От известно време насам се държи странно, от време на време се дави, но рядко, гасне от време на време, харчи малко повече. Смених му Стъпково моторче (щото се форсираше ама се оказа, е не е от него) датчика на блока на мотора (оказа се, че е от него) кабели на свещи, филтри и тн. Последния път в сервиза ми казаха, че според тях не ми работи ламбда сондата! Опитаха се да го включат на компютър да го тестват, но се оказа, че май за този модел нямат софтуер! Как да разбера дали ми работи ламбда сондата, за да не се набутвам със 110лв за нова без да съм сигурен??? До сега опитах само докато работи колата на място, да я откача от буксата, но определено нищо не се промени в работата на двигателя. Откачих я, покарах малко, нямаше разлика, после я закачих, пак нямаше разлика. Разликата дойде малко по късно, когато започна да работи ужасно зле и да гасне постоянно. Махнах акомулатора, за да се рестартира компа, оправи се, сега работи уж почти нормално, ама не съвсем.Въпрос!!!Как да разбера дали ми работи ламбда сондата?Къде мога да бъда сигурен, че могат да ми направят компютърна диагностика, ама найстина?Колко време трябва да стои без акомулатор, за да се рестартира компютъра?Благодаря предварително за вниманието!Пунтото е 1.2 95г. 75к
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с горивната система на Пунто МК1, дайте акъл!
Collapse
X
-
Re: Проблем с горивната система на Пунто МК1, дайте акъл!
rally33 написа:От известно време насам се държи странно, от време на време се дави, но рядко, гасне от време на време, харчи малко повече. Смених му Стъпково моторче (щото се форсираше ама се оказа, е не е от него) датчика на блока на мотора (оказа се, че е от него) кабели на свещи, филтри и тн. Последния път в сервиза ми казаха, че според тях не ми работи ламбда сондата! Опитаха се да го включат на компютър да го тестват, но се оказа, че май за този модел нямат софтуер! Как да разбера дали ми работи ламбда сондата, за да не се набутвам със 110лв за нова без да съм сигурен??? До сега опитах само докато работи колата на място, да я откача от буксата, но определено нищо не се промени в работата на двигателя. Откачих я, покарах малко, нямаше разлика, после я закачих, пак нямаше разлика. Разликата дойде малко по късно, когато започна да работи ужасно зле и да гасне постоянно. Махнах акомулатора, за да се рестартира компа, оправи се, сега работи уж почти нормално, ама не съвсем.Въпрос!!!Как да разбера дали ми работи ламбда сондата?Къде мога да бъда сигурен, че могат да ми направят компютърна диагностика, ама найстина?Колко време трябва да стои без акомулатор, за да се рестартира компютъра?Благодаря предварително за вниманието!Пунтото е 1.2 95г. 75кFiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
-
Живота на ламбда сондата е 35 000 - 70 000км, много зависи от начина на експлоатация
Коментар
-
А то и според мен като махнеш изгорялата крушка от фара и той продължава да не свети. Сменяй тая ламбда сонда, колега, няма да се набуташ. Те си горят периодично, и ако все пак е жива, ще си имаш резервна. Не са вечни, и много лесно се скапват. Газова уредба имаш ли ?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар