Проблема е следния,при пускане на чистачките те не спират ! връщам ръчката на изключено, чистачките спират моментално но не в нормално долно положение, налага се да се играя с ръчката докато ги смъкна ! Въпроса ми е, в моторчето ли е проблема, има ли начин да се отвори или трябва да се смени с друго ?Ако някой е имал подобен проблем нека пише !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моторче на чистачките-ревизира ли се ?
Collapse
X
-
Моторче на чистачките-ревизира ли се ?
Brava td100 1999г.
CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
Форд Фокус 1.8 Тдди
http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945Етикети: –
-
ogi28b написа:Степените работят ли? Ако да - може би в лоста на волана е проблемът. В нулева позиция той подава постоянен плюс към моторчето. Ако липсва този плюс - не се движи моторчето. Като е на някоя степен - пак имаш постоянен плюс, който минава през ограничители за скоростта.Brava td100 1999г.
CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
Форд Фокус 1.8 Тдди
http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945
Коментар
-
Някой друг да знае нещо по въпроса ?Brava td100 1999г.
CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
Форд Фокус 1.8 Тдди
http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945
Коментар
-
Виж тук : http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...Надявам се да ти помогне.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
veselin10 написа:Когато релето не работи чистачките спират веднага след като ги изключиш от лоста. Не се прибират до долу а спират веднага. При теб така ли е? Ако да, залагам на релето.Brava td100 1999г.
CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
Форд Фокус 1.8 Тдди
http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945
Коментар
-
Задръж малко, че се оказа че има ECU и за чистачкките В мотора трябва да има още един ел. блок за управление. Ще разгледам схемата, и ще я кача в докс бг, но ще ти отбележа какво да провериш. Ще ми трябва малко време.Ето тук са схемите на 43 страница на дикумента http://dox.bg/files/dw?a=a43af010fb Не намерих къде се подава +12В към мотора, а в него има таймер за импулсите, ргулатор за оборотите и упрвление кога да върти и кога спира. И всичко това е електонен модул, който трябва да се захранва когато колата е на контакт, за да може като изключиш чистачките от лоста на волана, този модул да ги позиционира в начално положение. Разгледай схемата, описани са и цветовете на кабелите. Виж кой кабел го няма на тази схема, ако изобщо има такъв.Евентуално там да трябва да е постянно +12В. Има голяма вероятност и да е изгорял електронния модул в мотора.Тук има още описание на електриката http://dox.bg/files/dw?a=e26d24852e Повече бих могъл да помогна само ако колата е при мен.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Задръж малко, че се оказа че има ECU и за чистачкките В мотора трябва да има още един ел. блок за управление. Ще разгледам схемата, и ще я кача в докс бг, но ще ти отбележа какво да провериш. Ще ми трябва малко време.Ето тук са схемите на 43 страница на дикумента http://dox.bg/files/dw?a=a43af010fb Не намерих къде се подава +12В към мотора, а в него има таймер за импулсите, ргулатор за оборотите и упрвление кога да върти и кога спира. И всичко това е електонен модул, който трябва да се захранва когато колата е на контакт, за да може като изключиш чистачките от лоста на волана, този модул да ги позиционира в начално положение. Разгледай схемата, описани са и цветовете на кабелите. Виж кой кабел го няма на тази схема, ако изобщо има такъв.Евентуално там да трябва да е постянно +12В. Има голяма вероятност и да е изгорял електронния модул в мотора.Тук има още описание на електриката http://dox.bg/files/dw?a=e26d24852e Повече бих могъл да помогна само ако колата е при мен.Brava td100 1999г.
CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
Форд Фокус 1.8 Тдди
http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945
Коментар
-
Ето това търси :На следващата страница е описанието по номера, а на последните страници са описни цветовете на кабелите - на коя букв кой цвят отговаря.В случая нямам идея, ако не е от пластините, къде на друго място може да е проблема освен в е. модула, който също е в моторчето. Ако разбираш отелектроника, схемата ще ти е много полезна.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Всичко е в комплекта мотор+редуктор. Релето което пуска и спира мотора е електронно, а лоста на волана е само превключвател, няма електроника за чистачките в него а само контактни пластини. В редуктора, като се отвори, трябва да има на голямото червячно колело или гърбица, която да натиска пластините, или медни пластини които да контактуват с пластини прикрепени към корпуса, а не е изключено да е електромагнитен датчик, който безконтактно да отчита началното пложение в което мотора да спре да се върти и да чака следващ импулс. Така е и по схемата горе - с червена голяма стрелка е посочен мотора с релето, оградениса в един блок, което означва че са на едно място - в един корпус. На тази схема само не можах да открия от къде този блок взема постоянно схраване +12В. Масата е изведена на крайно ляво краче , обозначен е кабела буква N, всичко друго отива в лоста на волана, но по схема е само управление. Но пък ако не получава захранване, изобщо няма да рботят чистачките...Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Скоро имах подобен случаи с един клиент на голф 3.Смених му ключа и се оправи.Проблема му беше почти идентичен.На 1ва позиция правеше оборот и спира(нормално).Скоростите му работиха(нормално),но на позиция Off продължаваха да работят както им падне.А опитте да ги спра завършваше с спиране където им падне по стъклото. :DНадявам се да съм ви полезен.FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар