Ебати,писна ми като и сменях ангренажа са и правили диагностика и не казаха нищо.....замразявам я в гаража и тва е пари нямам за ремонти,мерси
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Консултация преди закупуване на Браво 1.6
Collapse
X
-
Seba написа:Ебати,писна ми като и сменях ангренажа са и правили диагностика и не казаха нищо.....замразявам я в гаража и тва е пари нямам за ремонти,мерсиAlfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
batproho написа:Seba написа:Ебати,писна ми като и сменях ангренажа са и правили диагностика и не казаха нищо.....замразявам я в гаража и тва е пари нямам за ремонти,мерси
Коментар
-
твоя твоя, ама трошка сподели де, кви пари ти излезна първоначално? От чисто любопитство питам. Моят трошляк (делтата от подписа) го купих за 1300. Ама си беше трошка, нищо здраво нямаше."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:твоя твоя, ама трошка сподели де, кви пари ти излезна първоначално? От чисто любопитство питам. Моят трошляк (делтата от подписа) го купих за 1300. Ама си беше трошка, нищо здраво нямаше.
Коментар
-
Може и да не е отчело грешки на диагностиката.Както разбирам от думите ти лампата не свети постоянно.Та ако не е светила когато са я закачали на компа няма да даде грешка,трябва да се издебне да свети и тогава да се закачи.Забелязал ли си дали е присветвала преди да сменят ангренажа и засичал ли си когато свети да ти гори повече.Аз имах същия проблем,само че на мен ми светеше постоянно(така я взех,но беше със сменен ангренаж).Та когато "майстора" е сменял ангренажа е сложил кабелчето на датчика на разпределителния вал до ангренажното колело и като се е завъртяло и е скъсало кабела от там имах завишен разход.След това свалихме ангренажа запоихме кабелчето и сега нямам проблеми.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Себа, като те гледам, си сравнително технически грамотен, ако нямаш възможност за диагностика - взимаш един мултицет и почваш да ровиш по датчиците. Повечето са на достъпно място и се мерят лесно, за някои ще ти трябват "контактни кабелчета" (както аз ги наричам), вкарваш ги в куплунга (тънки да бъдат), закачаш го както си е редно, обаче вече имаш изнесени на достъпно място сигналите по време на работа - и мериш (като много внимаваш да не ги окъсиш). Краен брой са (около 7-8 общо), все някой ще си покаже магариите. Най-добре когато лампата свети, както е казал колегата рачев."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
за да не отварям нова тема,искам да ви попитам колеги.Водих колата на диагностика заради проблема,които имах някъв кабел допрял друг ли нещо такова... не съм я карал 20понеже не съм в софия дни и днес баща ми е искал да я ползва,обаче каза,че нещо тамън да запали и не може да захване (така да се изкажа)решил,че няма бензин имал в туба налял ама пак така.Нз,някой от колегите каза,че е кошер,аз се разсърдих,но си е баш кошер.Та има ли шанс да е някоя свещ.мерси и лека вечер
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар