Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За Акумолаторите Magnetti Marelli в МЕТРО въпрос

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    За Акумолаторите Magnetti Marelli в МЕТРО въпрос

    Някой има ли представа тези акумолатори Магнети Марели (марка като нашите инжекциони) дали са истински - произведени в Италия, произвеждани по италиански лиценз, или само крадната търговската марка и въобще някой друг път да е виждал такова чудо? Има ги в наличност в Метро, ама изглеждат малко фалшиви на външен вид.
    Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

    #2
    Ако са по-скъпи от българските според мен няма смисъл ....дядо ми кара москвето без динамо вече две години с един Монбат (преди път зарежда и газ :D ) не виждам кво повече да искам от акумулатор.Иначе и аз съм с Монбат зиматта го остаих без вода и нямаше палене , долях направо електролит и сега сичко е песен

    Коментар


      #3
      Какво му изглежда фалшиво на фона на един Монбат Направо са си без пари и са от типа Ca-Ca, необслужваеми, със светодиод... не знам какво повече искаш.
      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

      Коментар


        #4
        spark написа:
        Направо са си без пари и са от типа Ca-Ca, необслужваеми, със светодиод... не знам какво повече искаш.
        И Монбата е Ca-Ca (има индикатор) но мен някак си ме влече към "олдскул" технологията с доливането :D П.П. Тва дето свети не е светодиод

        Коментар


          #5
          Колко пара е Магнети-то в МЕТРО?
          N.Y. State of Mind

          Коментар


            #6
            Mitko написа:
            Моето мнение е, че акумулатора си е акумулатор. Аз карам с Пазарджишки "Искра". Чудесна батерия е.
            Точно тва имам и аз предвид: Акумулатора е едно от малкото неща по колата от които съм склонен да пестяПредпочитам да зема някой БГ акумулатор с много амперчасове и голям стартов ток отколкото някой Бош , Варта или друга известна марка.А Магнети-то ако покрива горните изисквания + цена и стабилна гаранция бих купил такъв :D

            Коментар


              #7
              sachma написа:
              Колко пара е Магнети-то в МЕТРО?
              Преди бързах и не запомних, ама ще погледна характеристиките и цените на различните модели ... но не знам дали във всички градове с метро ги има (аз гледам в наше Русе).
              Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

              Коментар


                #8
                Аз на Метро вяра нямам. Не бих си купил дори БОШ от тях
                no pain no pain

                Коментар


                  #9
                  СТАРТ също са много добри, няма грешка през зимата.
                  N.Y. State of Mind

                  Коментар


                    #10
                    аз съм със СТАРТ Nordic по някаква нова технология са имат много силен стартов ток. Зимата при -17 паля без проблем за секунди! на Искра също са добри. :P

                    Коментар


                      #11
                      Добричките СТАРТ са класика
                      N.Y. State of Mind

                      Коментар


                        #12
                        и аз досега се доверявах на БГ акумулаторите, но откакто оставиха вуйчо ми 1 месец без кола (повреди му се гаранционен акумулатор на МОНБАТ, взеха му го уж за смяна, но му казаха, че първо ще го тестват в Монтана, и после ако е за смяна ще му го сменят, като не му оставиха оборотен някакъв за да си кара колата). Дадоха му нов след месец. Колкото и да са хубави, да им имам обслужването...Карам с оригинална VARTA (колко е оригинална, незнам, но ми показаха сертификат за произход - Германия, така пише и на акумулатора), само с 5 лева по-скъп от българския му аналог. Нито съм доливал нещо (а май трябва), нито някакво друго обслужване съм му правил (освен да го забърсвам с един парцал от време на време ). Досега няма никакви проблеми с него...Повечето ми познати, доверили се на БГ акумулатори, винаги имат някакви проблеми... Скоро шефа ми смени 2 на Елхим Искра, докато уцели годен за експлоатация ...

                        Коментар


                          #13
                          Все пак София не е Ямбол Тук имаше (поне тогава) само 1 представител на МОНБАТ. Като ти каже "в момента не мога да ти го сменя" - какво правиш? Ако нямаш пари за нов? Седиш и чакаш... Сега вече не е така, има доста представители, но пак не е като в София.

                          Коментар


                            #14
                            Аз пък преди 2 години не бях закрепил акумулатора като хората, изсипа се в коша и си изля половината електролит. Измих всичко и както се очакваше, след месец взе да сдава. Занесох го като се правя на ударен и ми го смениха без много въпроси с нов - 4 месец след покупката - Монбат. Въпрос на дилъри.
                            no pain no pain

                            Коментар

                            Working...
                            X