Моля по темата да взимат отношение само хора с опит, а да не се изказват предположения.Историята - в течение на 5 дни видях 2 автомобила с прескочил ангренажен ремък. При единия имаше 12 накривени клапана, а при другия просто беше загубила центровка - имаше късмет да няма удар.Общото и между двете бе това на снимката.Снимката е от едната кола - това е зъбното колело на коляновия вал. Причината за прескачане на ремъка се вижда.При другата кола беше абсолютно същата картина с малка разлика - това зъбно колело беше на водната помпа.Поражението беше станало на 5-тия ден при едната кола и на 2-рия ден при другата - СЛЕД СМЯНАТА НА АНГРЕНАЖЕН КОМПЛЕКТ.И въпроса е това ’запретване’ на ламарината е станало от ’майсторски’ монтаж на комплекта или и в двата случая си е ’късмет’ и ’сега му е дошло времети’ е разбира се да не забравим ’ тея части са дефектни ’ ?


Коментар