Искам да попитам дали някои се е сблъскал с подобно нещо?Като застана пред колата леко дясната страна(от към водача) се е забила на долу.Някакви предположения от какво може да е това?Благодаря ви предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Tipo
Collapse
X
-
че моите аморт. бяха заминали съвсем и типо-то пак си седеше екстра (дори според стенд-а).Има друга варинати коита са доста по-сериозни.Като за начало закарай колата на електронен стенд за предница който гледа и страничния наклон (аз ходих с моето ама чак във Видин на марков стенд на Facom) да определят колко е наклона (в градуси).Ако ти е умекнала пружината колата цялата ще виси на тази страна като я гледаш и е спряна на равен път.Амортисьора и да изпусне ако не си наруши размерите (т.е. не се изкриви или не се деформира някак) 100% не може да доведе до изркивяване надолу.Доколкото те разбрах гумата ти е долу е по-навътре отколкото горе.Ако колата винаги си е била така я качи на стенд за геометрия на преден мост защото е възможно да е удряна и да не е изпъната както трябва при което ти бяга отгоре макферсона и оттам цялото колело се криви.Възможно е горе да е отпрано или да е започнало да се отпорва легенчето в което се закача амортисьора така че го погледни и него.Успех!Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
zfa159 написа:че моите аморт. бяха заминали съвсем и типо-то пак си седеше екстра (дори според стенд-а).Има друга варинати коита са доста по-сериозни.Като за начало закарай колата на електронен стенд за предница който гледа и страничния наклон (аз ходих с моето ама чак във Видин на марков стенд на Facom) да определят колко е наклона (в градуси).Ако ти е умекнала пружината колата цялата ще виси на тази страна като я гледаш и е спряна на равен път.Амортисьора и да изпусне ако не си наруши размерите (т.е. не се изкриви или не се деформира някак) 100% не може да доведе до изркивяване надолу.Доколкото те разбрах гумата ти е долу е по-навътре отколкото горе.Ако колата винаги си е била така я качи на стенд за геометрия на преден мост защото е възможно да е удряна и да не е изпъната както трябва при което ти бяга отгоре макферсона и оттам цялото колело се криви.Възможно е горе да е отпрано или да е започнало да се отпорва легенчето в което се закача амортисьора така че го погледни и него.Успех!
Коментар
-
vini написа:Вчера с един приятел вдигнахме колата на крик да погледнем аморт. и пружината.Не видяхме нищо обезпокояващо.Пружината беше на ред(не беше счупена) и аморт. не беше омаслил.Маи ще трябва да го карам на електронен стенд.zfa159 написа:че моите аморт. бяха заминали съвсем и типо-то пак си седеше екстра (дори според стенд-а)..........
Коментар
-
да и двата.Мисълта ми е че в покой аморт. няма никъква фунция понеже пружината се притиска от тежестта на колата и няма нужда да я успокоява така че реално погледнато няма значение в какво състояние са аморт. поне според мен стига да са в нормалната форма а не да са криви и т.н.Аз се ориентирам към тампона отгоре и аз го имам същия проблем и според стенда със съвсем малко се разминава от границите (няма един градус).Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
zfa159 написа:да и двата.Мисълта ми е че в покой аморт. няма никъква фунция понеже пружината се притиска от тежестта на колата и няма нужда да я успокоява така че реално погледнато няма значение в какво състояние са аморт. поне според мен стига да са в нормалната форма а не да са криви и т.н.
Коментар
-
ами загеждал ли си дали новите на са с различно положение на мястото където се захваща пружината .Газовите ми са с изместено място за захват на пружината (то нали е едно такова сещаш се незнам как да ти го обесня) и колата сега наистина е по-висока но не е от това че са нови амортисьорите а че са други.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар