За какво охлаждане говорите колеги,ДОТ4-210гр.Системата работи в студен режим.Спиралата гаси вибрацийте.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стило - тръбичка между помпа съед. и лагер помпата
Collapse
X
-
Абе не съм съгласен с тезата ,че гаси вибрации. Как твърд материал ще гаси вибрации? Нали за това е гумения маркуч ,той да неутрализира вибрациите и движенията. Спиралата има точно за цел да охлажда течността минаваща през нея, никой луд няма да сложи 1 метър алуминиева тръбичка ,за гасене на вибрации. При БМВ на ,някои мотори охладителите на маслото в скоростната кутия са точно такава система от тръбички.FIAT STILO 1.9JTD 2002
Коментар
-
тук не говорим за масло на скорости. При либрата и на горивото има такива подобни изпълнения, с цел охлаждане на горивото през лятото. Обаче това е спирачна система, която няма нужда от охлаждане на спирачната течност. На нито една от всичките ми коли не е имало охлаждане на течността, обдухване на дисковете- да. Не виждам защо на стилото да му трябва?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:Не виждам защо на стилото да му трябва?AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Какви изводи да си правиме,като охладителната система не позволява мотора да загрее по-вече от 80-90гр.Спирачната течност не циркулира в системата за да се отдава топлина.При натискане на съединителя маркуча се втвърдява и тогава спиралата обира вибрацийте от мотора към педала на съединителя.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
FGRC написа:Какви изводи да си правиме,като охладителната система не позволява мотора да загрее по-вече от 80-90гр.Спирачната течност не циркулира в системата за да се отдава топлина.При натискане на съединителя маркуча се втвърдява и тогава спиралата обира вибрацийте от мотора към педала на съединителя.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Re: Стило - тръбичка между помпа съед. и лагер помпата
emzo написа:Има ли някаква причина тази тръба да е навита на пружина ?Питам понеже струва 180Евро и ми стана любопитно.Това е тръбата, по която се движи спирачната течност от помпата на съединителя към лагер помпата в кутията.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
а стилото ли е единствената кола, с такова изпъллнение на съединителя, че да грее само то? А и не ми се вярва този лагер да грее повече от 4те спирачки при продължително спускане например. Тук идва въпроса защо ако има нужда от охлаждане спирачната течност, то не се направи ефективен охладител, да не говорим, че сигурно тази тръбичка е навряна някъде из моторния отсег, където температурата заради мотора е доста повече от външната. Едно радиаторче 10 на 10 см как ще охлажда течността в сравнение с тази тръбичка....Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар