Колеги някой да сподели нещо за тези пандички, здрави ли са, вършат ли работа в сняг и кал по шосе предимно?И най-важното което ме интересува има ли отделен бутон за активиране на 4х4, когато поискам да карам с 4 теглещи колела при лоши атмосферни условия, или се задейства автоматично 4х4 при пребуксуване на предните колела само докато има необходимост както е при Хонда СР-В първа генерация??
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Търся мнения за Фиат Панда 4х4 от 2004 г.
Collapse
X
-
ами тези от 5скорост тестваха една такава и я пускаха с един ленд ровър дискавъри, ами откъдето мина ровъра оттам мина и пандата без особени затуднения, 4x4 се задейства автоматично когато си трябва.Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Коментар
-
Няма бутон като се загрее маслото в скоростите се активира системата.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Готини колички са, гледай да е 1.3 мултиджет двигателя.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Аз карам такава вече над 5 години.1. Автомобила се представя отлично в планината. Успявам да стигна с него по-далече от доста по-скъпи 4х4.2. Окачването е здраво. За това време съм сменил две предни биалети а колата се кара непрекъснато по черни пътища.3. 4х4 е реализирано с вискосъединител на кардана. Винаги имаш 5% въртящ момент на задната ос и при нужда въртящия момент става 50/50. След задействане не отпуска веднага. Ако си вземеш такава кола и ако искаш вискосъединителя да живее дълго, следи стриктно налягането на гумите.4. Аз лично съм изхвърлил почти веднага всички заводски лубриканти от колата. Мнението, ми и че само трансмисионното Тутела Кар Техникс 75W85, което е в скоростната кутия си заслужава. Задният диф е зареден с една минерална боза, която по добре да изхвърлиш веднага. 5. Разхода не е малък за такъв автомобил. По заводски данни градският цикъл е 8.0/100. Така и се държеше със заводските лубриканти. Моят автомобил е комплексно обработен с Политрон и е с разход 1.5л средно под заводския предписан. 6. Недостатък - Опорният лагер на кардана, особенно зимно време и луга, се задръства и като спреш да пренощува, на сутринта е трагедия. Това е така, защото италианеца е поставил защитен щит на лагера, но не е съобразил, че той става легенче за калта и лугата. Проблема съм решил с допълнителен щит, собствено производство 7. Знам още много, но питай конкретно, че не знам какво да ти напиша. :DPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар