Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Консултация за Покупка на Автомобил

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Консултация за Покупка на Автомобил

    Колеги дайте съвет мисля да купя един Ровар модел 45 цената е много изгодна и колата е доста добре оборудвана като купе външен вид и така но несъм запознат с тая марка .Моторът си е техен на Ровар спокойно равномерно работи не се чува даже 2001г е на 150,000 1,6 16 в 80 киловата 112 коня комбиниран разход към 7 бензин.Някой от вас ако е имал такава кола или има приятели които имат драснете някой ред пък и части дали се намират дали е скупа подружката да не се вкарам в некой филми.Ето и някой снимки. А иначе цената е 1,200 евро
    Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

    Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
    Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

    #2
    Re: Консултация за Покупка на Автомобил

    stivan_alone написа:
    Колеги дайте съвет мисля да купя един Ровар модел 45 цената е много изгодна и колата е доста добре оборудвана като купе външен вид и така но несъм запознат с тая марка .Моторът си е техен на Ровар спокойно равномерно работи не се чува даже 2001г е на 150,000 1,6 16 в 80 киловата 112 коня комбиниран разход към 7 бензин.Някой от вас ако е имал такава кола или има приятели които имат драснете някой ред пък и части дали се намират дали е скупа подружката да не се вкарам в некой филми.Ето и някой снимки. А иначе цената е 1,200 евро
    Сбъркал си форума!! Ние тука караме талянски таралясници,дето никой не ги има за коли.Виж,англичанското си е нещо по така,хеле пък Ровара!!
    Фиат марея уикенд 1.9ТД100

    "Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"

    Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!

    Коментар


      #3
      7 бензин комбинирано - да бе да
      Fiat Punto 1.1-Синята птица
      Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
      Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

      Коментар


        #4
        honda , ама лошото е че е англииска а не япоснка
        Power Under Pressure

        Коментар


          #5
          7 на 100 е бил комбинираният извънградски разход и то като е излязла от завода Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
          Fiat 1.4 12V
          Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
          Да си втори значи да си първи сред загубилите.
          Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

          Коментар


            #6
            От сега почвай да разпитваш за газова или метанова уредба... освен ако няма да я караш само по празници....
            Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
            Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
            Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

            Коментар


              #7
              По принцип се говори,че трябва да имаш винаги една резервна гарнитура за глава в багажника,че от роувър ги водели за консуматив и е малко вярно,имам колега с роувър 1.4 112 коня(някаква междинка),който е сменял два пъти гарнитура иначе като цяло е доволен,но разхода е доста голям.
              Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

              Коментар


                #8
                Ровър не ти го препоръчвам, особено пък с техния мотор, ако беше хондов иди доиди поне с него нямаше да се разправяш, но сега както каза колегата една гарнитура трябва винаги да ти седи в колата е така против уруки, въпреки че е почти сигурно че ша ти потрябва. Хубава кола и вътре и вън но не стааа, и чарковете и са бая скъпи, не случаино са учудващо евтини. Огледаи как са англииските сивици по добре (всички 4 врати сивици, с едно единствено малко изключение дето е японско ама едва ли ще попаднеш на него )
                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                Коментар


                  #9
                  Колега имам пиятел който си купи Маестро на времето.Счупиха му огледалото.По спомен мисля че беше около 70 лири.

                  Коментар


                    #10
                    Имам познат,собственик на фирма.Той караше Роувър някакъв-среден клас,не му помня модела.Е продаде го,щото не можеше да му насмогне на пари.
                    Fiat 1.4 12V
                    Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                    Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                    Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                    Коментар


                      #11
                      имам двама приятели с роувъри единият е 214 другият е 416 и двамата смениха гарнитури но за окачването немат никакъв проблем с него много е здраво а за разход некъде около 7-8 предимно градско това е което знам за тези коли
                      Bravo 1.9d 97г

                      Коментар


                        #12
                        nsn написа:
                        имам двама приятели с роувъри единият е 214 другият е 416 и двамата смениха гарнитури но за окачването немат никакъв проблем с него много е здраво а за разход некъде около 7-8 предимно градско това е което знам за тези коли
                        Е мерси на всички отговорили а що се отнася до гарнитурата на главата наскоре е сменил старият собственик щото почнал чудно някаде да му изчезва антифриза хаха кадели и вероятно както казвате има резервна в багажника пък и верно евтина е ама пък в крайна сметка купуваш кола да ти върши работа а не да стои по сервизите макар че то с теа коли втора ръка сичко си е до късмета аз Типото като го купих не се знаеше вече кой собственик съм беше на 150.000 малко вероятно да са били реални сега е на 270.000 обиколил съм голяма част от европа с него сменил съм само амортесьор преден десен диджи плекса че даде фера и гаснеше като откачено под път и над път динамото че и то даде фера водната помпа ама тя е консуматив неколко гарнитури и датчиците по мотора еи така за сигурност поизгнило е ама за 20 годишна служба се държи старото куче сега вероятно ще смена гарнитурата на главата гледам масло е текнало теа дни на студено ще свала свещите да вида дали няма в някой от цилиндрите антифриз ако има значи е отишла гарнитурата а иначе маслото е чисто не се пени .Та поздрави на всички и безаварийно каране колкото се може по дълго
                        Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

                        Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
                        Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

                        Коментар


                          #13
                          Правилно си се ориентирал за Ровъра,много елегантни автомобили са,но един мои познат има същия и и тои ми говореше за гарнитура на главата,като консуматив,а иначе е доволен,ама...да му имам и консуматива ))Да те попитам - запознат ли си за какво точно служи Digiplex(2) модула на типото?Понеже споменаваш за гаснене и т.н.,а аз съм изцяло ненаясно с работата му.Зная,че влиза в него вакуумен маркуч,вързан към колектора и уреда за "инокомия" на таблото и предполагам използва тези данни за някакви корекции,но какви?? П.П.Извинявам се,че излизам от темата,но ми е интересно.
                          Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                          Коментар


                            #14
                            Защо са евтини Ровър? Щото са лакоми на поддръжка - всичко е скъпо, а качеството не е кой знае какво. Само фасон предлагат. Който познавам с Ровър, бързо гледаше да се отърве от него, и все бяха купени заради фасона и цената. Бягай далече от колите им, джиповете са друга бира...
                            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                            Коментар


                              #15
                              Na4ko_0 написа:
                              Правилно си се ориентирал за Ровъра,много елегантни автомобили са,но един мои познат има същия и и тои ми говореше за гарнитура на главата,като консуматив,а иначе е доволен,ама...да му имам и консуматива ))Да те попитам - запознат ли си за какво точно служи Digiplex(2) модула на типото?Понеже споменаваш за гаснене и т.н.,а аз съм изцяло ненаясно с работата му.Зная,че влиза в него вакуумен маркуч,вързан към колектора и уреда за "инокомия" на таблото и предполагам използва тези данни за някакви корекции,но какви?? П.П.Извинявам се,че излизам от темата,но ми е интересно.
                              Ами колега Начко да ти кажа точно не съм много запознат за какво точно служи в колата но със сигурност знам че в него влиза един сноп кабели и през него минават тоците за запалване и по време на работа на колата пак оттам минават тоците и мене явно вътре нещо е прекъсвало и аз незнам какво но имаше моменти в който колата цял месец си работи нормално а е имало дни в които ми се е искало да е засиля в някоя морга гаснеше по много и най различни начини на обороти по сфетофарите по време на движение без причина при изключване от скорост абе казвам ти бех полудял по колко маистори елкони и кви ли ти не диагностики съм ходил пари на вятара всеки казва колата ти е Ок колко пари отидоха за смяна на бубина кабели свещи всички датчици по мотора стъпков мотор и нищо гаснеше си и тва е и един колега от форума ме посаветва да сменя тая джаджа диджи плекса и колата се прероди оттогава никакви проблеми да е жив и здрав тоя колега сериозно се бех замислил да е засила в некоя морга щото ходех по мъките повече от година
                              Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

                              Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
                              Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

                              Коментар

                              Working...
                              X