Слагай обикновена. Не си заслужава газовата да е по-скъпа от стойността на колата...Оттам нататък съм имал такава кола, става. Ако не наливаш повече пари в нея, едва ли ще има момент когато да кажеш: "Ей всичко по колата е перфектно. Нищо няма за смяна/правене.", но и едва ли очакваш за 1500-2000 лв да е перфектна За мен най-големите й кусури са: евтини части, но често все се чупи нещо малко. Много наблъскана и трудна за разглабяне/ремонтиране(особенно ако наблизо нямаш баж специалисти на фиат)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Консултация преди закупуване на Браво 1.6
Collapse
X
-
Seba написа:Hristian_Aleksiev написа:Според мен като цена е добре, въпроса е обаче ти да прецениш, колко време мислиш я караш тая кола. И по колко минаваш на година. Да не стане така че да избиеш инжекциона след 3 години, а колата я доживее дотогава я не. А сложиш ли го после тръгнеш ли да я продаваш няма как да го избиеш. Виж по колко вървят браво/ брава сега и по колко ще са след 3 години да кажем. Я имат 500-600 кинта я не. Не съм против газовия инжекцион, но просто там избивката става малко по трудно и според мен на по-стари коли не е изгодно да се слага. Едно не ми е ясно само, дали след време тоя инжекцион от бравата после може да се свали и да сложи на опел да кажем или на каквато и да е друга марка кола?Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
100 000 км съм с брава 1,6 99 г. с пластмасовите колектори,а що се касае на какво е способна е строго идивидуално. Брава с пластмасовите колектори е с други скорости , по-дълги и е по-икономична. С газов инжекцион съм от 5 години и едва сега след 100 000 км правих ремонт по газовата рейка. За мен лично търси добра кола, запазена, ако може пък да е по-нова още по-добре. А относно цената... ако нямой може да намери кола 2000 година от този с клас , с такива екстри, по евтина поддръжка и по-ниска покупна цена нека ми се обади.С трици маймуни да ловиш не става. За такива пари (1500-2000лв) недей очаква супер автомобил, все ще има какво да правиш, макар и малко да е,няма значение марката.Успех!Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Alex_RT написа:100 000 км съм с брава 1,6 99 г. с пластмасовите колектори,а що се касае на какво е способна е строго идивидуално. Брава с пластмасовите колектори е с други скорости , по-дълги и е по-икономична. С газов инжекцион съм от 5 години и едва сега след 100 000 км правих ремонт по газовата рейка. За мен лично търси добра кола, запазена, ако може пък да е по-нова още по-добре. А относно цената... ако нямой може да намери кола 2000 година от този с клас , с такива екстри, по евтина поддръжка и по-ниска покупна цена нека ми се обади.С трици маймуни да ловиш не става. За такива пари (1500-2000лв) недей очаква супер автомобил, все ще има какво да правиш, макар и малко да е,няма значение марката.Успех!
Коментар
-
Ето ти сега един пресен пресен пример от 2 часа, колко евтина е подръжката Свалям аз днес динамото на моята любима дребна малка колица за да сменя плочката с четките. Ноооо изненадааа само с плочка не стаа, иска и колектор, хубуу спокоен съм консуматив е износва се ко ся, врътвам аз роторо двата лагера пеят кат канарчета, еее ко толкова викам си 2 лагера по 10 лева , да ама не не съм познал някви усилени заради тва че имало климатик нам си ко единия 18 другия 25 кинта , хаиде с плочка се разминах щот ша и семня само четките ама ако я оставиш в сервиз едва ли ша си играят да ти ги сменят, ще я сменят цялата и там са 45 лева по цени на Евро 07, а ся купи си и един колектор и кат удариш чертата 100 кинта части за динамо, и тва ако е евтино здраве му кажи, и за да не си говоря празни приказки щи кажа цената за частите на Динамо на Хонда ЦРВ което за щастие още не съм правил, 2 лагера по 6,30 СКФ, Четките на плочката са направени да се сменят като на прахосмукачка, 2 четки по 3,50 = 7лв ги намерих от скъпите Колектор не съм търсил че се отчаях А ся ми кажи кво е евтино на Бравата че нещо не се сещам за евтина част по нея кат почнеш от 70 лева термостат и т.н.т.Поста ми не е с цел провукация на феновете на марката, моите уважения към хората тук и техния избор, харасвам си ги и не искам да ги засегна по никъв начин , въпреки че доста време нямах Фиат останах в форума заради атмосферата и многото знаещи и можещи тук колеги. Но признавам че и езика ми е остър доста често що се отнася до някои разбирания относно марката. За мен тва е евтина кола с много екстри и честа и не лека поддръжка.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
ЕМи.. всичко е на късмет колега. Като купува кола емнайсета употреба всичко е на късмет, каквото ни се падне - това ще е. Е на, аз стегнах всичко по делтата (брава в други дрешки), и ми думна двигателя. Късмет... Успокоявам се, че я купих евтино - 1300лв. По-скъпите не е гаранция, че пак няма да дадат някой дефект."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Ще опиша какво съм ремонтирал за 5 г ( или 100 000 км) по колата , ти прецени сам за себе си:Облсужване на ремъци ролки, масло, филтри-около 400 лв , отделно труда (говорим за горе долу качествени части)Съединител+ притискателен диск- 230лв Валео,Накладки предни- 48 лв с труд, не помня маркаТермостат мисля че беше "Вернет"- 80-90лв , не помня точно той колко струвашеСвещи- НЖК- 42 лвЛагери на динамото - 15 лвАмортисьори 2 бр предни- 130 лв - Рекор (уж френски)- изкараха 80 000 кмАмортисьори 2 бр. задни- 96 лв марката е от "най-известните" - "ФАСТ"- уж полски, вече 10 000 кмн държат за сегаАмортисьорите съм си ги сменял сам, отпред видях малко зор, отзад операцията става пред блока с крик, хубава гидория и биричка.Пълнене на климатроника - 70 лв (цена от преди 2 г)Носачи предни , те са заедно с шарнира- цените им започват от 70 лв за брой, което доста колеги не препоръчват, моите съм ги рециклирал и държат за сега.Спирачни маркучи- 10 лв/брДържа да обърна внимание, че колата я купихме на 7 години и на километраж пишеше уж 69 000 км (което не го вярвам).Слабост мога да кажа че са и и фаровете, , много лоша видимост особено на къси. Термостата редовно е за смяна при повевчето , инвестицията не е евтина.Относно монтаж на газова уредба- препоръчвам газов инжекцион. При тея цени на горивата за 20 000 км се избива. Чести проблеми със задната чистачка, моята съм я правил 2 пъти, нагаряха ми и клемите на клемореда между купето и петата врата, също сменях с други 2-а ръка.За 100 000км това съм правил, друго не се сещам поне за сега.Гледай състоянието на колата, аз поне на марки не робувам, ако харесаш примерно ситроен , купи го, по-важно е колата да е здрава, не толкова поддръжката, москвича и той е с евтина поддръжка... ама колко карат москвич...Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Гутоу, сложих динамото бачка та пеее, и за благодарност и турнах и едни свещи Дензо иридум дето ми хартисаха от хондата да я видя как ще се държи малко с по ниско топлино число 16 са а трябва 20 ама като чета за градски услови и къси разстояния дори е препоръчително да са една степен на долу та да видим ще пиша отзиви как се държи с тях, рипат ли кат им дам газ на тея 60 мършави коняПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Seba написа:...Наясно съм,че няма да купя супер автомобил за 1500-2000 лв но просто това са ми възможностите и трябва да започна с нещо.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Alex_RT написа:Ще опиша какво съм ремонтирал за 5 г ( или 100 000 км) по колата , ти прецени сам за себе си:Облсужване на ремъци ролки, масло, филтри-около 400 лв , отделно труда (говорим за горе долу качествени части)Съединител+ притискателен диск- 230лв Валео,Накладки предни- 48 лв с труд, не помня маркаТермостат мисля че беше "Вернет"- 80-90лв , не помня точно той колко струвашеСвещи- НЖК- 42 лвЛагери на динамото - 15 лвАмортисьори 2 бр предни- 130 лв - Рекор (уж френски)- изкараха 80 000 кмАмортисьори 2 бр. задни- 96 лв марката е от "най-известните" - "ФАСТ"- уж полски, вече 10 000 кмн държат за сегаАмортисьорите съм си ги сменял сам, отпред видях малко зор, отзад операцията става пред блока с крик, хубава гидория и биричка.Пълнене на климатроника - 70 лв (цена от преди 2 г)Носачи предни , те са заедно с шарнира- цените им започват от 70 лв за брой, което доста колеги не препоръчват, моите съм ги рециклирал и държат за сега.Спирачни маркучи- 10 лв/брДържа да обърна внимание, че колата я купихме на 7 години и на километраж пишеше уж 69 000 км (което не го вярвам).Слабост мога да кажа че са и и фаровете, , много лоша видимост особено на къси. Термостата редовно е за смяна при повевчето , инвестицията не е евтина.Относно монтаж на газова уредба- препоръчвам газов инжекцион. При тея цени на горивата за 20 000 км се избива. Чести проблеми със задната чистачка, моята съм я правил 2 пъти, нагаряха ми и клемите на клемореда между купето и петата врата, също сменях с други 2-а ръка.За 100 000км това съм правил, друго не се сещам поне за сега.Гледай състоянието на колата, аз поне на марки не робувам, ако харесаш примерно ситроен , купи го, по-важно е колата да е здрава, не толкова поддръжката, москвича и той е с евтина поддръжка... ама колко карат москвич...
