Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило - тръбичка между помпа съед. и лагер помпата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стило - тръбичка между помпа съед. и лагер помпата

    Има ли някаква причина тази тръба да е навита на пружина ?Питам понеже струва 180Евро и ми стана любопитно.Това е тръбата, по която се движи спирачната течност от помпата на съединителя към лагер помпата в кутията.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    #2
    Според мен е навита ,за да има известно охлаждане на течността.
    FIAT STILO 1.9JTD 2002

    Коментар


      #3
      по-скоро за да обира вибрациите и да не скъса, защото ако имаше нужда от допълнително охлаждане на течността, то всяка кола щеше да има някакви доста по-ефикасни охладители, а аз не съм чул такова нещо...
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        И аз смятам че е за обиране на вибрациите. Защото съм виждал мотоциклет с твърд горивопровод завит по този начин за да се обират вибрациите и да не се скъса.

        Коментар


          #5
          pakumba написа:
          по-скоро за да обира вибрациите и да не скъса...
          nelegalniq написа:
          И аз смятам че е за обиране на вибрациите. Защото съм виждал мотоциклет с твърд горивопровод завит по този начин за да се обират вибрациите и да не се скъса.
          Това е функцията на меката връзка-маркучето след серпентината.
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            #6
            Поддържам тезата на колегата KUM4o. При натискане на горната помпа се повишава налягането в системата => повишава се температурата.Освен това течноста се движи в тръбичката и маркучето(и то повече отколкото се движи течноста в тръбичките на спирачките-хода на лагер помпата е по голям от този на спирачните цилиндърчета) и се трие в стените им - още една предпоставка за загряване.Плюс температурата в двигателният отсек(особено през лятото).През гуменият маркуч топлоотдаването е лошо,а за по голяма площ е необходима дължина на металният тръбопровод и за да го постигнат в сравнително ограниченото място и линейна дължина от горната помпа до лагер помпата са го навили по този начин.Това е моята теория.
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              #7
              емо ,нали знаеш че в бг.всеки си слага цени каквито си хареса пък и при положение че отиваш в магазина и те зарибяват като ти правят отстъпка 15 20 % и пак имат не малка печалба можеш да си направиш извод а миссля че си достатъчно умен да да измислиш нещо ако се налага смяна
              STILO JTD

              Коментар


                #8
                ако идваш към бургас пиши искам да се запознаем и да обменим малко опит
                STILO JTD

                Коментар


                  #9
                  Не се налага смяна, цената я гледам в ЕПЕР.Просто ми стана любопитно, понеже и друго ми споделиха.Някой да е чувал нещо за азотен компенсатор ?
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    А защо трябва да е компенсатор и то точно азотен?Аз лично не виждам някаква връзка.Ако протича някаква химична реакция при натискане на педала или при движението напред-назад на течноста в системата,както и да е има отделяне или поглъщане на азот ще се съглася.Но при такава затворена система,в която процесите се характеризират единствено и само от механиката на флуида в нея не виждам какъв е замисъла на това обяснение "азотен компенсатор".
                    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                    Kawasaki ER-6n'2012

                    Коментар


                      #11
                      Азота е неутрален газ. Затова е приложим почти навсякъде.
                      Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                      Коментар


                        #12
                        dobrujanetza написа:
                        Азота е неутрален газ. Затова е приложим почти навсякъде.
                        Какво трябва да значи неутрален газ?Че е разпространен-разпространен е.Но да намира приложение навсякъде...
                        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                        Kawasaki ER-6n'2012

                        Коментар


                          #13
                          Дизайнерски простотии...
                          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                          Коментар


                            #14
                            iakvvu написа:
                            dobrujanetza написа:
                            Азота е неутрален газ. Затова е приложим почти навсякъде.
                            Какво трябва да значи неутрален газ?Че е разпространен-разпространен е.Но да намира приложение навсякъде...
                            Това, че е неутрален газ, означава, че не влиза в "реакция" с горива и масла. Ще дам само един пример- в Бойнг-747 резервоарите, в които е изчерпано горивото, се пълнят с азот, за да не се взривят от останалите от горивото изпарения. В Ситроен с хидропневматично окачване половината сфера е пълна с хидравлично масло, а другата половина- с азот. Така, че проблемът е никакъв да се използва и за съединителя.
                            Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                            Коментар


                              #15
                              Нямам нищо против инженерните разработки на който и да е производител на каквото и да е,но тук говорим конкретно за тръбопровода на Стило.В него няма азот,както няма и нужда от такъв(поне в моето).А ако някой иска може да вкара в системата си някак между спирачната течност и след това да натиска педала или да чака да компенсира нещо си.Какъв ли ще е резултата???
                              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                              Kawasaki ER-6n'2012

                              Коментар

                              Working...
                              X