Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Твърд съединител - причини.........?!?!?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    @bravo_stz - aко идваш в неделя ми драсни едно л.с. да си взема и лаптоп, че кабелите ги мъкна с мен ама компа не
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #32
      Доообре. Кога да ти го драсна в събота или неделя ?
      93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
      00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
      * * * * * * * * * * * * * *
      Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!

      Коментар


        #33
        valentino321 написа:
        Dido_Lyubenov написа:
        valentino321 написа:
        Колеги,някой знае ли на фиатката ми 1.4 12V - 97 година , 59 KW , 80 к.с. какъв е съединителя-хидравличен или с жило.Защото като го смених целия преди време с оригинален Валео(това,че е оригинален е 100%,не коментирам защо съм сигурен,но е така) и пак не стана колкото очаквах мек.Тоест-подобри се,но не е много мек и сега.Ккаво трябва да направя-дали да сменям жило(ако въобще имам такова) или спирачната течност,ако я сменя ще има подобрение(ако е хидравличен).
        Ти проверяваш ли си спирачната течност ? Колко казанчета имаш за спирачна течност под капака ? Ако е едно то е само за спирачкте. Ако са две - едно за спирачки и едно за съединител. Ако няма казанче за съединитела, значи е със жило. На спиррачкит казанчето изглежда като двойно, защото имаш два спирачни кръга, но си е с една капачка. Да не се заблудиш от това.
        Ами ще го разгледам подробно казанчето,иначе е едни и спирачната течност не съм я сменял никога.А възможно ли е да има и жило и помпа съединителя на моята кола.Защото гледам предлагат помпи за колата ми в каталозите.
        Нема таково животно - демек кола, на която да е направен привода на съединитела със жило И помпа. Само за спирачките имаш и жило и помпа, като помпата е на педала, а жилото за ръчната. Има различни модификации на един модел автомобил, като разликите са в ДВГ, изпълнение на някои възли по различен начин, и пакета от екстри, с които е снабдена съответнната модификация на дадения модел. За това е нормално, за твоя модел да има няколко варианта на изпълнение на привода за съединитела.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #34
          Dido_Lyubenov написа:
          Нема таково животно - демек кола, на която да е направен привода на съединитела със жило И помпа. Само за спирачките имаш и жило и помпа, като помпата е на педала, а жилото за ръчната. Има различни модификации на един модел автомобил, като разликите са в ДВГ, изпълнение на някои възли по различен начин, и пакета от екстри, с които е снабдена съответнната модификация на дадения модел. За това е нормално, за твоя модел да има няколко варианта на изпълнение на привода за съединитела.
          Колега,това го дават за моята модификация?Или в сайта на АХМ е сгрешено,незнам какво да мисля?http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1
          Fiat 1.4 12V
          Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
          Да си втори значи да си първи сред загубилите.
          Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

          Коментар


            #35
            AXM не е от най-достоверните източници. За тази цел има ePER. Ако пуснеш един VIN, може и да проверя за твоята кола точно какво дават хората от фиат.
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              #36
              Synthy написа:
              AXM не е от най-достоверните източници. За тази цел има ePER. Ако пуснеш един VIN, може и да проверя за твоята кола точно какво дават хората от фиат.
              VIN-a го пише отгоре на бомбето на амортесьора,нали?
              Fiat 1.4 12V
              Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
              Да си втори значи да си първи сред загубилите.
              Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

              Коментар


                #37
                Да, както и в талона, в задния джоб на панталона ти :D
                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                Коментар


                  #38
                  valentino321 написа:
                  Dido_Lyubenov написа:
                  Нема таково животно - демек кола, на която да е направен привода на съединитела със жило И помпа. Само за спирачките имаш и жило и помпа, като помпата е на педала, а жилото за ръчната. Има различни модификации на един модел автомобил, като разликите са в ДВГ, изпълнение на някои възли по различен начин, и пакета от екстри, с които е снабдена съответнната модификация на дадения модел. За това е нормално, за твоя модел да има няколко варианта на изпълнение на привода за съединитела.
                  Колега,това го дават за моята модификация?Или в сайта на АХМ е сгрешено,незнам какво да мисля?http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1
                  Вдигаш капака и гледаш колко казанчета има за спирачна течност. И за моята Мареа има два варианта в АХМ. Но е със жило.
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #39
                    Synthy написа:
                    Да, както и в талона, в задния джоб на панталона ти :D
                    Ааа не познаааа в джоба на якето ми е :D и е : ZFA18200004506360
                    Fiat 1.4 12V
                    Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                    Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                    Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                    Коментар


                      #40
                      Според FIAT еPER твоята кола е със жило на съединитела. Има два модела жила, които може да използваш. Ето го линка: http://eper.fiatforum.com/eper/navi?...D=1&GUI_LANG=3
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #41
                        http://eper.fiatforum.com/eper/navi?...1&GUI_LANG=3А това защо излиза?
                        Fiat 1.4 12V
                        Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                        Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                        Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                        Коментар


                          #42
                          Защото е само за илюстрация.с Жило си.
                          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                          Коментар


                            #43
                            Благодаря колеги като се позатопли може да го сменя Yellow_Flash_Colorz_PDT_20 ,че съединителя е нов,но е незадоволително мек.Амо кога достатъчно ще се затоплиии ...
                            Fiat 1.4 12V
                            Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                            Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                            Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                            Коментар


                              #44
                              Абе теб да не те е страх да вдигнеш предния капак ? Казх ти как да разбереш по най-елемнтарния начин. Трябва ли 50 човека да ровят в интернет и да ти обясняват нещо което се вижда като погледнеш под капака ? Снимай го ако трябва и качи една снимка тук, ще ти кажа кое за какво е.
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар


                                #45
                                Мислех,че се сваля акумулатора и кората под него,за да лъсне истината.
                                Fiat 1.4 12V
                                Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                                Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                                Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                                Коментар

                                Working...
                                X