Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Консултация преди закупуване на Браво 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Слагай обикновена. Не си заслужава газовата да е по-скъпа от стойността на колата...Оттам нататък съм имал такава кола, става. Ако не наливаш повече пари в нея, едва ли ще има момент когато да кажеш: "Ей всичко по колата е перфектно. Нищо няма за смяна/правене.", но и едва ли очакваш за 1500-2000 лв да е перфектна За мен най-големите й кусури са: евтини части, но често все се чупи нещо малко. Много наблъскана и трудна за разглабяне/ремонтиране(особенно ако наблизо нямаш баж специалисти на фиат)

    Коментар


      #17
      Seba написа:
      Hristian_Aleksiev написа:
      Според мен като цена е добре, въпроса е обаче ти да прецениш, колко време мислиш я караш тая кола. И по колко минаваш на година. Да не стане така че да избиеш инжекциона след 3 години, а колата я доживее дотогава я не. А сложиш ли го после тръгнеш ли да я продаваш няма как да го избиеш. Виж по колко вървят браво/ брава сега и по колко ще са след 3 години да кажем. Я имат 500-600 кинта я не. Не съм против газовия инжекцион, но просто там избивката става малко по трудно и според мен на по-стари коли не е изгодно да се слага. Едно не ми е ясно само, дали след време тоя инжекцион от бравата после може да се свали и да сложи на опел да кажем или на каквато и да е друга марка кола?
      Колата смятам да я карам поне 3-4 години,ако попадна на що годе читава и ремонтите не са ми на 2 седмици.Нямам идея колко точно ще ми харчи на бензин,понеже няма да карам изцяло в градско,може би да ми дава среден разход 7,5-8л,но както е тръгнал ако бензина стане над 2.50лв,задължително ще купя газова,просто питам информативно,ако ми се наложи
      Е, всеки две седмици няма да са, чак толкова време не изкарва без да се развали нещо Подръжката не е много евтина не е и скъпа, средна хубост, като евтина обаче не бих я определил, има си доста скъпи неща което се явяват малко като консуматив. Ама всичко си е до късмет на каква ще попаднеш, може да я карааш като колегите 2 год и нищо да не се обади, а може и за 2 месеца да ти побелее косата от нея и да я платиш още веднъж. Тва е истината с избора на която и да ее марка, но тук акцента е малко в повече За газовата, има едни латвииски Тамона, никък не са лош вариант, цената им е около 830-850 лева, слагаш една такава и си свиркаш. И един съвет, не си вземаи брава след 98г с пласмасовите колектори, търси си по предините години, ако да е по стара, щото не знаеш на кво е способна тая с пласмасовите колектори
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

      Коментар


        #18
        100 000 км съм с брава 1,6 99 г. с пластмасовите колектори,а що се касае на какво е способна е строго идивидуално. Брава с пластмасовите колектори е с други скорости , по-дълги и е по-икономична. С газов инжекцион съм от 5 години и едва сега след 100 000 км правих ремонт по газовата рейка. За мен лично търси добра кола, запазена, ако може пък да е по-нова още по-добре. А относно цената... ако нямой може да намери кола 2000 година от този с клас , с такива екстри, по евтина поддръжка и по-ниска покупна цена нека ми се обади.С трици маймуни да ловиш не става. За такива пари (1500-2000лв) недей очаква супер автомобил, все ще има какво да правиш, макар и малко да е,няма значение марката.Успех!
        Play Golf ,but not drive golf!!!
        Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
        C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

        Коментар


          #19
          Alex_RT написа:
          100 000 км съм с брава 1,6 99 г. с пластмасовите колектори,а що се касае на какво е способна е строго идивидуално. Брава с пластмасовите колектори е с други скорости , по-дълги и е по-икономична. С газов инжекцион съм от 5 години и едва сега след 100 000 км правих ремонт по газовата рейка. За мен лично търси добра кола, запазена, ако може пък да е по-нова още по-добре. А относно цената... ако нямой може да намери кола 2000 година от този с клас , с такива екстри, по евтина поддръжка и по-ниска покупна цена нека ми се обади.С трици маймуни да ловиш не става. За такива пари (1500-2000лв) недей очаква супер автомобил, все ще има какво да правиш, макар и малко да е,няма значение марката.Успех!
          Наясно съм,че няма да купя супер автомобил за 1500-2000 лв но просто това са ми възможностите и трябва да започна с нещо.Интересувах се за ремонтите,защото все пак трябва да съм горе долу подготвен,къде са слабите места на модела и съответно какви пари са ремонтите,иначе мерси

          Коментар


            #20
            Ето ти сега един пресен пресен пример от 2 часа, колко евтина е подръжката Свалям аз днес динамото на моята любима дребна малка колица за да сменя плочката с четките. Ноооо изненадааа само с плочка не стаа, иска и колектор, хубуу спокоен съм консуматив е износва се ко ся, врътвам аз роторо двата лагера пеят кат канарчета, еее ко толкова викам си 2 лагера по 10 лева , да ама не не съм познал някви усилени заради тва че имало климатик нам си ко единия 18 другия 25 кинта , хаиде с плочка се разминах щот ша и семня само четките ама ако я оставиш в сервиз едва ли ша си играят да ти ги сменят, ще я сменят цялата и там са 45 лева по цени на Евро 07, а ся купи си и един колектор и кат удариш чертата 100 кинта части за динамо, и тва ако е евтино здраве му кажи, и за да не си говоря празни приказки щи кажа цената за частите на Динамо на Хонда ЦРВ което за щастие още не съм правил, 2 лагера по 6,30 СКФ, Четките на плочката са направени да се сменят като на прахосмукачка, 2 четки по 3,50 = 7лв ги намерих от скъпите Колектор не съм търсил че се отчаях А ся ми кажи кво е евтино на Бравата че нещо не се сещам за евтина част по нея кат почнеш от 70 лева термостат и т.н.т.Поста ми не е с цел провукация на феновете на марката, моите уважения към хората тук и техния избор, харасвам си ги и не искам да ги засегна по никъв начин , въпреки че доста време нямах Фиат останах в форума заради атмосферата и многото знаещи и можещи тук колеги. Но признавам че и езика ми е остър доста често що се отнася до някои разбирания относно марката. За мен тва е евтина кола с много екстри и честа и не лека поддръжка.
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              #21
              ЕМи.. всичко е на късмет колега. Като купува кола емнайсета употреба всичко е на късмет, каквото ни се падне - това ще е. Е на, аз стегнах всичко по делтата (брава в други дрешки), и ми думна двигателя. Късмет... Успокоявам се, че я купих евтино - 1300лв. По-скъпите не е гаранция, че пак няма да дадат някой дефект.
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар


                #22
                Ще опиша какво съм ремонтирал за 5 г ( или 100 000 км) по колата , ти прецени сам за себе си:Облсужване на ремъци ролки, масло, филтри-около 400 лв , отделно труда (говорим за горе долу качествени части)Съединител+ притискателен диск- 230лв Валео,Накладки предни- 48 лв с труд, не помня маркаТермостат мисля че беше "Вернет"- 80-90лв , не помня точно той колко струвашеСвещи- НЖК- 42 лвЛагери на динамото - 15 лвАмортисьори 2 бр предни- 130 лв - Рекор (уж френски)- изкараха 80 000 кмАмортисьори 2 бр. задни- 96 лв марката е от "най-известните" - "ФАСТ"- уж полски, вече 10 000 кмн държат за сегаАмортисьорите съм си ги сменял сам, отпред видях малко зор, отзад операцията става пред блока с крик, хубава гидория и биричка.Пълнене на климатроника - 70 лв (цена от преди 2 г)Носачи предни , те са заедно с шарнира- цените им започват от 70 лв за брой, което доста колеги не препоръчват, моите съм ги рециклирал и държат за сега.Спирачни маркучи- 10 лв/брДържа да обърна внимание, че колата я купихме на 7 години и на километраж пишеше уж 69 000 км (което не го вярвам).Слабост мога да кажа че са и и фаровете, , много лоша видимост особено на къси. Термостата редовно е за смяна при повевчето , инвестицията не е евтина.Относно монтаж на газова уредба- препоръчвам газов инжекцион. При тея цени на горивата за 20 000 км се избива. Чести проблеми със задната чистачка, моята съм я правил 2 пъти, нагаряха ми и клемите на клемореда между купето и петата врата, също сменях с други 2-а ръка.За 100 000км това съм правил, друго не се сещам поне за сега.Гледай състоянието на колата, аз поне на марки не робувам, ако харесаш примерно ситроен , купи го, по-важно е колата да е здрава, не толкова поддръжката, москвича и той е с евтина поддръжка... ама колко карат москвич...
                Play Golf ,but not drive golf!!!
                Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                Коментар


                  #23
                  Гутоу, сложих динамото бачка та пеее, и за благодарност и турнах и едни свещи Дензо иридум дето ми хартисаха от хондата да я видя как ще се държи малко с по ниско топлино число 16 са а трябва 20 ама като чета за градски услови и къси разстояния дори е препоръчително да са една степен на долу та да видим ще пиша отзиви как се държи с тях, рипат ли кат им дам газ на тея 60 мършави коня
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                  Коментар


                    #24
                    Seba написа:
                    ...Наясно съм,че няма да купя супер автомобил за 1500-2000 лв но просто това са ми възможностите и трябва да започна с нещо.
                    Напълно е възможно да намериш доста спретната кола от точен човек, ние, които сме с браво също сме наясно, че никой няма да ни даде повече от 1500-2000 лв, без значение в какво състояние са. Вземай смело колата, без да ти пука, а ако случайно ти се повреди динамо, вземай направо някое работещо от колега, части за колата колкото щеш. За газовото, покарай я мседмица-две, че и месец да видиш дали наистина я бива, ако е безупречна и си струва, имаше във форума обява за ГИ за 700 лв, неква промоция, аз обаче бих и набил обикновената, ако не ме гърбят много, де, иначе-инжекциона! пипа ти го като човек, изгребал много километри из Панчарево и дълго дишал хубавия въздух там Като вземеш колата, мини покрай хората на Пачката на гребната база и прати мн поздрави на Мъната от Морския
                    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                    Коментар


                      #25
                      Alex_RT написа:
                      Ще опиша какво съм ремонтирал за 5 г ( или 100 000 км) по колата , ти прецени сам за себе си:Облсужване на ремъци ролки, масло, филтри-около 400 лв , отделно труда (говорим за горе долу качествени части)Съединител+ притискателен диск- 230лв Валео,Накладки предни- 48 лв с труд, не помня маркаТермостат мисля че беше "Вернет"- 80-90лв , не помня точно той колко струвашеСвещи- НЖК- 42 лвЛагери на динамото - 15 лвАмортисьори 2 бр предни- 130 лв - Рекор (уж френски)- изкараха 80 000 кмАмортисьори 2 бр. задни- 96 лв марката е от "най-известните" - "ФАСТ"- уж полски, вече 10 000 кмн държат за сегаАмортисьорите съм си ги сменял сам, отпред видях малко зор, отзад операцията става пред блока с крик, хубава гидория и биричка.Пълнене на климатроника - 70 лв (цена от преди 2 г)Носачи предни , те са заедно с шарнира- цените им започват от 70 лв за брой, което доста колеги не препоръчват, моите съм ги рециклирал и държат за сега.Спирачни маркучи- 10 лв/брДържа да обърна внимание, че колата я купихме на 7 години и на километраж пишеше уж 69 000 км (което не го вярвам).Слабост мога да кажа че са и и фаровете, , много лоша видимост особено на къси. Термостата редовно е за смяна при повевчето , инвестицията не е евтина.Относно монтаж на газова уредба- препоръчвам газов инжекцион. При тея цени на горивата за 20 000 км се избива. Чести проблеми със задната чистачка, моята съм я правил 2 пъти, нагаряха ми и клемите на клемореда между купето и петата врата, също сменях с други 2-а ръка.За 100 000км това съм правил, друго не се сещам поне за сега.Гледай състоянието на колата, аз поне на марки не робувам, ако харесаш примерно ситроен , купи го, по-важно е колата да е здрава, не толкова поддръжката, москвича и той е с евтина поддръжка... ама колко карат москвич...
                      това вече ми хареса като коментар,мерси много има и добри цифри като гледам,само това малко ме притесни Съединител+ притискателен диск- 230лв,колко често се ремонтира,както и това Облсужване на ремъци ролки, масло, филтри-около 400 лв,мерси

                      Коментар


                        #26
                        Plastex написа:
                        Seba написа:
                        ...Наясно съм,че няма да купя супер автомобил за 1500-2000 лв но просто това са ми възможностите и трябва да започна с нещо.
                        Напълно е възможно да намериш доста спретната кола от точен човек, ние, които сме с браво също сме наясно, че никой няма да ни даде повече от 1500-2000 лв, без значение в какво състояние са. Вземай смело колата, без да ти пука, а ако случайно ти се повреди динамо, вземай направо някое работещо от колега, части за колата колкото щеш. За газовото, покарай я мседмица-две, че и месец да видиш дали наистина я бива, ако е безупречна и си струва, имаше във форума обява за ГИ за 700 лв, неква промоция, аз обаче бих и набил обикновената, ако не ме гърбят много, де, иначе-инжекциона! пипа ти го като човек, изгребал много километри из Панчарево и дълго дишал хубавия въздух там Като вземеш колата, мини покрай хората на Пачката на гребната база и прати мн поздрави на Мъната от Морския
                        Нямаш ядове колега,а относно колата,положението е както с приятелката ми,3 години няма ядове (да чукна на дърво,дано и да няма)дано така да е и с Бравото И двете ги харесах от пръв поглед :D Oбикновена газова няма ли да дава дефекти по колата или нещо подобно?

                        Коментар


                          #27
                          на мен най-много ми харесва, че е фрашкано с части втора ръка. е, предполагам, че и с голф и астра е така, но мен лично бравото най- ми кефи душичката. и отвътре и отвън.
                          браво 1,6/90 - 09 г.

                          Коментар


                            #28
                            Seba написа:
                            Нямаш ядове колега,а относно колата,положението е както с приятелката ми,3 години няма ядове (да чукна на дърво,дано и да няма)дано така да е и с Бравото И двете ги харесах от пръв поглед :D Oбикновена газова няма ли да дава дефекти по колата или нещо подобно?
                            Колега, мойто Браво е с обикновена газова уредба, но не съм я слагал аз и не мога да ти кажа подробности, просто така я купих. Колата с тази газова си върви, но трябва да имаш предвид, че мощността намалява, при това можеш съвсем ясно да усетиш. Плюс това на по-студено време, както е сега, оборотите не са от най-идеалните. Това, предполагам знаеш, че се регулира, но и качва разхода. Моят съвет е ако не ти пречат тези подробности да си сложиш обикновена, но помисли сериозно, защото наистина е много неприятно, поне за мен...най-добре според мен е инжекционът.
                            And suddenly I realised that I was no longer driving the car consciously.
                            I was driving it by a kind of instinct, I was in a different dimension...

                            Коментар


                              #29
                              BobbyDimov написа:
                              Seba написа:
                              Нямаш ядове колега,а относно колата,положението е както с приятелката ми,3 години няма ядове (да чукна на дърво,дано и да няма)дано така да е и с Бравото И двете ги харесах от пръв поглед :D Oбикновена газова няма ли да дава дефекти по колата или нещо подобно?
                              Колега, мойто Браво е с обикновена газова уредба, но не съм я слагал аз и не мога да ти кажа подробности, просто така я купих. Колата с тази газова си върви, но трябва да имаш предвид, че мощността намалява, при това можеш съвсем ясно да усетиш. Плюс това на по-студено време, както е сега, оборотите не са от най-идеалните. Това, предполагам знаеш, че се регулира, но и качва разхода. Моят съвет е ако не ти пречат тези подробности да си сложиш обикновена, но помисли сериозно, защото наистина е много неприятно, поне за мен...най-добре според мен е инжекционът.
                              Така е,газов ще да е,разпитах тук-там понеже не ми се дават 800лв на един път,ще я купя на изплащане.Колега,гледам,че си от Красно село,как ти е разхода на бензин,мерси

                              Коментар


                                #30
                                Seba написа:
                                Alex_RT написа:
                                Ще опиша какво съм ремонтирал за 5 г ( или 100 000 км) по колата , ти прецени сам за себе си:Облсужване на ремъци ролки, масло, филтри-около 400 лв , отделно труда (говорим за горе долу качествени части)Съединител+ притискателен диск- 230лв Валео,Накладки предни- 48 лв с труд, не помня маркаТермостат мисля че беше "Вернет"- 80-90лв , не помня точно той колко струвашеСвещи- НЖК- 42 лвЛагери на динамото - 15 лвАмортисьори 2 бр предни- 130 лв - Рекор (уж френски)- изкараха 80 000 кмАмортисьори 2 бр. задни- 96 лв марката е от "най-известните" - "ФАСТ"- уж полски, вече 10 000 кмн държат за сегаАмортисьорите съм си ги сменял сам, отпред видях малко зор, отзад операцията става пред блока с крик, хубава гидория и биричка.Пълнене на климатроника - 70 лв (цена от преди 2 г)Носачи предни , те са заедно с шарнира- цените им започват от 70 лв за брой, което доста колеги не препоръчват, моите съм ги рециклирал и държат за сега.Спирачни маркучи- 10 лв/брДържа да обърна внимание, че колата я купихме на 7 години и на километраж пишеше уж 69 000 км (което не го вярвам).Слабост мога да кажа че са и и фаровете, , много лоша видимост особено на къси. Термостата редовно е за смяна при повевчето , инвестицията не е евтина.Относно монтаж на газова уредба- препоръчвам газов инжекцион. При тея цени на горивата за 20 000 км се избива. Чести проблеми със задната чистачка, моята съм я правил 2 пъти, нагаряха ми и клемите на клемореда между купето и петата врата, също сменях с други 2-а ръка.За 100 000км това съм правил, друго не се сещам поне за сега.Гледай състоянието на колата, аз поне на марки не робувам, ако харесаш примерно ситроен , купи го, по-важно е колата да е здрава, не толкова поддръжката, москвича и той е с евтина поддръжка... ама колко карат москвич...
                                това вече ми хареса като коментар,мерси много има и добри цифри като гледам,само това малко ме притесни Съединител+ притискателен диск- 230лв,колко често се ремонтира,както и това Облсужване на ремъци ролки, масло, филтри-около 400 лв,мерси
                                Малко корекция в цените:носачи на power drive 54лв. за брой,комплект ролки и ремък 136лв. на dayco,амортисьорите са около 80лв. газови точно на рекорд хубави са,а съединителя,aми днес при мен дойдоха да търсят съединител на фолксваген кади 1.9 тди сори ама имахме само на Валео 1168лв. на бравото 260лв.направи си сметката колко е скъп,термостата е скъп 180лв. мисля че беше на BEHR
                                Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                                Коментар

                                Working...
                                X