Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ангренажен проблем от части или от 'майстор' ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    там е работа че както писах по-горе на по-старите мотори не можеш да махнеш демфера и дастигнеш до ремъка без да развиеш колелото.на тези модели освен4 болта демфера е хванат и с големия болт и колелото за кол. вал.тава зъбно колело е от дизелов мотор,

    Коментар


      #17
      Съласявам се, но годината е по-ранна. Браво/Брава/Мареа са модели от ’96, като второто полугодие на ’97 е въведена някаква промяна поне при ТД100, за другите не знам. И демпферната шайба от снимката е от моята Мареа, и се сваля само тя, като се развиват 4 болта и естествено - махнат ремък.
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #18
        да както вече писах има демфери които се махат само от 4-те болта,аима такива на които е необходимо да развиеш и големия болт на колелото защото са хванати заедно.сменял съм ангренаж на ланча либра 99г и трябваше всичко да се развива мотора беше 1.9 jtd 105,така че това е всичко

        Коментар


          #19
          рем

          точно маи на либра неси сменял
          тел.0897943620

          Коментар


            #20
            Започваме да задълбаваме в излишни подробности. Карайте по темата !
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #21
              точно на либра съм сменял и те моля да не изказваш некомпетентни мнения

              Коментар


                #22
                рем

                нека неспамим темата на човека.такива ремъци съм сменил минимум 100бр. тя има демферна шаиба която е хванат с четери торсни болта 8мм.моито мнение за ангренажното калело е че преди това е било изкарвано с скоба и се е спукало и впоследспвие се е счупило.
                тел.0897943620

                Коментар


                  #23
                  първо не искам да спамя но ти казах че има такива които освен с 4 болта са захванати към колелото с големия болт и без неговото развиване става много трудно.мога да се съглася с теб че може някой глупак да се е мъчил да вади колелотосъс скоба

                  Коментар


                    #24
                    на едната снимка е демп. шайба, а на другата е ангренажното колело, от което съм я свалил. колата е 2,4 ама на 1,9 трябва да е същото.
                    Прикачени файлове
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #25
                      р

                      малко с помалък диаметър и с четири болта иначе захващането е същото.
                      тел.0897943620

                      Коментар


                        #26
                        както се вижда на снимките при теб е хубавия вариант на захващане .друга причина за превъртане е неправилно сложена канадска (обтяжна)ролка

                        Коментар


                          #27
                          Заспамихте, колеги ! На мен лично не ми се вярва да се сваля зъбно колело за ангренажния ремък на който и да е модел. Нали на тези колела са белезите ? ... Колегата е попаднал на "модифициран модел" с подръчни средства.
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар

                          Working...
                          X