Седя и си мисля аджеба що за един накраиник дет струва 10 лева после тряя се набутваме по 20 лева за стенд, до сега винаги съм го правил ама днес е така си се замислих нема ли начин как преди да се свали стария и да се сложи новия да се напраи некво замерване и при монтажа да се постигне същия ъгъл. Почти съм сигурен че някои е измислил трик и за това. Мислил съм варианта с броене на резбите, ама тва не гарантира че новия е малко по дълъг или къс. На башата на опела съм го правил и за ся 2 год нема ядове гумите не са изядни на криво и колата не дърпа, ама на моите коли още не съм посмял Въобще някои знае ли колко врътки са фатални и разлика от 1-2 дали е фатална
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на накраиници без стенд преден мост.
Collapse
X
-
Може и още как!!!Редовно го правя този трик от години и нямам нито износени гуми нито недоволни предници. Някои приятели са ходили след намесата ми ей така от спортна злоба на реглаж и са си тръгвали без. Е, признавам си един път имах 0.1гр. отклонение.Броенето на резбите е доста точно но не достатъчно. Най-добре да се измери с шублер до центъра на стария накрайник. После от същата точка до центъра на новия. Това обаче може да се практикува, когато предницата не страда от други проблеми, т.е. била е вече веднъж добре регулирана на стенд.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Ясноооо, лоша новина за стендовете другия път, центъра на болта->контра гайката и аре честито ша им давам аз по 20 лева за тоя де клати дърветата тва да не е мандра вместо да купя на хлапето един пакет памперси да а*а в тях Мерси колеги за идеиката, шублера ми мина през ум ама не бях сигурен къде е точно и удобно да се мери Ако се сетя за още някоя благинка пак ще пиша Тоест сещам се я кажете по замерване на волтажа на ламбда сондата може ли да се определи бедна или богата е сместа примерно ако имаш обикновена АГУ и вместо да даваш пари за газ анализ които така или иначе нищо не прави да си закачиш сондата с мултицета и да си връткаш кранчето според показанията???Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
nedialk00
с волтметър става долу горе, ама с осцилографа е друга работа, той си е специално за бързо променливи напрежения, а иначе за какво ти е газ анализатор, настройваш така че от ауспуха да мирише на сяра, а не на пропан бутан и значи ти прави перфектно изгаряне
Коментар
-
Меренето става от центъра на капачката, която затваря отзад болта. С шублер намираш средата и действаш. Аз от доста години работя така и никога не съм имал разминаване. С броене на резби не става, различни са дължините даже в една партида накрайници.Колкото до газанализаторите, как се е правела настройка преди, когато ги нямаше? Моето наблюдение при обикновените газови е, че след газанализатор в 50% от случаите се налага леко обогатяване, но това е мое мнение.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Взимате един канап и го опъвате от задната до предната гума и така става реглаж на 100%. За това обаче се налага да са еднакви гумите, защото канапа опира на борда на гумата и ако са различни ще стане грешка. Ще направя един клип за какво говоря, едно време когато нямаше стендове..... как мислите е правен реглажа. Другият реглаж (не знам как точно се казва) е още по лесен. Когато пътя е сух и чист се кара известно време, после се гледа колко е разстоянието между вътрешната и външната част на протектора, колко контактува.
Коментар
-
chaveto написа:Взимате един канап и го опъвате от задната до предната гума и така става реглаж на 100%. За това обаче се налага да са еднакви гумите, защото канапа опира на борда на гумата и ако са различни ще стане грешка.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Тези интервенции с канапа, много напомнят едни други с някаква летва. Бях пропуснал един бордюр преди много години и се наложи да търся майстор в неделя, за да ми регулира предницата - воланът не се одържаше, толкова дърпаше надясно. Та след въпросната "регулировка", изминах успешно 150 км до къщи, след което хвърлих предните гуми... Другото с шублера - става, но трябва да се внимава да не се превърти муфата, след като е взет размерът. Аз предпочитам да си платя стенд. Дори го правя поне два пъти годишно-ей така, за спорта.
Коментар
-
Тва с канапа не го разбрах много от къде до къде тряя да мериш. За ламбдата разбрах, аз винаги съм си ги настроивал на око и са били добре (АГУ де) Ще ви кажа как: завивам до краи винта и развивам 2 оборота, тръгвам и карам на втора подавампо рязко гас и ако поеме без да претресе начи е ок ако не поеме развивам още четвърт и така докато вземе да поема от ниски обороти без да предърпва. За накраиника си мисля че с шублера е наи добре, ся на Хондата не бих рискувал щото гумите ми се купуват по 4 в комплект и са камара пари, ама на ипсилона или на бащата на опела дет не вдигат повече от 60-70 и предимно градско с макс 5000км на година къв стенд кви 5 лева За такива случаи говорим, не за редовните ни коли дето шпорим по магистрали с тяхПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Това с канапа е умряла работа! Като го дърпаш, даже леко, доста се разтяга. А 2 - 3 мм си е доста. И ти трябва помощник. Когато ми се налага да правя цялостна предница, ползвам едно приспособление като голям шублер, меря на бодовете на гумите или на джантите отвътре на колелото разстояние между двете колела отпред и отзад. Обаче иска да са прави гумите и джантите. И това е да кара няколко дена евентуално, докато иде на стенд.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар