там е работа че както писах по-горе на по-старите мотори не можеш да махнеш демфера и дастигнеш до ремъка без да развиеш колелото.на тези модели освен4 болта демфера е хванат и с големия болт и колелото за кол. вал.тава зъбно колело е от дизелов мотор,
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ангренажен проблем от части или от 'майстор' ?
Collapse
X
-
Съласявам се, но годината е по-ранна. Браво/Брава/Мареа са модели от ’96, като второто полугодие на ’97 е въведена някаква промяна поне при ТД100, за другите не знам. И демпферната шайба от снимката е от моята Мареа, и се сваля само тя, като се развиват 4 болта и естествено - махнат ремък.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Заспамихте, колеги ! На мен лично не ми се вярва да се сваля зъбно колело за ангренажния ремък на който и да е модел. Нали на тези колела са белезите ? ... Колегата е попаднал на "модифициран модел" с подръчни средства.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар