Seba написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Консултация преди закупуване на Браво 1.6
Collapse
X
-
And suddenly I realised that I was no longer driving the car consciously.
I was driving it by a kind of instinct, I was in a different dimension...
-
nedialk00
термостат на бехр около 100 лева на вернет е 80, може да караш и с термостат от рено за 15тина лева иначе ангренажен ремък + ролките на дайко(веднъж на 55-60 хиляди км) ти е около 140лева което е напълно нормална цена + труд за смяна(60-70) - тва всяка кола е така, масло маслен филтър и въздушен всичко със смяаната ти е около 75 лева (веднъж на 10хиляди); другото вече на каквото случиш, аз от както карам да чукна на дърво съм много доволен вече 40хил.км съм сменял само масло филтрите и ремъците, утре ще сменям ролка на единия пистов ремък, сменял съм накладки, акумулатор(тва не го броя щото квато и кола да вземеш е ясно) свещи и кабели съм сменял ей така просто да има, имам газова уредба обикновенна за 450 лева ловато с монтажа харчи ми 8/9 извънградско зависи колко настъпваш, градско няма какво да се лъжем гори си около 13-14 в софия; отоплително радиаторче съм сменял 40 лева струва, и това е общо взето доволен съм аз, зависи и на какъв екземпляр ще попаднеш не е злее да вземеш някой с теб който има такава кола и е запознат с модела, да огледате конкретния автомобил който си харесал
Коментар
-
nedialk00 написа:термостат на бехр около 100 лева на вернет е 80, може да караш и с термостат от рено за 15тина лева иначе ангренажен ремък + ролките на дайко(веднъж на 55-60 хиляди км) ти е около 140лева което е напълно нормална цена + труд за смяна(60-70) - тва всяка кола е така, масло маслен филтър и въздушен всичко със смяаната ти е около 75 лева (веднъж на 10хиляди); другото вече на каквото случиш, аз от както карам да чукна на дърво съм много доволен вече 40хил.км съм сменял само масло филтрите и ремъците, утре ще сменям ролка на единия пистов ремък, сменял съм накладки, акумулатор(тва не го броя щото квато и кола да вземеш е ясно) свещи и кабели съм сменял ей така просто да има, имам газова уредба обикновенна за 450 лева ловато с монтажа харчи ми 8/9 извънградско зависи колко настъпваш, градско няма какво да се лъжем гори си около 13-14 в софия; отоплително радиаторче съм сменял 40 лева струва, и това е общо взето доволен съм аз, зависи и на какъв екземпляр ще попаднеш не е злее да вземеш някой с теб който има такава кола и е запознат с модела, да огледате конкретния автомобил който си харесал
Коментар
-
Не си купувай такова браво. Доста гори и на газ включително, а не върви толкова. Иначе като двигател е читав мотор тоя.Вземи си по добре JTD ще останеш доста по доволен и от към разход.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
ааа,колеги недейте така :D господина от авто къщата го питах_"колко kw-та е той ми вика в малкия данък си,76 к.с е колата :Дколко е данъка :Д и мерси :D e да бе видях колко е,не е честно 101 коня 60 лева 103 коня 130 тцтцтц значи,казвате че няма 76 к.с,защото,аз по документите не съм гледал,само я карах 400-500 метра и я разглеждах около 2 часа :D
Коментар
-
Нема бате, 76 киловата е, джамбазина се е направил на ударен да не земеш да се дръпнеш кат разбереш че данъка е 100и кусур лева Тоя мотор с 90 коня мноооого рядко се намира, обикновено е внос от Германия заради тях маи е правен така да е под 100 коня ама е кът. Виж си талона там сичко си пише И кво ся с пласмасов колектор ли е или си хванал модела с железарията А бре так и така стана дума за данъци ако колата е регната на 1.01.98 то значи ли че през 2012 колата се води над 14 годни и данъка пада малко ?Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар