Хидравличен е обикновено на двигателите, при които има по-голямо притискане от притискателя, т.е. тези, които имат по-голям момент. 1.4 не създава особено голям момент и е с жило.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Твърд съединител - причини.........?!?!?!
Collapse
X
-
ogi28b написа:Хидравличен е обикновено на двигателите, при които има по-голямо притискане от притискателя, т.е. тези, които имат по-голям момент. 1.4 не създава особено голям момент и е с жило.Power Under Pressure
Коментар
-
nedialk00
ладата беше с хидравличен май :D имаше казанче и за съединителя доколкото си спомням, а на 1.6 браво/а какъв е ? май само с жило, ама пък гледам че се продава помпа за съединител, аз не съм много запознат специално със съединителите де
Коментар
-
Твърдият съединител е нещо много относително, но обикновено означава, че феродовият диск е износен, а притискателния е вкопан там, дето са опорите на диафрагмата. Понякога смяна само на феродов не решава проблема.Инак за хидравличен и жило, работата е шарена. Който е карал Жигули и се е борил с педала, после всеки съединител му е перце! :D Нищо, че е хидравлика.Имам Мазда 323, с хидравличен съединител - толкова е лек педала, все едно е газтаПредпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Не се ли втвърдява съединителя от ламелите на притискателя? Те по време на употреба с времето си губят еластичността и се втвърдяват, а при някой по-немърлив към колата си направо и се чупят."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Не, не се втвърдяват. Чупенето е от умора на материала, появяват се микрошупли, но това е от качеството на стоманата, не от немарливост при експлоатация.Това вкопаване, за което говоря, се вижда, ако разнитиш и разглобиш притискателя.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
valentino321 написа:Колеги,някой знае ли на фиатката ми 1.4 12V - 97 година , 59 KW , 80 к.с. какъв е съединителя-хидравличен или с жило.Защото като го смених целия преди време с оригинален Валео(това,че е оригинален е 100%,не коментирам защо съм сигурен,но е така) и пак не стана колкото очаквах мек.Тоест-подобри се,но не е много мек и сега.Ккаво трябва да направя-дали да сменям жило(ако въобще имам такова) или спирачната течност,ако я сменя ще има подобрение(ако е хидравличен).Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
muns61 написа:Не, не се втвърдяват. Чупенето е от умора на материала, появяват се микрошупли, но това е от качеството на стоманата, не от немарливост при експлоатация.Това вкопаване, за което говоря, се вижда, ако разнитиш и разглобиш притискателя."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
ogi28b написа:ГЛедам че се опитвате да си изсмуквате от пръстите разни спорове. Няма нужда. Не съм казал, че за всички коли 100% е така. Но важно е спор да има. За да сте спокойни - на полския ми фиат също беше хидравличен съединителя, а той беше с едва 72-3-4-5 к.с. Беше и с дискови спирачки отзад.Power Under Pressure
Коментар
-
Айде да уточним, че инженрите и те не се изказват правилно. Говорим за привода, който кара съединитела да отделя. Има два варианта - със жило, и със хидравлична система. Като е с хидравлична пома, може да се направи така, че с много малко усилие върху педала и компактна лостова система на съединитела да го накараш да отдели. Когато е със жило, просто ти трябва по-дълъг лост в единия край на жилиото и по-голям ход на педала за да постигнеш същия ефект. Всичко е въпрос на техническо решение за конкретния автомобил. Ако няма място за хидравлична пома - слагат едно жило и зад педала на съединитела остава място за други екстри. И двата варианта си имат предимства и недостатъци.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:valentino321 написа:Колеги,някой знае ли на фиатката ми 1.4 12V - 97 година , 59 KW , 80 к.с. какъв е съединителя-хидравличен или с жило.Защото като го смених целия преди време с оригинален Валео(това,че е оригинален е 100%,не коментирам защо съм сигурен,но е така) и пак не стана колкото очаквах мек.Тоест-подобри се,но не е много мек и сега.Ккаво трябва да направя-дали да сменям жило(ако въобще имам такова) или спирачната течност,ако я сменя ще има подобрение(ако е хидравличен).Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Той или е с жило или с хидравлика(помпа) бе колега, ако има неква междинна работа не знам :D но ме съмнява.93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
* * * * * * * * * * * * * *
Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар