Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Подгревна система за антифриз от 2.4TD на 1.6 16V 103

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Подгревна система за антифриз от 2.4TD на 1.6 16V 103

    Колегата AthlonXP ме подсети с темата си в раздел "купува" Надявам се, добре съм формулирал въпроса.Имам на разположение такава Мареа и ако има подгрев, ще го взема за моята - 1.6 16V 103Та въпросът ми е, дали изобщто се монтира фабрично, подгрев на 2.4TD и ще има ли някакъв проблем да се прехвърли на 1.6?

    #2
    Не, монтира се само на JTD. Ама допълнителен подгрев на бензинова кола...

    Коментар


      #3
      да коли от северните страни, монтирани реотани във блока и захранвани от външен източник, виждал съм го на Лада 2104 внос от Норвегия, на една от тапите на блока
      ...хладилник, карам хладилник...

      Коментар


        #4
        ogi28b написа:
        Не, монтира се само на JTD. Ама допълнителен подгрев на бензинова кола...
        Еми, вместо за 7 минути, да загрява за 2 или по-скоро от мерак да почопля и под капака, мъничко В крайна сметка, не мога ли да си напрявя някакво подобие на рейка и да набуча в нея подгревните свещи от мареата?Чувал съм, че стават червени, когато подадеш контакт...

        Коментар


          #5
          Помисли и за генератора.

          Коментар


            #6
            chaveto написа:
            Помисли и за генератора.
            Лошото е, че се сваля през дългара полуос, иначе изобщо не ме бърка Прелистих темите, но не разбрах със сигурност, дали подгревните за мотора, могат да се навият на "рейката" от погревните за антифриза...Следващия въпрос е, дали 1.9 и 2.4 е с еднаква дължинана и резба на свещите?

            Коментар


              #7
              с подгревни забрави да грееш антифриза. Аз, който съм на бавнозагряващия дизел се отказах от този подгрев, първо е играчка, второ ще слагам копчета и светлинки вътре из купето, което ме дразни, трето ефекта не е суууупер задоволителен и последно има много по-лесни и пазещи двг начини, особенно както е при теб да не си в блок, а къща- има и готови системи, но може и да си направиш от един нагревател и една помпа- купуваш колектор за парна инсталация, то е една тръба с дупки и резби, навиваш там нагревател и термодатчик, цялия колектор го монтираш с някакви скоби за някой болт на купето и просто прекарваш малкия кръг на антифриза през него. После е лесно, един разклонител с таймер и кабела в него, всяка сутрин да се пали 10 мин преди да тръгнеш и като се качиш не палиш студен двг, не трябва да го пазиш от настъпване и т.н. Това със свещите смуче много ток, а на бензинките генераторите са по-слабички, акуто също, трябва управление да му правиш, ако не му направиш ще цъкаш цк ключета като ненормален ...
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                pakumba написа:
                с подгревни забрави да грееш антифриза. Аз, който съм на бавнозагряващия дизел се отказах от този подгрев, първо е играчка, второ ще слагам копчета и светлинки вътре из купето, което ме дразни, трето ефекта не е суууупер задоволителен и последно има много по-лесни и пазещи двг начини, особенно както е при теб да не си в блок, а къща- има и готови системи, но може и да си направиш от един нагревател и една помпа- купуваш колектор за парна инсталация, то е една тръба с дупки и резби, навиваш там нагревател и термодатчик, цялия колектор го монтираш с някакви скоби за някой болт на купето и просто прекарваш малкия кръг на антифриза през него. После е лесно, един разклонител с таймер и кабела в него, всяка сутрин да се пали 10 мин преди да тръгнеш и като се качиш не палиш студен двг, не трябва да го пазиш от настъпване и т.н. Това със свещите смуче много ток, а на бензинките генераторите са по-слабички, акуто също, трябва управление да му правиш, ако не му направиш ще цъкаш цк ключета като ненормален ...
                Супер е идеята с нагревателите, но на мен, зорът ми е да загрява бързо, когато не съм вкъщи. Колата я прибирам в топъл гараж и сутрин нямам проблеми. Паля я и се оправям, спокойно за работа, но когато си тръгвам, ми е тъпо да седя и да чакам...Не е болка за умиране, не ми пречи чак толкова, просто се сетих да попитам, мога ли да направя от нищо - нещо

                Коментар


                  #9
                  може да стане, обаче не си струва усилията в сравнение с крайния резултат. Смятай, че аз имам 74 амперчаса аку, някъде бях срещал данни, че само свещите смучат 60 ампера. Представи си на 1,6 като акуто е от 45 до 55 амперчаса какво ще му се случи като запалиш, пуснеш да топли задния джам, пуснаш късите, радио и парно дори на 1. По-добре се насочи към идеята на някои колеги с дизели, които правят топлообменник през егрто, а ти можеш да направиш нещо подобно закачено на генерацията- някакъв топлооменник на нея и оттам в охл система на колата да грее. Освен това ако целта ти е основно да ти е по-бързо топло на теб, защо ти е да губиш енергия да топлиш двгто, па то да топли теб, може да топлиш направо себе си Визирам нещо електрическо в колата директно, от онези калорифери за кола, за които казват, че не стават за нищо, потърси нещо марково от тях или преработи такова, като му евеличиш мощността, така се качваш и пускаш духалка да топли при теб първите 5 мин, после двгто почва да загрява лекичко и така. Много по-лесно е, тук също има готови изпълнения, може от камион да се вземе. А може и един газов котлон направо на седалката до теб
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар

                  Working...
                  X