Ако кажа че сутрин в студеното 44А акумулатор върти трудно мотора от подписа Ще кажете - изтощен, отива си.. и аз така си мислих.Батерията е на година качествено обслужване, че е и 390А стартов ток. Все пак го занесох на продавача за 48 часа да го прегледа и зареди.Той си свърши работата и ми каза евентуална причина - "износена втулка на стартера" - на първо въртене сутри (особенно в студеното) затята и товари ..Та:1) Какво е мнението? Възможно ли е, слабо място ли е?2) Къде се намира и достъпна ли е? (сваля се предполагам стартера.. на канал? Картинка, менуал?)3) Други вероятни причини?4) Какво ли струва труд и части?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Затруднено палене - втулка?
Collapse
X
-
стартера е необходимо да се разглоби.има две втулки от дветестрани на ротора.те като се износят при въртене ротора опира в статора и съответно се мъчи.за задната втулка е необходимо да имаш метчик за да го навиеш в старата втулка и с леко чукане да я издърпаш.иначе цената на двете втулки е около 3-4 лв.,но трябва да отидеш със старите в магазина,защото не винаги знаят за всеки модел колко мм са втулките
-
Да, така е. Втулките са слабото място на всеки старер. Те са месингови, и идеята е да се износват те, а не вала на ротора, че тогава е скъп ремонта. Изкарват доста време, ако не караш на старер.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
И мен така ми каза човека като му върнах акумулатора Монбат и исках да ми го смени с каране и викане , зареди го мери всичко точно на изгасена и запалена кола, но при палене дърпала почти целия капацитет на акумулатора. Стартера не ми бил наред. Закарах я на майстор да види стартера и познай стартера е наред казва майстора (разглобил гледал всичко ОК) акумулатора ми бил слаб за колата. ??????? Но след зареждането му при този дето го купих засега паля без проблем ще видим докога, а като спре пак да пали нов но не и Монбат.
Коментар
-
Когато е от стартера това се получава на загрял двигател най-вече.Тогава върти трудно.Ако е втулки на студено щом не можеш да запалиш ко става като загрее двигателя,стартера трябва изобщо да не помръдне. :D И ако мислиш да го ремонтираш(тва е по добрия вариант,защото 2ра употреба не знаеш на какво ще попаднеш) сменяй всичко.(втулки,четки и препоръчително бендикс)На това му викам аз отремонтиран стартер а не само козметика.FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
А майстора, дето ти проверчва колата и акумулатора, провери ли каква консумация има колата, когато не е на контакт и всичко е в изключено, а алармата включена, както когато си я паркирал пред вас ? Какви консуматори на ток ползваш, когато я караш, и какви обороти подържаш обикновено ? Явно стартера е здрав, щом вътри нормално след зареждане на акумулатора.P.S. : Махни си втория ред от подписа !!!Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:А майстора, дето ти проверчва колата и акумулатора, провери ли каква консумация има колата, когато не е на контакт и всичко е в изключено, а алармата включена, както когато си я паркирал пред вас ? Какви консуматори на ток ползваш, когато я караш, и какви обороти подържаш обикновено ? Явно стартера е здрав, щом вътри нормално след зареждане на акумулатора.P.S. : Махни си втория ред от подписа !!!Пунто - 06/1996 - M3 (1.2 MPI)
ZFA17600002376672
Коментар
-
dima78 написа:Dido_Lyubenov написа:А майстора, дето ти проверчва колата и акумулатора, провери ли каква консумация има колата, когато не е на контакт и всичко е в изключено, а алармата включена, както когато си я паркирал пред вас ? Какви консуматори на ток ползваш, когато я караш, и какви обороти подържаш обикновено ? Явно стартера е здрав, щом вътри нормално след зареждане на акумулатора.P.S. : Махни си втория ред от подписа !!!Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар