Колеги знам,че много от вас са правили процедурата-интересува ме има ли някоя тънкост при демонтажа и какво представлява окабеляването до касетофона.От къде минават кабелите и какво още трябва да разглобя освен волана.Питам с цел че ще го смъквам от мареята на един приятел а ще му сложа моят волан-да не се бавим и лутаме на студа.Предварително благодаря,а ако има и снимки ще бъде чудесно!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
От обикновен към мулти волан.
Collapse
X
-
Колега и на мен ми предстои тази операция. От касетофона тръгват двете кабелчета които трябва да стигат до волана, но като махна капака на клаксона не ги виждам да стигат до него. Не съм го свалял все още и не знам дали не са отзад някъде. Ще съм много благодарен да споделиш как е преминала при теб тази операция.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
-
Ако не забравя и успея днес ще наснимам всичко и ще ви кача снимки, че тъкмо с това се занимавам .... не е голяма философия пригответе си ключ 22/24 и си проверете токовете на сталк контрола, да няма прекъсване вътре и да не дава хубав контакт .Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
Citroen Berlingo 1.4/8v (04)
Коментар
-
svetli4a написа:Ако не забравя и успея днес ще наснимам всичко и ще ви кача снимки, че тъкмо с това се занимавам .... не е голяма философия пригответе си ключ 22/24 и си проверете токовете на сталк контрола, да няма прекъсване вътре и да не дава хубав контакт .Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
И aз ще се рaдвaм дa видя снимки.A стaлк контролa доколкото рaзбрaх е някaквa пружинкa която осигурявa връзкaтa и при зaвъртaнето нa волaнa.Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
-
Снимките ще ги имате утре, че и довечера трябва да взема нощна смяна и трябва да подремя малко... сталк контрола е е пластмасова кутийка с навит лентов кабел вътре (доста е, неможах да го измеря точно), колегата от който ги взех комплект (lightrone-много точен) неможа да ги измери и ме предупреди първо да го видя да няма някъде прекъсване и чак тогава да продължавам с поставянето. Съветвам и вас за да сте сигурни за по нататък, аз го слагам на кола без airbags ,така че ако нещо стане могат да се ползват и 2-та за резерва .... не съм го довършил и поради още една причина, но не съм 100% сигурен просто не остана време да тествам .. това е клаксона, на кола с airbag тая кутиика с лентовия го има заради него, докато на кола без (както е при мен) не а е една джаджа с метални пластини които дават контакт и за да сложиш сталк контрола трябва да се махне горната част, която всъщност прекъсва и сигнала за клаксона (пак казам това според мен до колкото видях, не съм го тествал още). Колега от английския форум ми помогна за схемите защото имах малки разминавки и според него ще свирне и така, но това със сигурност утре : ) П.П Ааа случайно някой да знае нещо по въпроса с центрирането на волана на края, че 2 пъти го слагам и 2-та пъти все леко бяга и ме дразни ... дали има някакви означения или тънкости при слагането, мерси ?Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
Citroen Berlingo 1.4/8v (04)
Коментар
-
lithrone
svetli4a написа:Снимките ще ги имате утре, че и довечера трябва да взема нощна смяна и трябва да подремя малко... сталк контрола е е пластмасова кутийка с навит лентов кабел вътре (доста е, неможах да го измеря точно), колегата от който ги взех комплект (lightrone-много точен) неможа да ги измери и ме предупреди първо да го видя да няма някъде прекъсване и чак тогава да продължавам с поставянето. Съветвам и вас за да сте сигурни за по нататък, аз го слагам на кола без airbags ,така че ако нещо стане могат да се ползват и 2-та за резерва .... не съм го довършил и поради още една причина, но не съм 100% сигурен просто не остана време да тествам .. това е клаксона, на кола с airbag тая кутиика с лентовия го има заради него, докато на кола без (както е при мен) не а е една джаджа с метални пластини които дават контакт и за да сложиш сталк контрола трябва да се махне горната част, която всъщност прекъсва и сигнала за клаксона (пак казам това според мен до колкото видях, не съм го тествал още). Колега от английския форум ми помогна за схемите защото имах малки разминавки и според него ще свирне и така, но това със сигурност утре : ) П.П Ааа случайно някой да знае нещо по въпроса с центрирането на волана на края, че 2 пъти го слагам и 2-та пъти все леко бяга и ме дразни ... дали има някакви означения или тънкости при слагането, мерси ?
Коментар
-
Ммм колега при тези без airbags няма как да се ползват пластинките тъй като за да се сложи Сталк-а трябва да се махне горната част на тая джаджа и общо взето се прекъсва връзката с пластинките, мисля че начина е единствено с подмяната на целия блок за управление на фарове и мигачи с такъв от мареа ... а за регулирането - дам, май трябваше първо да питамFiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
Citroen Berlingo 1.4/8v (04)
Коментар
-
lithrone
svetli4a написа:Ммм колега при тези без airbags няма как да се ползват пластинките тъй като за да се сложи Сталк-а трябва да се махне горната част на тая джаджа и общо взето се прекъсва връзката с пластинките, мисля че начина е единствено с подмяната на целия блок за управление на фарове и мигачи с такъв от мареа ... а за регулирането - дам, май трябваше първо да питам
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар