имаш предвид, че са чисто нови на 300 км? Ако е така, споко, ще стане и черно чак централното. А иначе ми изглежда богатичка сместта, на газ моите дори са бели по електродите, обаче не пускам повече газ, защото така си върви добре
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Някой ми беше казал, че ако колата се кара на газ или на метан е по-добре свещите да се с един електрод. Вярно ли е това или са поредните "майсторски" глупости ?
Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
свещите са на няколко хиляди км вече и все така си седят, не са мазни, просто бях отворил газта да бяга повече, иначе преди това бяха мако по чистички само ме притеснява това централното защо не се оцвети, пробвал съм със старите ми свещи на който това централното е керемиден цвят, карам с тях 200-300 км, не побеляват, явно тия свещи ще си останат така бели, идеята ми беше да не е бедна сместа да ми прегряват цилиндрите
свалени след каране на газ 300км, мен ме притеснява това централното което е останало бял цвят, а би трябвало да е керемиден
За 300км .......... Много малко разстояние си изминал, за да се оцветява там.
veselin10 написа:
Някой ми беше казал, че ако колата се кара на газ или на метан е по-добре свещите да се с един електрод. Вярно ли е това или са поредните "майсторски" глупости?
Аз не съм усетил разлика при каране с 1, 2 и 4 електрода (Denso, Beru и Bosch). С трите вида съм минавал по 20 000км. Сега съм с NGK V-Line 26 и пак не намирам разлика.
Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
От това което виждам на снимката тези свещи не отговарят на топлинното число за тази кола и прегряват. Електродите не рябва да имат цвят на разтопен метал, а тези са с точно такъв.
Изглеждат ми нормално, като за каране на къси пасове. Ако ги изкараш след някой по-дълъг преход на газ от няколко стотин ще светят от чистота.Изглежда ми износен централния електрод на втората и третата свещ на първата снимка(като след 20-30 хиляди на газ), ако не заблуждава самата снимка.
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
това е след 300 км извънградско, сместа е богата, понеже аз си развих тройника да ми бяга повече е гори и повече ама така исках, преди си бяха чистички, въпроса беше за това бялото дали е проблем, но вече съм спокоен че всичко е наред
не е проблем, то е чисто, не е разтопено, просто не е оцветено. според мен няма грижа.п.с. аз сменям свещи преди всяка зима демек около 20 000 км. Научих едно, от маркови няма сми, все като застудее и почва да пали по-трудно- иска подаване на газ, като сложа чисто нови бриск пак почва да пали без да пипам газта и на -20. Не си давай парите за "маркови"
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар