Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Затруднено палене - втулка?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Затруднено палене - втулка?

    Ако кажа че сутрин в студеното 44А акумулатор върти трудно мотора от подписа Ще кажете - изтощен, отива си.. и аз така си мислих.Батерията е на година качествено обслужване, че е и 390А стартов ток. Все пак го занесох на продавача за 48 часа да го прегледа и зареди.Той си свърши работата и ми каза евентуална причина - "износена втулка на стартера" - на първо въртене сутри (особенно в студеното) затята и товари ..Та:1) Какво е мнението? Възможно ли е, слабо място ли е?2) Къде се намира и достъпна ли е? (сваля се предполагам стартера.. на канал? Картинка, менуал?)3) Други вероятни причини?4) Какво ли струва труд и части?
    Пунто - 06/1996 - M3 (1.2 MPI)
    ZFA17600002376672

    #2
    стартера е необходимо да се разглоби.има две втулки от дветестрани на ротора.те като се износят при въртене ротора опира в статора и съответно се мъчи.за задната втулка е необходимо да имаш метчик за да го навиеш в старата втулка и с леко чукане да я издърпаш.иначе цената на двете втулки е около 3-4 лв.,но трябва да отидеш със старите в магазина,защото не винаги знаят за всеки модел колко мм са втулките

    Коментар


      #3
      Да, така е. Втулките са слабото място на всеки старер. Те са месингови, и идеята е да се износват те, а не вала на ротора, че тогава е скъп ремонта. Изкарват доста време, ако не караш на старер.
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #4
        кола

        Другото което може да е и тънкия кабела към стартера или маса към купетоА иначе не си заслужава ремонта един втора употреба е 40 лв
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          И мен така ми каза човека като му върнах акумулатора Монбат и исках да ми го смени с каране и викане , зареди го мери всичко точно на изгасена и запалена кола, но при палене дърпала почти целия капацитет на акумулатора. Стартера не ми бил наред. Закарах я на майстор да види стартера и познай стартера е наред казва майстора (разглобил гледал всичко ОК) акумулатора ми бил слаб за колата. ??????? Но след зареждането му при този дето го купих засега паля без проблем ще видим докога, а като спре пак да пали нов но не и Монбат.

          Коментар


            #6
            Когато е от стартера това се получава на загрял двигател най-вече.Тогава върти трудно.Ако е втулки на студено щом не можеш да запалиш ко става като загрее двигателя,стартера трябва изобщо да не помръдне. :D И ако мислиш да го ремонтираш(тва е по добрия вариант,защото 2ра употреба не знаеш на какво ще попаднеш) сменяй всичко.(втулки,четки и препоръчително бендикс)На това му викам аз отремонтиран стартер а не само козметика.
            FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

            Коментар


              #7
              А майстора, дето ти проверчва колата и акумулатора, провери ли каква консумация има колата, когато не е на контакт и всичко е в изключено, а алармата включена, както когато си я паркирал пред вас ? Какви консуматори на ток ползваш, когато я караш, и какви обороти подържаш обикновено ? Явно стартера е здрав, щом вътри нормално след зареждане на акумулатора.P.S. : Махни си втория ред от подписа !!!
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #8
                Dido_Lyubenov написа:
                А майстора, дето ти проверчва колата и акумулатора, провери ли каква консумация има колата, когато не е на контакт и всичко е в изключено, а алармата включена, както когато си я паркирал пред вас ? Какви консуматори на ток ползваш, когато я караш, и какви обороти подържаш обикновено ? Явно стартера е здрав, щом вътри нормално след зареждане на акумулатора.P.S. : Махни си втория ред от подписа !!!
                зА токовете и аз се уверих - няма консумация, и динамото си зарежда. Консуматори и обороти - в нормата.ПП: ВИН-а ли имаш предвид - защо?
                Пунто - 06/1996 - M3 (1.2 MPI)
                ZFA17600002376672

                Коментар


                  #9
                  dima78 написа:
                  Dido_Lyubenov написа:
                  А майстора, дето ти проверчва колата и акумулатора, провери ли каква консумация има колата, когато не е на контакт и всичко е в изключено, а алармата включена, както когато си я паркирал пред вас ? Какви консуматори на ток ползваш, когато я караш, и какви обороти подържаш обикновено ? Явно стартера е здрав, щом вътри нормално след зареждане на акумулатора.P.S. : Махни си втория ред от подписа !!!
                  зА токовете и аз се уверих - няма консумация, и динамото си зарежда. Консуматори и обороти - в нормата.ПП: ВИН-а ли имаш предвид - защо?
                  Да не се окаже, че тази коля не е твойта, в един светъл миг Разни хира - разни идеали. За акумулатора - ако караш като мен с много включени консуматори на ток и ниски оботи на ДВГ, това е неизбежно. Забоди един мултицет на клемите, запали и започни да включваш последоватекно фарове, парно, чистачки, дълги светлини, евентуално халогени, подгрев на задното стъкло и огледалата - ако са ел. Ще видиш колко много ще падне напрежението, ако ДВГ е на празен ход. Е не моментално, но виждаш как мултицета започва да "брои" на долу и след 3 - 4 мин. вече показанието е под 11.5 волта. Провери и с консуматорите, които ползваш редовно, при какви обороти на ДВГ, напрежението е над 13,8 В. Така ще разбереш, защо ти пада тока в акуулатора. Ако ползваш мултицет, който струва под 100 лв на магазина, задължително мери напрежение с нова, или поне не изтощена батерия, че повечето започват да показват по-високи стойности. Имал съм случай с такъв боклук да меря 12 В от стабилизатор, а той показва 25 В
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар

                  Working...
                  X