Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Интересен проблем със запалването на Пунто 1.2 98г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Интересен проблем със запалването на Пунто 1.2 98г.

    Здравейте колеги,Имам много интересен проблем със запалването, който се мъча да разреша от доста време, ще съм благодарен ако някой може да помогне. Подозирам бобините, но не съм сигурен...Проблемите са 2, но предполагам причината е обща.1. Понякога (все по-често) колата не иска да запали. Случва се и на студен, и на топъл двигател. 2. При работещ на място двигател, на свободен ход, обикновено след 1-2 минути гасне. Без промени в оборотите, глъхнене или каквото и да било - просто гасне, все едно съм завъртял ключа. И след това отново не иска да запали.Не е бензиновата помпа, защото проблемите се проявяват както на бензин, така и на газ.Интересното дойде, след като при един от неуспешните опит да запаля, се опитах да проверя дали излиза ток към свещите. Тогава установих, че щом извадя някой от 4-те кабела излизащи от бобините, колата мигновено пали (на 3 цилиндъра). Оттогава съм го пробвал над 10 пъти и винаги този метод работи: колата не пали, опитвам 4-5 път - нищо; свалям единия кабел (който и да е) - колата запалва веднага. Гася (за да не ме удря ток докато пъхна кабела обратно ), пъхам кабела, паля и тръгвам.Ще се радвам ако някой има идея от какво може да е, много ми се иска сам да я оправя и да не се налага да обикалям по сервизи.
    София, Фиат Пунто, 1998г., 1.2, бензин + газова

    #2
    кола

    Ела утре на срещата да е видим що за проблеми прави тази кола
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Благодаря за предложението, но за съжаление чак сега виждам отговорът ти С удоволствие бих минал на някоя следваща среща, но лошото е че все още проблемите се случват само понякога, т.е има голяма вероятност точно тогава да не се получи... което не пречи да пием по бира Знам ли, освен да изчакам още малко да се влошат нещата, за да е по-лесно за диагностициране А дотогава - ако някой все пак има идеи, ще съм благодарен!
      София, Фиат Пунто, 1998г., 1.2, бензин + газова

      Коментар


        #4
        виж бобините

        Коментар


          #5
          Aма как да ги видя. Като извадя единия кабел, за да видя дали има искра - има искра, но пък тогава колата пали (на 3 цилиндъра). По какъв друг начин мога да ги проверя бобините?
          София, Фиат Пунто, 1998г., 1.2, бензин + газова

          Коментар


            #6
            Сменял ли си скоро свещи? Ако са прекалено износени, натоварват много бобините, освен това почват големи смущения, защото свещите пробиват на все по-високо напрежение.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #7
              кола

              трябва на входа да имаОмметър контролна точка свързан между положителните контакт (маркирани +) и отрицателния контакт (маркирани -). Задължително стойност: 0.495 до 0,605 ома. Посочените съпротива стойност е валидна при +20 ° C.Омметър свързан между двете високи . Целева стойност: 6,66 до 8,14 kilohms.
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Здравейте, проблемът вече е решен, благодаря на всички за помощта Причината се оказа банална - входният кабел на едната бобина се беше разместил леко и явно на моменти токът към нея е прекъсвал или е бил по-слаб. След наместване на кабелът - проблемът (засега) изглежда решен, но по някое време мисля да сменя и свещите за всеки случай, че май им е време.Отново благодарности и весели празници на всички!
                София, Фиат Пунто, 1998г., 1.2, бензин + газова

                Коментар

                Working...
                X