Доообре. Кога да ти го драсна в събота или неделя ?
93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
* * * * * * * * * * * * * * Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!
Колеги,някой знае ли на фиатката ми 1.4 12V - 97 година , 59 KW , 80 к.с. какъв е съединителя-хидравличен или с жило.Защото като го смених целия преди време с оригинален Валео(това,че е оригинален е 100%,не коментирам защо съм сигурен,но е така) и пак не стана колкото очаквах мек.Тоест-подобри се,но не е много мек и сега.Ккаво трябва да направя-дали да сменям жило(ако въобще имам такова) или спирачната течност,ако я сменя ще има подобрение(ако е хидравличен).
Ти проверяваш ли си спирачната течност ? Колко казанчета имаш за спирачна течност под капака ? Ако е едно то е само за спирачкте. Ако са две - едно за спирачки и едно за съединител. Ако няма казанче за съединитела, значи е със жило. На спиррачкит казанчето изглежда като двойно, защото имаш два спирачни кръга, но си е с една капачка. Да не се заблудиш от това.
Ами ще го разгледам подробно казанчето,иначе е едни и спирачната течност не съм я сменял никога.А възможно ли е да има и жило и помпа съединителя на моята кола.Защото гледам предлагат помпи за колата ми в каталозите.
Нема таково животно - демек кола, на която да е направен привода на съединитела със жило И помпа. Само за спирачките имаш и жило и помпа, като помпата е на педала, а жилото за ръчната. Има различни модификации на един модел автомобил, като разликите са в ДВГ, изпълнение на някои възли по различен начин, и пакета от екстри, с които е снабдена съответнната модификация на дадения модел. За това е нормално, за твоя модел да има няколко варианта на изпълнение на привода за съединитела.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Нема таково животно - демек кола, на която да е направен привода на съединитела със жило И помпа. Само за спирачките имаш и жило и помпа, като помпата е на педала, а жилото за ръчната. Има различни модификации на един модел автомобил, като разликите са в ДВГ, изпълнение на някои възли по различен начин, и пакета от екстри, с които е снабдена съответнната модификация на дадения модел. За това е нормално, за твоя модел да има няколко варианта на изпълнение на привода за съединитела.
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
AXM не е от най-достоверните източници. За тази цел има ePER. Ако пуснеш един VIN, може и да проверя за твоята кола точно какво дават хората от фиат.
VIN-a го пише отгоре на бомбето на амортесьора,нали?
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Нема таково животно - демек кола, на която да е направен привода на съединитела със жило И помпа. Само за спирачките имаш и жило и помпа, като помпата е на педала, а жилото за ръчната. Има различни модификации на един модел автомобил, като разликите са в ДВГ, изпълнение на някои възли по различен начин, и пакета от екстри, с които е снабдена съответнната модификация на дадения модел. За това е нормално, за твоя модел да има няколко варианта на изпълнение на привода за съединитела.
Да, както и в талона, в задния джоб на панталона ти :D
Ааа не познаааа в джоба на якето ми е :D и е : ZFA18200004506360
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Благодаря колеги като се позатопли може да го сменя Yellow_Flash_Colorz_PDT_20 ,че съединителя е нов,но е незадоволително мек.Амо кога достатъчно ще се затоплиии ...
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Абе теб да не те е страх да вдигнеш предния капак ? Казх ти как да разбереш по най-елемнтарния начин. Трябва ли 50 човека да ровят в интернет и да ти обясняват нещо което се вижда като погледнеш под капака ? Снимай го ако трябва и качи една снимка тук, ще ти кажа кое за какво е.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Мислех,че се сваля акумулатора и кората под него,за да лъсне истината.
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар