Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Tipo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Tipo

    Искам да попитам дали някои се е сблъскал с подобно нещо?Като застана пред колата леко дясната страна(от към водача) се е забила на долу.Някакви предположения от какво може да е това?Благодаря ви предварително.

    #2
    изпуснал амортисьор или омекнала пружина

    Коментар


      #3
      По-вероятно аморт.
      N.Y. State of Mind

      Коментар


        #4
        Мога ли сам да проверя двете неща(изпуснал амортисьор или омекнала пружина )или трябва да ходя на сервиз?

        Коментар


          #5
          Ако аморт. е омаслен значи е изпуснал.
          N.Y. State of Mind

          Коментар


            #6
            хм и моето е така явно се очертава тенденция
            Най обичам аз така, напред назад, на колела!!! Kicks ass!

            Коментар


              #7
              че моите аморт. бяха заминали съвсем и типо-то пак си седеше екстра (дори според стенд-а).Има друга варинати коита са доста по-сериозни.Като за начало закарай колата на електронен стенд за предница който гледа и страничния наклон (аз ходих с моето ама чак във Видин на марков стенд на Facom) да определят колко е наклона (в градуси).Ако ти е умекнала пружината колата цялата ще виси на тази страна като я гледаш и е спряна на равен път.Амортисьора и да изпусне ако не си наруши размерите (т.е. не се изкриви или не се деформира някак) 100% не може да доведе до изркивяване надолу.Доколкото те разбрах гумата ти е долу е по-навътре отколкото горе.Ако колата винаги си е била така я качи на стенд за геометрия на преден мост защото е възможно да е удряна и да не е изпъната както трябва при което ти бяга отгоре макферсона и оттам цялото колело се криви.Възможно е горе да е отпрано или да е започнало да се отпорва легенчето в което се закача амортисьора така че го погледни и него.Успех!
              Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

              Коментар


                #8
                zfa159 написа:
                че моите аморт. бяха заминали съвсем и типо-то пак си седеше екстра (дори според стенд-а).Има друга варинати коита са доста по-сериозни.Като за начало закарай колата на електронен стенд за предница който гледа и страничния наклон (аз ходих с моето ама чак във Видин на марков стенд на Facom) да определят колко е наклона (в градуси).Ако ти е умекнала пружината колата цялата ще виси на тази страна като я гледаш и е спряна на равен път.Амортисьора и да изпусне ако не си наруши размерите (т.е. не се изкриви или не се деформира някак) 100% не може да доведе до изркивяване надолу.Доколкото те разбрах гумата ти е долу е по-навътре отколкото горе.Ако колата винаги си е била така я качи на стенд за геометрия на преден мост защото е възможно да е удряна и да не е изпъната както трябва при което ти бяга отгоре макферсона и оттам цялото колело се криви.Възможно е горе да е отпрано или да е започнало да се отпорва легенчето в което се закача амортисьора така че го погледни и него.Успех!
                По скоро прилича на първото.А второто нещо не го разбрах.Благодаря.

                Коментар


                  #9
                  Вчера с един приятел вдигнахме колата на крик да погледнем аморт. и пружината.Не видяхме нищо обезпокояващо.Пружината беше на ред(не беше счупена) и аморт. не беше омаслил.Маи ще трябва да го карам на електронен стенд.

                  Коментар


                    #10
                    vini написа:
                    Вчера с един приятел вдигнахме колата на крик да погледнем аморт. и пружината.Не видяхме нищо обезпокояващо.Пружината беше на ред(не беше счупена) и аморт. не беше омаслил.Маи ще трябва да го карам на електронен стенд.
                    не е задължително да е счупена,просто може да е омекнала и да се свива повече от другата
                    zfa159 написа:
                    че моите аморт. бяха заминали съвсем и типо-то пак си седеше екстра (дори според стенд-а)..........
                    2-та нали,а ако е единия

                    Коментар


                      #11
                      Ако са газови амортисьорите къде е маслото :D

                      Коментар


                        #12
                        да и двата.Мисълта ми е че в покой аморт. няма никъква фунция понеже пружината се притиска от тежестта на колата и няма нужда да я успокоява така че реално погледнато няма значение в какво състояние са аморт. поне според мен стига да са в нормалната форма а не да са криви и т.н.Аз се ориентирам към тампона отгоре и аз го имам същия проблем и според стенда със съвсем малко се разминава от границите (няма един градус).
                        Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                        Коментар


                          #13
                          zfa159 написа:
                          да и двата.Мисълта ми е че в покой аморт. няма никъква фунция понеже пружината се притиска от тежестта на колата и няма нужда да я успокоява така че реално погледнато няма значение в какво състояние са аморт. поне според мен стига да са в нормалната форма а не да са криви и т.н.
                          Според мен не е така.За пример:Минах от маслени на газови амортисьори и предницата се навири с около 2см :D

                          Коментар


                            #14
                            ами загеждал ли си дали новите на са с различно положение на мястото където се захваща пружината .Газовите ми са с изместено място за захват на пружината (то нали е едно такова сещаш се незнам как да ти го обесня) и колата сега наистина е по-висока но не е от това че са нови амортисьорите а че са други.
                            Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                            Коментар

                            Working...
                            X