значи влезнах в една от родните ни дупки или по скоро яма спуках гума,изкривих джанта но не много,та колата почна да чука когато я карам направо,волана ми бие на еднакви импулси все едно е крива джанта.Взех нова джанта с гума,смених накраиник (късия),на носача нищо му няма и незнам от какво е вече.Някакви идей.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
чукане на волана
Collapse
X
-
хмм
Като вдигнеш колата с крик, опитай с ръце да разклатиш гумата в хоризонтално направление (все едно се опитваш да завиеш с волана надясно/наляво), пробвай същото и във вертикална посока. Ако установиш луфтове - остава ти само да се поогледаш къде точно "мърда". Огледай си добре носача. Той се закрепва към купето (тъй де гредата към купето) с едни като скоби с гума в тях. Виж ги да не е съсипана гумата и да хлопа в нея. Друго - виж шарнирния болт (или там както се нарича - не съм сигурен) това е болта който излиза от носача и влиза в главината. На нея има един друг болт с който затягаш главината към шарнирния болт. Виж и него. Последно, ако не е нищо от досега написаното - виж връзката главина-амортесьор и самия амортесьор, може нещо да се е счупил при удара.Хайде успех и като разбереш какъв е проблема - пусни го на форума да знаем и ние како е станало.минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.
Реклама
Collapse
Коментар