Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За какво служи гуменият баланс на полуоската?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    За какво служи гуменият баланс на полуоската?

    След поредната смяна на тампон на двигателя установих ,че гумения баланс си танцува по полуоската.Каква му е точно функцията и какво ще стане ако го махнаРедактирано заглавие.Модераторски екип на Fiat-bg.org
    Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
    EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
    EX.Fiar Ritmo 105TC

    #2
    ти си го написал-- гумен балансгаси вибрациите при определени обороти. може и без него, но аз на моята кола не бих го махнал.
    Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
    Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

    Коментар


      #3
      Щом не е на точното място и "ходи" по полуоската е по-добре да го махнеш.
      Alfa 159 SW 2.4 Ti
      Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
      "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

      Коментар


        #4
        Или го залепваш на правилното място или го махаш. Така да се мести е гадно.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #5
          Kолега,не го махай.Аз моя си го оправих ,като подложих парче тънка гума.Развиваш двата болта,слагаш парче гума,стягаш и си готов.

          Коментар


            #6
            с парче гума си го балансерал толково добре колкото ще си балансираш и гумите без баланс машина по добре го сваляй с него ако не си е на мястото дисбалансът е по-голям
            Bravo 1.9d 97г

            Коментар


              #7
              bobizdr написа:
              Kолега,не го махай.Аз моя си го оправих ,като подложих парче тънка гума.Развиваш двата болта,слагаш парче гума,стягаш и си готов.
              На Мареа е с два бъбрека захванати с болтове ,но при Пунто не е така ,а е хванат с една скоба.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                нещата отиват към махане.Ако знаех точното му място да го стягам,а в моя случаи си е божа работа.На времето на Абарта нямаше баланс или е бил махнат преди това пък какво само пълна газ и това е
                Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
                EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
                EX.Fiar Ritmo 105TC

                Коментар


                  #9
                  Разстоянието се мери от вътрешния краи на полуоската,откъм скоростната кутия,до външния краи на баланса и го дават в Хаинес да е~ 305мм.Не ми е ясно само как ще го измериш без да извадиш полуоската от кутията,което си иска махане на шарнира и голямата скоба на маншона на скоростната кутия(където влиза карето),след което се посуква шенкела с полуоската,докато излезе.Предполагам,ако си сменял маншон,съединител или си имал някакъв ремонт по скоростите си наясно с процедурата.Не знам дали си заслужава и не мога да ти дам съвет,но ако имаш времето го направи,за да не го мислиш Не знам на живо така ли е,защото не съм се заглеждал дотолкова в поуоската,но на чертежа диаметъра на полуоската,там където ляга балансът е по-малък,като е по-широк от баланса с по няколко милиметра.Ако имаш късмет може да си го подминал и наистина също да е така,което ще ти даде горе-долу някакъв ориентир.
                  Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                  Коментар


                    #10
                    Ами значи има едно местенце на полуоската където диаметъра е по-малък,обаче това местенце е на максимум 10см. от лагерчета на маншона,а самия баланс винаги е бил на по-дебелата част,това по спомеДа вадя полуоската е направо немислима.Първо че е много разглабяне,а и второ че ми липсва парче от мястото където ляга маншона в/у скоростите и не е много желателно да се пипа
                    Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
                    EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
                    EX.Fiar Ritmo 105TC

                    Коментар


                      #11
                      viktorsterev написа:
                      Ами значи има едно местенце на полуоската където диаметъра е по-малък,обаче това местенце е на максимум 10см. от лагерчета на маншона,а самия баланс винаги е бил на по-дебелата част,това по спомеДа вадя полуоската е направо немислима.Първо че е много разглабяне,а и второ че ми липсва парче от мястото където ляга маншона в/у скоростите и не е много желателно да се пипа
                      ООООооо,като знам как се уплътняват тия маншони при здраво легло направо ся съгласявам - не го бараи,че после ще има едно течове,докато го уцелиш да се стегне свястно маншона.Иначе 10см. от лагерчето на маншона,като сметнеш и дължината на маншона и това,че след него навътре влиза още няколко сантиметра карето с полуоската,може би горе-долу там се пада.
                      Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                      Коментар


                        #12
                        Аз преди си карах типото без такъв баланс.. просто защото незнаех че има. Но след като изкривих полуоската след един нелеп удар в бордюр сложих такава с баланс и да ти кажа не намерих разлика! Така че ако не можеш да го застопориш по някакъв начин по-добре го махни!Поздрави!
                        ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                        // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                        Коментар


                          #13
                          Баланса вече е махнат и за сега не виждам някаква разлика освен че като я изпънах малко повечко се разтече от капака на клапанитеЕгати ужаса Yellow_Flash_Colorz_PDT_45
                          Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
                          EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
                          EX.Fiar Ritmo 105TC

                          Коментар

                          Working...
                          X