Има ли някаква причина тази тръба да е навита на пружина ?Питам понеже струва 180Евро и ми стана любопитно.Това е тръбата, по която се движи спирачната течност от помпата на съединителя към лагер помпата в кутията.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стило - тръбичка между помпа съед. и лагер помпата
Collapse
X
-
pakumba написа:по-скоро за да обира вибрациите и да не скъса...nelegalniq написа:И аз смятам че е за обиране на вибрациите. Защото съм виждал мотоциклет с твърд горивопровод завит по този начин за да се обират вибрациите и да не се скъса.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Поддържам тезата на колегата KUM4o. При натискане на горната помпа се повишава налягането в системата => повишава се температурата.Освен това течноста се движи в тръбичката и маркучето(и то повече отколкото се движи течноста в тръбичките на спирачките-хода на лагер помпата е по голям от този на спирачните цилиндърчета) и се трие в стените им - още една предпоставка за загряване.Плюс температурата в двигателният отсек(особено през лятото).През гуменият маркуч топлоотдаването е лошо,а за по голяма площ е необходима дължина на металният тръбопровод и за да го постигнат в сравнително ограниченото място и линейна дължина от горната помпа до лагер помпата са го навили по този начин.Това е моята теория.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
А защо трябва да е компенсатор и то точно азотен?Аз лично не виждам някаква връзка.Ако протича някаква химична реакция при натискане на педала или при движението напред-назад на течноста в системата,както и да е има отделяне или поглъщане на азот ще се съглася.Но при такава затворена система,в която процесите се характеризират единствено и само от механиката на флуида в нея не виждам какъв е замисъла на това обяснение "азотен компенсатор".AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
iakvvu написа:dobrujanetza написа:Азота е неутрален газ. Затова е приложим почти навсякъде.Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
Нямам нищо против инженерните разработки на който и да е производител на каквото и да е,но тук говорим конкретно за тръбопровода на Стило.В него няма азот,както няма и нужда от такъв(поне в моето).А ако някой иска може да вкара в системата си някак между спирачната течност и след това да натиска педала или да чака да компенсира нещо си.Какъв ли ще е резултата???AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар