Сложи си 90 или 100 вата крушки на новите рефлектори и след два месеца пак за покритие Успех !
Съгласен съм с теб. Твърдо против 100-ватовите крушки съм.Колебая се между Osram Nightbreaker-и или обикновени крушки Osram, тъй като карам през цялото време на къси и Nightbreaker-ите бързо ще си заминат.
Полвам едни дето бяха 50% + или нешо такова, около година изкарват, като и аз карам винаги с включени къси. За Nightbreaker нямям мнение, понеже не съм ползвал такива. Мисля да взема такива вече да пробвам и тях как са. Аз съм с лупи и няма особена тазлика какви слагам, все си светят добре, но ще пробвам по-ярки.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Нищо му няма на обикновения силикон. 2 години карам с такъв. Внимавай с това полиуретаново лепило че сложиш ли повече после няма отваряне. Прозрачния силикон си държи достатъчно, нали имаш и щипки които допълнително стягат стъклото към пластмасата
Предполагам говориш за обикновен силикон? Не термоустойчив???
Да колега, не е термоустойчив силикона. Моя не е от най-евтиния некакав на Henkel беше. Не му пазя опаковката че да го снимам
Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97
Тези релета се слагат за да пазят ключа на таблото от големия ток за крушките, но когато колата няма фабрично поставени такива релета. Другата цел на релетата е да са възможно по-къси проводниците от акумулатора до крушката на фара, за да имат по-малко електрическо съпротивлвние и да стига по-голям ток до крушката, за да свети по-добре.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Тези релета се слагат за да пазят ключа на таблото от големия ток за крушките, но когато колата няма фабрично поставени такива релета. Другата цел на релетата е да са възможно по-къси проводниците от акумулатора до крушката на фара, за да имат по-малко електрическо съпротивлвние и да стига по-голям ток до крушката, за да свети по-добре.
Благодаря,колега.Аз на Бравока не знам как е...ама знам,че с Night Breaker-Osram вече ми е като ден.Колкото ще,толкова да карат.И 2 пъти да им е по-малък ресурса съм склонен да ги сменям и мисля,че си заслужават.Вече виждам дупките по пътя на тъмно и не съм им чак такъв абонат.Още като смених едната, разликата със старата беше очевидна посред бял слънчев ден пред Метро.Само да се стопли и едно миене и рециклаж на фаровете в Стрелча и не ми трябва ксенон.Между другото тези осрамки ги взех от Метро на "промоция" за 11 лева бройката,на ОМВ са 18 лева бройката Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 ,а на 10 метра от ОМВ в един магазин на бул.Сливница (дистрибутор на Осрам) ги видях за 9 лева бройката...но за разлика от другите две места опаковката беше проста картонена кутийка,а не твърда прозрачна найлонова обвивка странно...
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
.. пратих рефлекторите в Стрелча - Еверт Лак (и те бяха с нарушено покритие на места).
Мен ме интересува колко излиза рециклирането на рефлекторите, и колко време отнема всичко. Може и на лично.Мислех да слагам лупи от мареа с ксенон, и на дългите дневни светлини. Обаче с последните промени по законите, освен по-добрата визия, няма да стане, така както исках. Та се мисля да пратя и моите за рециклиране.
Тези релета се слагат за да пазят ключа на таблото от големия ток за крушките, но когато колата няма фабрично поставени такива релета. Другата цел на релетата е да са възможно по-къси проводниците от акумулатора до крушката на фара, за да имат по-малко електрическо съпротивлвние и да стига по-голям ток до крушката, за да свети по-добре.
Благодаря,колега.Аз на Бравока не знам как е...ама знам,че с Night Breaker-Osram вече ми е като ден.Колкото ще,толкова да карат.И 2 пъти да им е по-малък ресурса съм склонен да ги сменям и мисля,че си заслужават.Вече виждам дупките по пътя на тъмно и не съм им чак такъв абонат.Още като смених едната, разликата със старата беше очевидна посред бял слънчев ден пред Метро.Само да се стопли и едно миене и рециклаж на фаровете в Стрелча и не ми трябва ксенон.Между другото тези осрамки ги взех от Метро на "промоция" за 11 лева бройката,на ОМВ са 18 лева бройката Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 ,а на 10 метра от ОМВ в един магазин на бул.Сливница (дистрибутор на Осрам) ги видях за 9 лева бройката...но за разлика от другите две места опаковката беше проста картонена кутийка,а не твърда прозрачна найлонова обвивка странно...
Има някаква нова версия на Night Breaker-Osram с по-дълъг живот. Има в София официален магазин на Osram в Дианабад - от там си ги купувам.
Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Има някаква нова версия на Night Breaker-Osram с по-дълъг живот. Има в София официален магазин на Osram в Дианабад - от там си ги купувам.
А там каква им е цената в Дианабад?На долните снимки показвам как изглежда опаковката на Осрам в един магазин(на първата снимка) и в Метро и ОМВ(на втората снимка).Възможно ли е да има ментета на Осрам...или има различни опаковки,както каза колегата по-горе на по-новите типове Осрамки дето издържат по-дълго.Защото гледам пише на опаковката,която е запечатан прозрачен найлон "EXTRA LIFETIME",а на картонените кутийки не пише това На снимката на тази картонената го пише,но тя не е като в магазина,просто такава снимка ми попадна в нета.
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Нали знаеш, че тези неща, не само крушките, се произвеждат в много заводи,но с една марка. Има го и факта, че големите търговски фирми си поръчват партиди с по-ниска цена на производител, което пък води до по-ниско качество. В крайна сметка не е ясно от къде може да си вземеш на нормална цена с високо качество, стока с дадена марка. От енерго-спестяващите крушки Филипс, колеги са купували на двойно по-ниска цена от тази на която аз си купих, и се оказа че живота им е доста по-кратък от на моите... А като ги погледнеш, разлика ПОЧТИ няма. Абе въпрос на късмет.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Valerinto321, бравото си има релета не ти трябват релета. Между другото снощи се возих в на един приятел бравото 1.6 и като са ни асвалтирани булевардите и асвалта е черен и поглъща светлината от фаровете и му викам що караш без фаровеи той вика че ги бил включил и като знам, че бравото по принцип трябва да има много по добри фарове от типото, значи ефекта от 100 ватовите е много голям и сега като се кача на кола с нормални крушки ми е много кофти Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 После като го качих в типото да му покажа как свети и се зариби и той да си слага 100 вата ламБи, ама му казах да не слага, че фаровете на бравото са малки и може да изгорат от топлината А тези Osram +50% имах такива и мога да кажа, че светят много по-добре от стандартни 60/55W, при мене ги карах година и са още здрави сега са ми в жабката за резервни :P Колега да не са някакво менте тея Night Breaker че аз ги намерих в Ловеч по 16 лева едната
Коментар