Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

НЕ ПАЛИ ТИПОТО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    НЕ ПАЛИ ТИПОТО

    СУТРИНТА ВРЪТНА 2 ПЪТИ СТАРТЕРА И ДОТАМ ПОМОГНЕТЕ МИ МОЛЯ НЕ ГИ РАЗБИРАМ МНОГО МНОГО НО НАЙ ВЕРОЯТНИ МИ Е ПАДНАЛ АКУМУЛАТОРА КОЛКО МОЖЕ ДА ИЗДЪРЖИ СЛЕД НОВО ЗАРЕЖДАНЕ ИЛИ НАПРАВО НОВ ДА ВЗЕМА - КОЛКО СТРУВАТ А ПЪК МОЖЕ И НЕЩО ДРУГО ДА Е С ТОЛКОВА ЕЛЕКТРОНИКА ?ОТ 4 ДЕНА Я ИМАМ , ПРЕДИ ИМАХ ГОЛФЧЕ 2 БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО
    FIAT TIPO 1.6 I.E. SX

    #2
    Със сигурност ти е паднал акумулатора. Щом ти е "врътнал 2 пъти" само. Зареди си го, но първо си виж клетките (дали има вода), ако няма долей си (дистилирана само ). Най вероятно е стоял в колата, без колата да се пали (нали я имаш от 2 дни). Нямаш проблем...

    Коментар


      #3
      така е... определено причината за дву-врътването е паднал акумулатор... Сега обаче защо се е случило т’ва - вариянти повече... просто стар акумулатор, некачествен такъв, изпарил му се е електролита (ако е обслужваем), окъсила клетка(и).... Също така възможен проблем с алтернатора - четки, диодна плочка, кабелче за подмагнитващата намотка... После реле-регулатор или електрониката....Възможно е да имаш голяма утечка - например скапан акумулатор на пищялката на алармата и да ти скапва акумулатора... или някъде късо... или си си забравил някой консуматор включен.... Така че взимаш ток от някой, палиш колата и почваш да гледаш дали ти зарежда... ако да, търсиш друга причина...
      Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
      --- в сърцето завинаги... ---
      Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

      Коментар


        #4
        Mitko написа:
        След като го заредиш не е лошо да премериш тока който се черпи от акумулатора когато всичко по колата е изключено.
        Хубаво ти е казал Митко, а ако изключиш и Капс-лока ще е чудно! Ако не ти се занимава, помоли познат или отиди на места, където продават акумулатори, на повечето правят диагностика и ще го замерят за 2 лв.

        Коментар


          #5
          Та малко във връзка с акумулатора на изключена кола колко приблизително е консумацията-аларми имобилайзери-- и други такива-някой мерил ли е?И едно ме притеснява-като откача акумулаторът и после го закача автоматично централното заключване се отключва-което си е голям ток според мен а амперметъра на мултицета ми е до 10А и незнам да не стане проблематика :P
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #6
            И аз имах подобен проблем--зимата естествено--най-доброто решение си е нов акумулатор Аако и това не помогне--виж си стартера/четки рвтулки.../
            Croma 2.0 ie
            www.italcars.org

            Коментар


              #7
              Извинете за offtopica, но имам такъв въпрос:Как точно с мултицет се мери консумацията на ток при изгасена кола?

              Коментар


                #8
                BO написа:
                И едно ме притеснява-като откача акумулаторът и после го закача автоматично централното заключване се отключва-което си е голям ток според мен а амперметъра на мултицета ми е до 10А и незнам да не стане проблематика :P
                Май нещо не разбрах - а ако откачиш акумулатора на отключена кола?При мен пък централното си кротува, ама алармата почва да пищи...
                Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                Коментар


                  #9
                  А ето сега ми хрумна: ами закачи мултицета преди да си откачил клемата, така захранването няма да прекъсва.
                  Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                  Коментар

                  Working...
                  X