Колегата AthlonXP ме подсети с темата си в раздел "купува" Надявам се, добре съм формулирал въпроса.Имам на разположение такава Мареа и ако има подгрев, ще го взема за моята - 1.6 16V 103Та въпросът ми е, дали изобщто се монтира фабрично, подгрев на 2.4TD и ще има ли някакъв проблем да се прехвърли на 1.6?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Подгревна система за антифриз от 2.4TD на 1.6 16V 103
Collapse
X
-
Етикети: –
-
lithrone
ogi28b написа:Не, монтира се само на JTD. Ама допълнителен подгрев на бензинова кола...
Коментар
-
lithrone
chaveto написа:Помисли и за генератора.
Коментар
-
с подгревни забрави да грееш антифриза. Аз, който съм на бавнозагряващия дизел се отказах от този подгрев, първо е играчка, второ ще слагам копчета и светлинки вътре из купето, което ме дразни, трето ефекта не е суууупер задоволителен и последно има много по-лесни и пазещи двг начини, особенно както е при теб да не си в блок, а къща- има и готови системи, но може и да си направиш от един нагревател и една помпа- купуваш колектор за парна инсталация, то е една тръба с дупки и резби, навиваш там нагревател и термодатчик, цялия колектор го монтираш с някакви скоби за някой болт на купето и просто прекарваш малкия кръг на антифриза през него. После е лесно, един разклонител с таймер и кабела в него, всяка сутрин да се пали 10 мин преди да тръгнеш и като се качиш не палиш студен двг, не трябва да го пазиш от настъпване и т.н. Това със свещите смуче много ток, а на бензинките генераторите са по-слабички, акуто също, трябва управление да му правиш, ако не му направиш ще цъкаш цк ключета като ненормален ...Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
lithrone
pakumba написа:с подгревни забрави да грееш антифриза. Аз, който съм на бавнозагряващия дизел се отказах от този подгрев, първо е играчка, второ ще слагам копчета и светлинки вътре из купето, което ме дразни, трето ефекта не е суууупер задоволителен и последно има много по-лесни и пазещи двг начини, особенно както е при теб да не си в блок, а къща- има и готови системи, но може и да си направиш от един нагревател и една помпа- купуваш колектор за парна инсталация, то е една тръба с дупки и резби, навиваш там нагревател и термодатчик, цялия колектор го монтираш с някакви скоби за някой болт на купето и просто прекарваш малкия кръг на антифриза през него. После е лесно, един разклонител с таймер и кабела в него, всяка сутрин да се пали 10 мин преди да тръгнеш и като се качиш не палиш студен двг, не трябва да го пазиш от настъпване и т.н. Това със свещите смуче много ток, а на бензинките генераторите са по-слабички, акуто също, трябва управление да му правиш, ако не му направиш ще цъкаш цк ключета като ненормален ...
Коментар
-
може да стане, обаче не си струва усилията в сравнение с крайния резултат. Смятай, че аз имам 74 амперчаса аку, някъде бях срещал данни, че само свещите смучат 60 ампера. Представи си на 1,6 като акуто е от 45 до 55 амперчаса какво ще му се случи като запалиш, пуснеш да топли задния джам, пуснаш късите, радио и парно дори на 1. По-добре се насочи към идеята на някои колеги с дизели, които правят топлообменник през егрто, а ти можеш да направиш нещо подобно закачено на генерацията- някакъв топлооменник на нея и оттам в охл система на колата да грее. Освен това ако целта ти е основно да ти е по-бързо топло на теб, защо ти е да губиш енергия да топлиш двгто, па то да топли теб, може да топлиш направо себе си Визирам нещо електрическо в колата директно, от онези калорифери за кола, за които казват, че не стават за нищо, потърси нещо марково от тях или преработи такова, като му евеличиш мощността, така се качваш и пускаш духалка да топли при теб първите 5 мин, после двгто почва да загрява лекичко и така. Много по-лесно е, тук също има готови изпълнения, може от камион да се вземе. А може и един газов котлон направо на седалката до тебLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар