Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

От обикновен към мулти волан.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    От обикновен към мулти волан.

    Колеги знам,че много от вас са правили процедурата-интересува ме има ли някоя тънкост при демонтажа и какво представлява окабеляването до касетофона.От къде минават кабелите и какво още трябва да разглобя освен волана.Питам с цел че ще го смъквам от мареята на един приятел а ще му сложа моят волан-да не се бавим и лутаме на студа.Предварително благодаря,а ако има и снимки ще бъде чудесно!
    Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

    #2
    Колега и на мен ми предстои тази операция. От касетофона тръгват двете кабелчета които трябва да стигат до волана, но като махна капака на клаксона не ги виждам да стигат до него. Не съм го свалял все още и не знам дали не са отзад някъде. Ще съм много благодарен да споделиш как е преминала при теб тази операция.
    Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
    Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
    Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

    Коментар


      #3
      Ако не забравя и успея днес ще наснимам всичко и ще ви кача снимки, че тъкмо с това се занимавам .... не е голяма философия пригответе си ключ 22/24 и си проверете токовете на сталк контрола, да няма прекъсване вътре и да не дава хубав контакт .
      Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
      Citroen Berlingo 1.4/8v (04)

      Коментар


        #4
        А я да питам поставянето на мултиволан на стило става ли лесно или е мишън импосибъл?
        FIAT STILO 1.9JTD 2002

        Коментар


          #5
          svetli4a написа:
          Ако не забравя и успея днес ще наснимам всичко и ще ви кача снимки, че тъкмо с това се занимавам .... не е голяма философия пригответе си ключ 22/24 и си проверете токовете на сталк контрола, да няма прекъсване вътре и да не дава хубав контакт .
          Чакам с нетърпение снимките. А какво е това "сталк контрол" ?
          Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
          Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
          Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

          Коментар


            #6
            И aз ще се рaдвaм дa видя снимки.A стaлк контролa доколкото рaзбрaх е някaквa пружинкa която осигурявa връзкaтa и при зaвъртaнето нa волaнa.
            Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

            Коментар


              #7
              Снимките ще ги имате утре, че и довечера трябва да взема нощна смяна и трябва да подремя малко... сталк контрола е е пластмасова кутийка с навит лентов кабел вътре (доста е, неможах да го измеря точно), колегата от който ги взех комплект (lightrone-много точен) неможа да ги измери и ме предупреди първо да го видя да няма някъде прекъсване и чак тогава да продължавам с поставянето. Съветвам и вас за да сте сигурни за по нататък, аз го слагам на кола без airbags ,така че ако нещо стане могат да се ползват и 2-та за резерва .... не съм го довършил и поради още една причина, но не съм 100% сигурен просто не остана време да тествам .. това е клаксона, на кола с airbag тая кутиика с лентовия го има заради него, докато на кола без (както е при мен) не а е една джаджа с метални пластини които дават контакт и за да сложиш сталк контрола трябва да се махне горната част, която всъщност прекъсва и сигнала за клаксона (пак казам това според мен до колкото видях, не съм го тествал още). Колега от английския форум ми помогна за схемите защото имах малки разминавки и според него ще свирне и така, но това със сигурност утре : ) П.П Ааа случайно някой да знае нещо по въпроса с центрирането на волана на края, че 2 пъти го слагам и 2-та пъти все леко бяга и ме дразни ... дали има някакви означения или тънкости при слагането, мерси ?
              Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
              Citroen Berlingo 1.4/8v (04)

              Коментар


                #8
                svetli4a написа:
                Снимките ще ги имате утре, че и довечера трябва да взема нощна смяна и трябва да подремя малко... сталк контрола е е пластмасова кутийка с навит лентов кабел вътре (доста е, неможах да го измеря точно), колегата от който ги взех комплект (lightrone-много точен) неможа да ги измери и ме предупреди първо да го видя да няма някъде прекъсване и чак тогава да продължавам с поставянето. Съветвам и вас за да сте сигурни за по нататък, аз го слагам на кола без airbags ,така че ако нещо стане могат да се ползват и 2-та за резерва .... не съм го довършил и поради още една причина, но не съм 100% сигурен просто не остана време да тествам .. това е клаксона, на кола с airbag тая кутиика с лентовия го има заради него, докато на кола без (както е при мен) не а е една джаджа с метални пластини които дават контакт и за да сложиш сталк контрола трябва да се махне горната част, която всъщност прекъсва и сигнала за клаксона (пак казам това според мен до колкото видях, не съм го тествал още). Колега от английския форум ми помогна за схемите защото имах малки разминавки и според него ще свирне и така, но това със сигурност утре : ) П.П Ааа случайно някой да знае нещо по въпроса с центрирането на волана на края, че 2 пъти го слагам и 2-та пъти все леко бяга и ме дразни ... дали има някакви означения или тънкости при слагането, мерси ?
                При колите без AirBag, сеползват пластинките, а при тези с, клаксона минава през Сталк-а(ClockSpring) - правилно сте се ориентирали. Центроването става, като се бележи, преди да се свали волана, но в твоя случай е късно. Аз го центровам със няколко пъти по 200 метра в права линия

                Коментар


                  #9
                  Ммм колега при тези без airbags няма как да се ползват пластинките тъй като за да се сложи Сталк-а трябва да се махне горната част на тая джаджа и общо взето се прекъсва връзката с пластинките, мисля че начина е единствено с подмяната на целия блок за управление на фарове и мигачи с такъв от мареа ... а за регулирането - дам, май трябваше първо да питам
                  Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
                  Citroen Berlingo 1.4/8v (04)

                  Коментар


                    #10
                    svetli4a написа:
                    Ммм колега при тези без airbags няма как да се ползват пластинките тъй като за да се сложи Сталк-а трябва да се махне горната част на тая джаджа и общо взето се прекъсва връзката с пластинките, мисля че начина е единствено с подмяната на целия блок за управление на фарове и мигачи с такъв от мареа ... а за регулирането - дам, май трябваше първо да питам
                    Виж, за това не бях се сетил.... само един жокер от мен - ако ще подменяш конзолата с лостчетата, търси от мареа комби, че седаните нямат задна чистачка и лостчетата за чистачките съответно са различни.

                    Коментар


                      #11
                      Не може ли да се ползва връзката за клаксона за копчетата на мултиволана, нали пак са само 2 жички, а примерно някъде да се постави бутон за клаксона?
                      Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                      Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                      Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                      Коментар


                        #12
                        на клаксона е един кабел и минава през буксовия пакет с постоянен плюс втория е просто маса
                        NO PAIN NO GAIN fiat COUPE

                        Коментар

                        Working...
                        X