Коментар
-
Plastex написа:Seba написа:...Наясно съм,че няма да купя супер автомобил за 1500-2000 лв но просто това са ми възможностите и трябва да започна с нещо.
Коментар
-
Seba написа:Нямаш ядове колега,а относно колата,положението е както с приятелката ми,3 години няма ядове (да чукна на дърво,дано и да няма)дано така да е и с Бравото И двете ги харесах от пръв поглед :D Oбикновена газова няма ли да дава дефекти по колата или нещо подобно?And suddenly I realised that I was no longer driving the car consciously.
I was driving it by a kind of instinct, I was in a different dimension...
Коментар
-
BobbyDimov написа:Seba написа:Нямаш ядове колега,а относно колата,положението е както с приятелката ми,3 години няма ядове (да чукна на дърво,дано и да няма)дано така да е и с Бравото И двете ги харесах от пръв поглед :D Oбикновена газова няма ли да дава дефекти по колата или нещо подобно?
Коментар
-
Seba написа:Alex_RT написа:Ще опиша какво съм ремонтирал за 5 г ( или 100 000 км) по колата , ти прецени сам за себе си:Облсужване на ремъци ролки, масло, филтри-около 400 лв , отделно труда (говорим за горе долу качествени части)Съединител+ притискателен диск- 230лв Валео,Накладки предни- 48 лв с труд, не помня маркаТермостат мисля че беше "Вернет"- 80-90лв , не помня точно той колко струвашеСвещи- НЖК- 42 лвЛагери на динамото - 15 лвАмортисьори 2 бр предни- 130 лв - Рекор (уж френски)- изкараха 80 000 кмАмортисьори 2 бр. задни- 96 лв марката е от "най-известните" - "ФАСТ"- уж полски, вече 10 000 кмн държат за сегаАмортисьорите съм си ги сменял сам, отпред видях малко зор, отзад операцията става пред блока с крик, хубава гидория и биричка.Пълнене на климатроника - 70 лв (цена от преди 2 г)Носачи предни , те са заедно с шарнира- цените им започват от 70 лв за брой, което доста колеги не препоръчват, моите съм ги рециклирал и държат за сега.Спирачни маркучи- 10 лв/брДържа да обърна внимание, че колата я купихме на 7 години и на километраж пишеше уж 69 000 км (което не го вярвам).Слабост мога да кажа че са и и фаровете, , много лоша видимост особено на къси. Термостата редовно е за смяна при повевчето , инвестицията не е евтина.Относно монтаж на газова уредба- препоръчвам газов инжекцион. При тея цени на горивата за 20 000 км се избива. Чести проблеми със задната чистачка, моята съм я правил 2 пъти, нагаряха ми и клемите на клемореда между купето и петата врата, също сменях с други 2-а ръка.За 100 000км това съм правил, друго не се сещам поне за сега.Гледай състоянието на колата, аз поне на марки не робувам, ако харесаш примерно ситроен , купи го, по-важно е колата да е здрава, не толкова поддръжката, москвича и той е с евтина поддръжка... ама колко карат москвич...Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар