Проблема е следния. При пускане на чистачките в режима за еднократно "забърсване" те тръгват първо надолу. Разстоянието което изминават не е голямо, 2-3 см. в краищата, но все пак го има. Възможно ли е да се регулира мотора така че да спира винаги в най-долната си точка, а не малко преди нея? Колата е браво.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Регулиране на чистачки?
Collapse
X
-
nedialk00
правил съм го преди на лада, ама като гледах на фиатката беше по подобен начин, не е трудно трябва да поогледаш малко
Коментар
-
Каква инерция очаквате от гумена повърхност,плътно прилепнала към стъкло.Понякога се чудя майтап ли са или на сериозно някои съвети във Форума.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Лесно и елементарно е.Трябва да се презацепи рамото върху оста на моторчето,най трудната част е да стигнеш до него.Върху оста на моторчето е закрепено рамото което превърта лостовата система на чистачките.Оста е конусна и е с щлици,отгоре я държи гайка.Развива се гайката и с отверка внимателно се повдига да се извади лоста от оста,включва се на контакт и се пускат чистачките за да може моторчето ако си е разместило позицията да спре пак на позиция.Намира се точната позиция на рамото(обикновено хоризонтална)от която като започне завъртането на моторчето чистачките да тръгнат нагоре,слага се оста в нужната позиция и се прави опит ако има изместване се вижда още колко трябва да се коригира и от вторият път се получава.Внимавай много да не извадиш някоя ос на рамената че там следват проблеми,просто е много тясно да се бърка с две ръце по навътре и няма видимост.Последната процедура която беше по чистачки правихме на работа на реното на колегата Мястото на което се държат парцалите е под стъклото където трябва да се намотаят максимално добре около рамената и от там да блокират чистачките преди да забърши оборота и да не стигнат до излкючвател.Оплакването беше за Отказали чистачките и акумулатор сдал багажа.Резултата е малко смях,обелени кокалчета на ръцете ,зареден акумулатор и късмет че парцалите бяха порядъчно изгнили че излязоха на парчета.УспехFiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар