Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило - тръбичка между помпа съед. и лагер помпата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    За какво охлаждане говорите колеги,ДОТ4-210гр.Системата работи в студен режим.Спиралата гаси вибрацийте.
    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

    Коментар


      #17
      Абе не съм съгласен с тезата ,че гаси вибрации. Как твърд материал ще гаси вибрации? Нали за това е гумения маркуч ,той да неутрализира вибрациите и движенията. Спиралата има точно за цел да охлажда течността минаваща през нея, никой луд няма да сложи 1 метър алуминиева тръбичка ,за гасене на вибрации. При БМВ на ,някои мотори охладителите на маслото в скоростната кутия са точно такава система от тръбички.
      FIAT STILO 1.9JTD 2002

      Коментар


        #18
        тук не говорим за масло на скорости. При либрата и на горивото има такива подобни изпълнения, с цел охлаждане на горивото през лятото. Обаче това е спирачна система, която няма нужда от охлаждане на спирачната течност. На нито една от всичките ми коли не е имало охлаждане на течността, обдухване на дисковете- да. Не виждам защо на стилото да му трябва?
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #19
          Ами точно спирачната течност се загрява доста. Като караш и като спираш течността се нагрява от спирачните апарата и през тази тръбичка се охлажда. Просто навита алуминиева тръбичка ,няма какво друго да прави освен да охлажда.
          FIAT STILO 1.9JTD 2002

          Коментар


            #20
            pakumba написа:
            Не виждам защо на стилото да му трябва?
            Ами защото Либрата ти е с външна долна помпа,а Стилото е с аксиален лагер набит в помпата върху амбриажната ос.Изводите можете сами да си ги направите за условията при които работи.
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              #21
              Какви изводи да си правиме,като охладителната система не позволява мотора да загрее по-вече от 80-90гр.Спирачната течност не циркулира в системата за да се отдава топлина.При натискане на съединителя маркуча се втвърдява и тогава спиралата обира вибрацийте от мотора към педала на съединителя.
              Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

              Коментар


                #22
                Вибрациите не са кой знае колко големи.Пак да подчертая - 180ЕУРО с ДДС, алуминия не струва толкоз.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #23
                  Да,когато са здрави тампоните.При потегляне,обратния момент на мотора оказва голямо влияние.Алуминия не струва да,но тръбичката може и да струва.Пластмасата също не струва много,но иди си купи предна решетка от АТ.
                  Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                  Коментар


                    #24
                    FGRC написа:
                    Какви изводи да си правиме,като охладителната система не позволява мотора да загрее по-вече от 80-90гр.Спирачната течност не циркулира в системата за да се отдава топлина.При натискане на съединителя маркуча се втвърдява и тогава спиралата обира вибрацийте от мотора към педала на съединителя.
                    То и маслото в мотора се движи при температура 90 градуса,но може да загрее до 200 и има междинни охладители. А това че лагера се движи с оборотите на двигателя в конзолата на долната помпа... Или това не е предпоставка за загряване,особено лятото в задръстване. Относно втвърдяването на маркуча-по тази логика спирачните маркучи трябваше да се късат при всяко преминаване през неравност с натиснати спирачки. Или трябва и там да има по една спирала,че и на всяко колело за протекция на маркучите към апаратите?
                    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                    Kawasaki ER-6n'2012

                    Коментар


                      #25
                      Re: Стило - тръбичка между помпа съед. и лагер помпата

                      emzo написа:
                      Има ли някаква причина тази тръба да е навита на пружина ?Питам понеже струва 180Евро и ми стана любопитно.Това е тръбата, по която се движи спирачната течност от помпата на съединителя към лагер помпата в кутията.
                      Ми как иначе да ти вземат 180 евро? :D Понякога се срещат такива конструктивни решения, че след години и самият конструктор им се чуди! Колко съм се питал, защо на двигателите Пежо 1,9Д пластмасовия капак на ангренажа е с 2 болта М6 отпред и с 1 М7 отзад...
                      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                      Коментар


                        #26
                        Съгласен съм с теб колега,но тук става въпрос за комфорт.Eмо в епер цената я дават 61.72 евра за М50.
                        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                        Коментар


                          #27
                          а стилото ли е единствената кола, с такова изпъллнение на съединителя, че да грее само то? А и не ми се вярва този лагер да грее повече от 4те спирачки при продължително спускане например. Тук идва въпроса защо ако има нужда от охлаждане спирачната течност, то не се направи ефективен охладител, да не говорим, че сигурно тази тръбичка е навряна някъде из моторния отсег, където температурата заради мотора е доста повече от външната. Едно радиаторче 10 на 10 см как ще охлажда течността в сравнение с тази тръбичка....
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар

                          Working...
                          X