd+remap
Коментар
-
[quote="tattoos"]Къде е това ш...о място ? Някой може ли да помогне с инфо или схема ? Съдейки по темите и отговорите в тях, за Пунто дизел инфото е супер оскъдно...Толкова ли са рядкост тези коли ?[Когато застанеш срещу колата,термостата се намира от дясната страна на двигателя.представлява алуминиев корпус в,който влизат 4 или 5 маркуча.За да достигнеш до него,трябва да свалиш пластмасовия капак върху двигателя,акумулатора,стойката на акумулатора и въздушния филтър.Захванат е с две гайки,като горната е 13мм.,а долната е 10мм.ВНИМАНИЕ след като отвиеш долната гайка под нея има метална планка,която държи една тръба,и под нея има още една гайка.Тъй като не знаех за втората гайка аз понапънах термостата с щанга,понеже мислех че е залепнал,и му счупих долното ухо.Тогава картинката ми се изясни.При монтажа на новия термостат с ъглошлаиф елиминирах въпросната планка /смятам че не е фатално/,тъй като в противен случай трябва да се демонтира цялата тръба,което е много сложно и трудоемко.Вземи си предварително и метални скоби за маркучите,тъй като оригиналните са машинно поставяни ,и не могат да се използват повторно.Успех. P.S. Зад двигателя,откъм купето на маркуча за парното има пробка за обезвъздушаване.0884 987 137
Коментар
-
Общо взето посочения размер 205/50 е по-удачен за 15" джанти.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
без фланци или джанти с малко ЕТ (офсет) забрави аз слагах 15" от Браво с ЕТ37(мисля) и гуми 195/50/15 и ефекта беше че без фланци гумата опира в болта на амортесйора(горе към купето)ето ти една тема която можеш да погледнешШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
За стоповете да, отказах ги в последния момент за жалост, иначе много ми се искаше да станат, тъй като искам да го превърна... в едно малко Black edition Пунто. Изглежда ще трябва да търся начин да затъмня тези в момента. Джантите са също черни , оригиналните четирилъчови от Купе турбо и са ми в багажника вече дори. Фланците не са проблем, веднага ги купувам, заедно с едни по-дълги болтове стига някой да има идея дали ще стане този размер, че по-ниски или по-тесни много трудно ще се намерят, а и са по-скъпи . А за тампоните някой има ли идея? Иначе предстои едно малко по-ниско окачване , Суперспринт задно гърне и 63mm права генерация , затъмняване на прозорците, ксенон и се почва работата по мотора и съединителя. Вчера си поръчах EBC предни и задни накладки , Континентал ангренажен ремък + ролки и се чудя над една турбинка от Стило + инжектори, като мога да направя размяна с моите +доплащане...а от колекторите дали ще има смисъл и дали ще паснат ?ex-Punto 1.9JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар