Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем след ремонт на ПУНТО ГТ3 чип от Орлин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странен проблем след ремонт на ПУНТО ГТ3 чип от Орлин

    Имах прегряване на мотора и буталата на 3 и 4ти цилиндър бяха заминали!Реших да сменя всички бутала и купих буталата на жълтото Пунто(горялото),след това купих и друга глава защото моята беше много напукана(от Пунто гт2)!Купих нови гарнитури и всичко необходимо за да се зглоби голата,смених и свещи!Колата запали,но сега вдига много бавно оборотите,не върви(върви на 3та и 4та вече и турбото пренадува минава 1,6 бара а при тръгване не иска да работи въобще и върви като чист бензин....)Моля ви помогнете от какво може да е това бавно вдигане на оборотите при даване на гас и ми избяга прекъсвача няма го..колата спира на 6000 оборота...

    #2
    Кажете сервиз в който ще го оправят тогава...

    Коментар


      #3
      Първо са заминали от бедна смес второ заминали са след появил се проблем в който смсеста е обедняла трето проблема ти е все още активен и ще смениш отново буталата ако така я караш а какво общо има проблема ти с чипа от мен ? обясни на простосмъртните ??диагностика правил ли си и ???а прекъсвача не ти е избягал просто още не можеш да го стигнеш що до 6000 стигаш в момента по твойте думиПроблема е че нещо е объркано при сглабянето или не е зацепено , няма как от мене да си тръгне кола и човека да не е доволен търси проблема в майстора дето я сглабя не в менако все пак решиш знаеш как да се свържеш с мене да обсъдим проблема
      Power Under Pressure

      Коментар


        #4
        проблема и се оказа че отбор идиоти за зацепили колата с разлика 6-8 зъба между коляновия и разпределителния вал А колата дойде на собсвен ход , неяясно за мене как
        Power Under Pressure

        Коментар

        Working...
        X